Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-27, 16:44
  #1
Medlem
Spaders avatar
Jag vill bara uppmärksamma om att Civ 4 släpps inom en månad, nämnligen den 25:e Oktober
http://www.civfanatics.com/

Let the countdown begin
Nån som har förbeställt?
Vad har ni för förväntningar?

/Spader
2005-09-27, 16:53
  #2
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Vad har ni för förväntningar?

Att det är mer skillnad än mellan 2an och 3an
2005-09-27, 16:57
  #3
Medlem
RedXs avatar
Har inte beställt, men jag kommer givetvis att skaffa det. Iofs vet jag inte om det är det bästa för mitt liv. Mellan Civ-serien och CM/FM-serien har jag väl tillbringat ett par år av mitt liv framför skärmen...
2005-09-27, 16:59
  #4
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Att det är mer skillnad än mellan 2an och 3an

Vill inte hålla med där, jag vill ha förbättringar av det redan utsökta konceptet...

Jag visste inte alls detta, är dock trogen anhängare till serien... nu blev jag glad
2005-09-27, 17:01
  #5
Medlem
icys avatar
Är det någon som vet om det kommer komma någon uppföljare till Call to Power serien?
2005-09-27, 21:40
  #6
Medlem
-jOE!s avatar
Fan! Nu kommer studierna gå åt helvete!
2005-09-27, 21:48
  #7
Medlem
Agent Coopers avatar
Fan va jag längtar! Ett av de bästa spelen jag någonsin spelat. Även Civ 1 (med sin banbrytande grafik ) är ett sant nöje att spela!

Såg att jag startade en tråd om detta för ett tag sedan!
2005-09-28, 01:59
  #8
Medlem
Un Perros avatar
Gillar verkligen idéen att ha med religion, alltid kul att vara tyrann med hjälp av religion, det blir så extra evil då.

Och hoppas verkligen att det är bättre än civ3. Blev fullständigt besviken på det spelet. Civ2 håller jag fortfarande högst. Men, som någon sa, för mitt liv är nog det bästa om det är helt kasst.
2005-09-28, 02:18
  #9
Banned
Civilization II har jag lagt ned tusentals timmar på, men Civ III var en besvikelse. Jag vet inte varför, men det kändes inte som samma spel på något vis. Jag hoppas att den utökade religionsbiten ger spelet en extra dimension. Jag hoppas dessutom på mer diplomati.
2005-09-28, 05:55
  #10
Medlem
RedXs avatar
Jasså? Jag tyckte faktiskt att Civ III var riktigt bra. Visserligen kändes det lite grann som "Civ 2,5", men vad tusan, tvåan var ju så j-la bra att det var svårt att se hur de ö.h.t skulle kunna förbättra spelet...
2005-09-28, 10:24
  #11
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Oj Civ 4, kommer innebära sömnlösa nätter. Spelet är utan tvekan det bästa jag spelat i strategi-väg.

Hoppas det blir någon form av multiplayer-stöd.
2005-09-28, 10:25
  #12
Medlem
LadyTieras avatar
Jag som andra var besiken på civ 3, jag kommer iten göra misstaget jag gjorde med senaste amster of orion..förbeställa det och köpa det..jag kommer istället ladda ner det och om det är ett bra spel, köpa det, suger det så raderar jag det.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback