2015-02-15, 20:07
Medlem
XRAHs avatar
Nu lär det bli maraton i politisk korrekthet i Agenda på SVT2, kl 20.
Citera
2015-02-15, 20:08
Medlem
GoMedStrommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burst397
För att alla ni äckliga Flashback-rassar vill att det ska bli fler terrorattentat så att ni kan skylla allt på muslimer. Ni hurrar varje gång det blir ett nytt attentat, och sitter och runkar in på småtimmarna åt arabiska namn på GM.

Jävla äckliga nazist rasist äckliga jävla nazzar!!!

Ja det gör vi och vi kommer runka till dig med. Med en GT i vänstern.
Citera
2015-02-15, 20:08
Medlem
Jag hoppas att Vilks fortsätter med sina rondellhundar fram till dess ingen bryr sig. Då är syftet uppnåtts. Det är ingen större konst, enkelt och nästan naivt gjort. Detta vet Vilks.

Som sagt, det är inte teckningarna som är det primära men det har PK-folk och muslimer svårt att fatta.

Sedan måste jag inte annat än börja beundra Vilks mer och mer.

Ingen frågar hur han mår eller hur han upplever sin situation med ständig risk för att bli mördad. Bara att han skall göra det ena uttalande efter det andra.

Han verkar vara rätt tuff men är inte säker på att han får dö i en säng.
Citera
2015-02-15, 20:09
Medlem
Haha fyfan va nervös Löfven är!
Citera
2015-02-15, 20:11
Medlem
Våra statliga medier vågar inte tala om det inträffande på ett objektivt sätt utan väljer att fokusera på skadeverkningskontroll och tala om Anders Behring Breivik.
Senast redigerad av M9A2 2015-02-15 kl. 20:33.
Citera
2015-02-15, 20:16
Medlem
GoMedStrommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M9A2
Våra statliga medier vågar inte tala om det inträffande på ett objektivt sätt utan väljer att fokuserar på skadeverkningskontroll och tala om Anders Behring Breivik.

Ja man inser tyvärr vilket samhälle man bor i när detta händer. Jag känner inte själv att jag är en del av den sidan av det svenska samhället. Den sidan som media och flera politiker står på. Min sida innebär gränskontroller, kameraövervakning, hårdare straff, fullvärdig psykvård mm. Dvs raka motsatsen mot idag. Med dagens teknik kan man övervaka enbart dom som har något att dölja.
Citera
2015-02-15, 20:18
Medlem
Stor komik i Agenda när Löfven nämner idrotts- och scoutrörelsen som viktiga ingredienser för att förebygga terrorism.

Patrullen Falken är redo. Slangbellorna är laddade med ärtor, och nu går vi in i gettot och rensar upp!
Citera
2015-02-15, 20:21
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Stor komik i Agenda när Löfven nämner idrotts- och scoutrörelsen som viktiga ingredienser för att förebygga terrorism.

Patrullen Falken är redo. Slangbellorna är laddade med ärtor, och nu går vi in i gettot och rensar upp!
Glöm inte grillkorven - det kanske viktigaste botemedlet mot kriminalitet i förorterna...
Citera
2015-02-15, 20:22
Medlem
JustZlatans avatar
Jag blev inte ett dugg smartare av att lyssna på Löfven. Det var bara svammel han kom med.
Citera
2015-02-15, 20:25
Medlem
DumleDancos avatar
Är det fler än mig som inte kan se skiten? Kan se alla andra program men när jag försöker kolla på Agenda så står det att jag ej är inom Sverige och ej kan se programmet på grund av restriktioner.

edit: Under fliken "Mer om programmet" står det

Citat:
Sändningsstart ikväll 20.00
Kan ses i hela världen.
Kan ses i mobilen.

Vad udda.
Citera
2015-02-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Glöm inte grillkorven - det kanske viktigaste botemedlet mot kriminalitet i förorterna...

Blir dyrt med bara lammkorv.
Citera
2015-02-15, 20:29
Medlem
GoMedStrommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk

Haha, Löfven är en helt vanlig snubbe som nog bäst ska gå tillbaka till att förhandla fram löneökning med 1.8% per år om någon har tur. Han fixade aldrig mer än 1.8 så varför ska han fixa Sverige efter Reindeldts vänsterliberala haveri?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in