Citat:
Ursprungligen postat av
NextGenAthlete
Gud bevare mig väl! Denna kvinna är femtio år och inbillar sig att folk stirrar? Unga, fina brudar, absolut! Då stirrar jag tills ögonen trillar ut och det riktigt vattnas i munnen men inte på en äldre dam

Hon kanske tittade till när en äldre herre som var kändis i hennes ungdom dök upp. Han å sin sida blev glad då en "ung" tjej spanade in honom. Sannolikt vet ingen som är yngre än Sara vem han är, så groupisarna är väl normalt inga jättekap. Sara Kadefors är dock ganska söt och ser helt OK ut för sin ålder.
Nu var jag inte där, men han kanske inte alls menade att spana henne mellan benen. Hon skriver ju att hon känner sig väldigt utsatt på den där maskinen som får henne att skreva på benen. Så hon kanske mår dåligt bara någon ser åt hennes håll när hon sitter i den, och tolka det som att man försöker studera hennes mest privata delar.
På mitt gym försvåras alla fittspaningsförsök av att nämnda maskin är vänd mot väggen. Men till Saras försvar kan jag säga att om maskinen varit vänd utåt kanske man skulle råka kolla en random tjej mellan benen per automatik om hon skulle sitta i den kroppsställningen. Känns inte som en position jag ser särskilt ofta, och jag brukar kolla till utan att jag egentligen vill när jag ser ovanliga kroppsställningar, defekter, för mycket hud, etc.