2015-02-23, 22:54
Medlem
Smerchs avatar
Har säkra källor på att det är Lars Lagerbäck som är den skyldige.
Citera
2015-02-23, 23:38
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Nu har vi den fan!!!!! Han bor i Nacka, ett stenkast från Söder. Troligen gymmar han på hemväg från jobbet, och sen åker han hem med SL-bussen, 71:an går från Ersta Sjukhus i princip raka vägen till Nacka Strand.
Puh, det tog ett par timmar , Sara, men nu vet vi att det var Staf*an Dop*ing som var mansgrisen, fast du inte ville skriva ut namnet i din krönika.

Hoppas nu att du kan skreva i lugn och ro framöver på gymmet utan att ha en dreglande kändis i närheten.
Hoppas att det är den Staffan! Har träffat Dopping, och mitt intryck var den av en uppblåst och stöddig typ med en ytterst hög svansföring som verkligen inte mappade med vad han levererade. *hytter med näven*

Skrevtittare! jojatackarja!
Citera
2015-02-23, 23:52
Medlem
Readyfreddies avatar
Vill man inte att någon ska titta så kan man för det första välja såna byxor som män använder, en aning lössittande. Tror att också en 50-årig man i halvtaskig form likt denna Sara, skrevandes i åtsmitande tajts skulle dra blickar till sig.

Sedan skulle det också vara skönt om kvinnor kunde sluta att alltid se sig själv som offer. För det första var det väl en sorts komplimang, för det andra var det väl en väldigt lam form av kränkning.

Skulle en 50-årig kvinna gå förbi och stirra på mitt skrev i någon övning så skulle det vara helt okej. Skulle en man göra det skulle jag väl rynka på näsan lite men något behov att skriva av sig efter en sån upplevelse skulle jag inte känna.

Var kom förresten namnet Staffan ifrån? Hittar inget ursprung bland det som länkats.

Stämmer det namnet så finns Staffan Scheja, Staffan Göthe och Staffan Göthestam i möjlig ålder och närhet. Kulturknuttar men inte programledare.

Annars är ju Claes "Bajs-Elvis" Elfsborg en rimlig kandidat.
Citera
2015-02-23, 23:58
Medlem
mounzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NextGenAthlete
Gud bevare mig väl! Denna kvinna är femtio år och inbillar sig att folk stirrar? Unga, fina brudar, absolut! Då stirrar jag tills ögonen trillar ut och det riktigt vattnas i munnen men inte på en äldre dam
Hon kanske tittade till när en äldre herre som var kändis i hennes ungdom dök upp. Han å sin sida blev glad då en "ung" tjej spanade in honom. Sannolikt vet ingen som är yngre än Sara vem han är, så groupisarna är väl normalt inga jättekap. Sara Kadefors är dock ganska söt och ser helt OK ut för sin ålder.

Nu var jag inte där, men han kanske inte alls menade att spana henne mellan benen. Hon skriver ju att hon känner sig väldigt utsatt på den där maskinen som får henne att skreva på benen. Så hon kanske mår dåligt bara någon ser åt hennes håll när hon sitter i den, och tolka det som att man försöker studera hennes mest privata delar.

På mitt gym försvåras alla fittspaningsförsök av att nämnda maskin är vänd mot väggen. Men till Saras försvar kan jag säga att om maskinen varit vänd utåt kanske man skulle råka kolla en random tjej mellan benen per automatik om hon skulle sitta i den kroppsställningen. Känns inte som en position jag ser särskilt ofta, och jag brukar kolla till utan att jag egentligen vill när jag ser ovanliga kroppsställningar, defekter, för mycket hud, etc.
Citera
2015-02-24, 04:22
Medlem
Oscaris avatar
En icke-nyhet, som förmodligen är helt påhittad av en kvinna som är både bitter på livet och desperat efter uppmärksamhet. En kvinna med ett normalt självförtroende skulle inte hitta på en sån här historia. Och skulle det vara sant, är det ju inget annat än en blick. Så överkänsligt freak-beteende att agera som om vore en våldtagen.
Citera
2015-02-24, 06:03
Medlem
Svinhudens avatar
En okänd gammal kärring fantiserar ihop en historia om en ännu äldre gammal snuskgubbe som blänger på hennes fitta. Fyfan vad tragiskt. Varför hamnar sånt här i tidningen?
Citera
2015-02-24, 06:58
Medlem
Fleamans avatar
Vilken otroligt banal artikel.
Citat:
Fluktaren var en känd tv-profil från min uppväxt. Han hade sett bättre dagar, om man säger så.
Nog stämmer det in på henne också(har hon ens haft några "bättre dagar"?) när den uppmärksamhet hon får är i form av en snyftartikel om något som händer i princip samtliga människor som går på gym. Bara pinsamt.
Citera
2015-02-24, 07:25
Medlem
pigginattens avatar
Kom genast att tänka på pervot Gert Fylking. Han bor väll kring Götgatsbacken vad jag vet.

Vad jag inte vet är om han gymmar eller inte?

Det som talar emot är åldern, han gillar som vi alla vet lammkött...

Sen vet jag inte men möjligheten finns att han heter Staffan i mellannamn, om det nu var ett krav för att bli misstänkt?
Citera
2015-02-24, 07:34
Medlem
Locutus-of-Borgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Nu får det bli lite ordning här. Två Staffan är nu borträknade pga andra preferenser än Sara Kadefors skrev. Vad tror ni om Staffan Ling (lever han förresten?)?
Jodå, han lever men är verksam på annan ort så jag ställer mig frågande om det skulle vara han.
Citera
2015-02-24, 07:43
Medlem
Mikojans avatar
50-åriga Sara har inte bara blivit sexuellt utnyttjad av snuskiga skrevfluktare som låtsas gymnastisera. Hon har fler skakande saker att berätta i sin GP-blogg:

Citat:
” Under de senaste åren har jag på olika tillställningar träffat på en man som en gång i tiden var stor makthavare inom sitt område. Nu är han ständigt på jakt efter någon att antasta – och då gäller det att ducka. ”Nu kommer han!” väser vi och kliver in bakom varsin pelare. Första gången vi sågs stegade han resolut fram och frågade med en anklagande ton i rösten om jag inte visste vem han var och radade upp de bästa punkterna på cv:t. När det var klart började han prata om bröst.”
Borde rimligen också vara en medieprofil. Det är väl såna som finns i umgänget. Sara verkar f ö ha viss dragningskraft på gamla snuskgubbar. Alltid något
Senast redigerad av Mikojan 2015-02-24 kl. 07:50.
Citera
2015-02-24, 08:01
Medlem
srinivasas avatar
Den här skakande incidenten måste väl leda till krav på gymägare att det måste gå att träna abduktorerna utan att skreva. Alternativt bör dylika snuskmaskiner som tvingar Sara att skreva placeras inom låsbart utrymme så inte Lasse Lönndahl och andra kåtbockar går och sneglar och dreglar.
Citera
2015-02-24, 08:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ännu en rövarhistoria i media. Självklart är det ingen som stirrar på en gammal kärring på gymmet, där det med stor sannolikhet finns så mycket annat att stirra på, för den som är sugen på att stirra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in