2015-04-20, 22:06
Medlem
Bästa serien i mannaminne, skickligt, egen idé hoppas på fotrsättning
Citera
2015-04-20, 22:08
Medlem
Badios avatar
Jag fattade inte riktigt vem Wass "chef" var. Vad sa han i slutet. Skickat Wass till Kanada. För att?
Citera
2015-04-20, 22:09
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrkr
Muns vinkade ju till flickan i bilen i slutet, fast hade ju varit juste om man fick se hur han såg ut...
Ja jävlar, jag trodde hon vinkade till Josefins ande men nu kollade jag igen och man ser ju Muns spegelbild i bilrutan
Citera
Medlem
Moff .. es avatar
Blir det en fortsättning kommer jag då inte att titta. Vilken skitserie!
Citera
Medlem
En av de bästa serier som producerats i Sverige på länge. Hatten av!
Citera
2015-04-20, 22:10
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Jag fattade inte riktigt vem Wass "chef" var. Vad sa han i slutet. Skickat Wass till Kanada. För att?
För att spela in nästa säsong av jordskott. Det skulle förvåna mig mycket om det inte blir så.
Citera
2015-04-20, 22:11
Medlem
Vilken urfånig serie och handling. Den enda behållningen har varit när Torstens dotter legat och krampat i orgasmer.
Citera
2015-04-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Blir det en fortsättning kommer jag då inte att titta. Vilken skitserie!

Vänta så ska jag hämta ett block, sådär antecknat och klart.

Tönt!!!!!!!!!!
Citera
2015-04-20, 22:12
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
För att spela in nästa säsong av jordskott. Det skulle förvåna mig mycket om det inte blir så.

Inte säkert det blir en till säsong och om det kommer så är det långt till nästa. Gillar inte att ha olösta gåtor
Citera
2015-04-20, 22:15
Medlem
SVT har lyckats igen, riktigt jävla bra och välproducerat. Fina skådisinsatser och en härlig spänning och mystik rakt igenom, vemodigt slut men värdigt.
Citera
2015-04-20, 22:16
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
SVT har lyckats igen, riktigt jävla bra och välproducerat. Fina skådisinsatser och en härlig spänning och mystik rakt igenom, vemodigt slut men värdigt.
Ja precis, det krävdes nästan något så stort som Josefins död för att ge serien ett värdigt slut. Det behövde vara något som väckte känslor, jag fick själv nästan en tår i ögonvrån.
Citera
2015-04-20, 22:17
Medlem
Ralladss avatar
Efter att bara sett de två första avsnitten och avsnittet idag så började jag nästan skratta. Hur kunde denna "kriminalare" (som jag trodde det var) bli en serie med monster och personer som förvandlas till någon busk liknande växt? Serien känns ju hel knäpp. Okej jag vet att jag missade sju avsnitt och antagligen hade fattat mer om jag hade sett dem men ändå.

Ni som följt serien vad tycker ni, blev den inte riktigt jävla skum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in