Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-22, 00:49
  #1
Medlem
Som rubriken lyder. Finns det något arbete du inte skulle klara av, för att du vet med dig att du inte kommer kunna fokusera på arbetet till 100%, pga att du vet att fysisk attraktion kommer uppstå förr eller senare & att det kommer bli ett problem för dig att utföra dina arbetsuppgifter.

För att ge ett exempel så skulle jag själv inte kunna ta ett arbete där jag dag in & dag ut får se lättklädda kvinnor eller snygga kvinnor i överflöd. Inga problem med att behärska mig eller så, men det skulle bli svårt att inte vila ögonen på kvinnorna & deras kroppar. Jag skulle exempelvis inte kunna öppna en glasskiosk på en kvinnlig nudiststrand eller bli massör.

Så kära flashbackare finns det några arbeten ni inte skulle kunna ta, pga att ni vet att attraktion kommer uppstå?
Citera
2015-02-22, 00:52
  #2
Medlem
Kenny Kuks avatar
Varför får inte attraktion uppstå då?
Citera
2015-02-22, 00:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Varför får inte attraktion uppstå då?

Menar ju att det finns yrken där jag vet med mig att fysisk attraktion skulle komma att bli ett problem.
För mycket av det goda om du förstår.
Citera
2015-02-22, 03:04
  #4
Medlem
bithaxs avatar
Jag kan inte ta jobb där visitation av kvinnor ingår i mina yrkesuppgifter.
Städning av damtoaletter är väll också tveksamt (trots att kvinnor ofta städar herrtoaletter).
Citera
2015-02-22, 03:50
  #5
Medlem
Städa herrduschar
Citera
2015-02-22, 04:38
  #6
Medlem
Arbeten där attraktion till andra är vanligt måste ju vara oerhört få. Jag menar, i vilka arbeten blir attraktion ett hinder i arbetsuppgifterna?

Fotograf av nakenmodeller? Badvakt under nudist-passen? Vad finns det för jobb egentligen där detta är ett problem?
Citera
2015-02-22, 13:07
  #7
Medlem
Jag har svårt att inte känna attraktion till kvinnor i min omgivning. Kan vara mentalt påfrestande och jag blir lätt hypomanisk vilket sedan resulterar i en krasch.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback