2015-02-24, 09:04
Medlem
Ha ha, Sara K är som hon är. Minns att hon provocerade många när hon var en av dem som hade Morgonpasset i P3. Hon gillade att prata snusk där med och var för övrigt väldigt PK i allt.
Citera
2015-02-24, 11:04
Medlem
Jag tror det är Johan Rabeus.. skådis visserligen men hon kan säkert sätta honom i tv-facket. Varför tror jag detta? Jo för att han är en frekvent besökare på 24/7 gymmet på medis där jag brukar träna. Där går även ett x antal tjejer.
Citera
2015-02-24, 11:55
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Jag tror det är Johan Rabeus.. skådis visserligen men hon kan säkert sätta honom i tv-facket. Varför tror jag detta? Jo för att han är en frekvent besökare på 24/7 gymmet på medis där jag brukar träna. Där går även ett x antal tjejer.

Går det så dåligt för Johan att han inte har råd att träna på Sats?

Någon måste ju träna på samma gym som Sara och då ha sett även den där mannen, om han nu tränar där frekvent. Det känns som att den här nöten inte kommer att förbli oknäckt så länge till. :-)

Sedan finns det ju tyvärr gym som är extremt kändistäta och då kan det ju vara svårare att ringa in spanaren. Sats vid Odenplan är t.ex. så kändistätt att det vissa dagar känns som att man är med i en livesändning när man tränar.
Citera
2015-02-24, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Går det så dåligt för Johan att han inte har råd att träna på Sats?

Någon måste ju träna på samma gym som Sara och då ha sett även den där mannen, om han nu tränar där frekvent. Det känns som att den här nöten inte kommer att förbli oknäckt så länge till. :-)

Sedan finns det ju tyvärr gym som är extremt kändistäta och då kan det ju vara svårare att ringa in spanaren. Sats vid Odenplan är t.ex. så kändistätt att det vissa dagar känns som att man är med i en livesändning när man tränar.

Han bor ett stenkast därifrån så kan vara därför. han brukar ha med sig en hopfällbar cykel. Brukar se rätt kul ut. Han ser rätt sliten ut med.
Citera
2015-02-24, 13:33
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Han bor ett stenkast därifrån så kan vara därför. han brukar ha med sig en hopfällbar cykel. Brukar se rätt kul ut. Han ser rätt sliten ut med.

Aha! Då tycker jag att vi bestämmer att Johan R är en skrevtittare!

Sen kan det ju finnas en helt oskyldig anledning till att Johan spanade. Kanske var det så att Sara kliade sig mellan benen och sedan förde handen till näsan för att lukta. Då är det ju inte konstigt om Johan råkar kasta ett getöga ned i mumindalen för att se vad det är frågan om.
Citera
2015-02-24, 15:44
Medlem
Dawkinseans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Det enda vi vet med säkerhet är ju att våldtäktsmannen heter Staffan i förnamn.

Detta bestämda påstående förledde mig att läsa den paranoida krönikan, men om den inte har redigerats i efterhand, så hittar jag inget stöd för att det är just en Staffan vi söker. Om det nu är så, så har jag inte sett Stalledrängen på länge.

När jag gymmar kan jag finna mig själv tittandes tomt ut i rummet under tiden jag kör övningar. Om det då råkar sitta någon framför mig som tror att jag stirrar, så får vederbörande roa sig med allsköns hat mot min person. Jag tittar inte på dig, men förvänta dig inte att jag blundar när jag lyfter skrot!

(om du är 25-40 och het så kommer jag förvisso att titta på dig, men inte så att du märker det )
Citera
2015-02-24, 15:48
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawkinsean
Detta bestämda påstående förledde mig att läsa den paranoida krönikan, men om den inte har redigerats i efterhand, så hittar jag inget stöd för att det är just en Staffan vi söker. Om det nu är så, så har jag inte sett Stalledrängen på länge.

När jag gymmar kan jag finna mig själv tittandes tomt ut i rummet under tiden jag kör övningar. Om det då råkar sitta någon framför mig som tror att jag stirrar, så får vederbörande roa sig med allsköns hat mot min person. Jag tittar inte på dig, men förvänta dig inte att jag blundar när jag lyfter skrot!

(om du är 25-40 och het så kommer jag förvisso att titta på dig, men inte så att du märker det )

I second that.

KLART att man ska spana lite medan man tränar. Så länge man inte stirrar som en tok så måste det väl ändå vara ok att snegla lite. Jag kan i alla fall inte låta bli att göra det.
Citera
2015-02-24, 16:18
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Då kan jag upplysa om att Staffan Westerberg är just homosexuell!

Nä, Staffan är ihop med Kristina Lugn. Men det kanske inte gör någon skillnad?
Citera
2015-02-24, 16:32
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Aha! Då hade jag alltså rätt redan i inlägg #2! Jag kände direkt att det var Herr Westerberg som fluktade. Först vilse i pannkakan och nu detta, vilken skön snubbe.
Citera
2015-02-24, 16:37
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Aha! Då hade jag alltså rätt redan i inlägg #2! Jag kände direkt att det var Herr Westerberg som fluktade. Först vilse i pannkakan och nu detta, vilken skön snubbe.
Frågan är bara vad han gjorde på gymmet? Är han lokalvårdare på Samhall?
Citera
2015-02-24, 17:31
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Staffan Westerbergs pojkvän heter Hans och bor i Uppsala.
Citera
2015-02-24, 17:58
Medlem
pelle49s avatar
Det känns som om svårigheterna tornar upp sig i jakten på skrevjägaren. Mina tidigare så tvärsäkra slutsatser om gärningsmannen visar sig inte hålla vid en närmare granskning. Men att bara namedroppa diverse äldre gentlemän är inte värdigt.
Jag tror att sökarljuset får släckas tills dess att offret för övergreppet själv avslöjar vem skrevjägaren är. Sara Kadefors följer säkert tråden, så här omskriven har hon nog aldrig varit förr på egna meriter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in