2018-09-13, 18:32
Medlem
Mooskys avatar
Ebba Busch Thor danad av livets ord under hela grundskolan. En jesusknäppare och som gärna tar SD i handen. För min del är EBT en ulv i fårakläder, och hennes tidigare företrädare för partiet är minst lika obetydliga som henne.
Citera
2018-09-14, 20:53
Bannlyst
Klarar inte av att lyssna på Livets ord-kärringen. Hon pratar med hela ansiktet och uttalar varje ord så överdrivet korrekt. Hon har också givit självgodheten, likt Kistersson, ett ansikte. Hoppas hon avgår vid nästa stämma.
Citera
2018-09-25, 16:47
Medlem
ratanax2s avatar
Hon är en orakad Nasse
Citera
2018-09-25, 17:01
Medlem
Nu sviker EBT sitt kanske mest tongivande vallöfte; att inte samarbeta på något sätt med SD.
Citera
2018-09-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Nu sviker EBT sitt kanske mest tongivande vallöfte; att inte samarbeta på något sätt med SD.

Det har hon råd att göra eftersom en majoritet av hennes väljare delar hennes hållning här.
Citera
2018-09-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ebba Busch Thor danad av livets ord under hela grundskolan. En jesusknäppare och som gärna tar SD i handen. För min del är EBT en ulv i fårakläder, och hennes tidigare företrädare för partiet är minst lika obetydliga som henne.

Jag tror att KD framöver kan komma att spela en betydligt större roll politiskt än både kommunister som miljöknäppgökar..för att inte tala om de helt offsidestående Lööf och Björklund.
EBT imponerar så här långt.Hennes valrörelse var succeartad och nu positionerar hon sig förnuftigt inför framtiden.
Fortsätter hon på detta sättet så kommer hon att vara en betydelsefull del av svensk borgerlighet i många år.
Citera
2018-09-25, 17:17
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag tror att KD framöver kan komma att spela en betydligt större roll politiskt än både kommunister som miljöknäppgökar..för att inte tala om de helt offsidestående Lööf och Björklund.
EBT imponerar så här långt.Hennes valrörelse var succeartad och nu positionerar hon sig förnuftigt inför framtiden.
Fortsätter hon på detta sättet så kommer hon att vara en betydelsefull del av svensk borgerlighet i många år.

Absolut! Hennes adjutant Sara Skyttedal går inte heller av för hackor. Trevligt med kvinnor som både har fördelaktigt utseende samt pannloben i skick
Citera
2018-09-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Absolut! Hennes adjutant Sara Skyttedal går inte heller av för hackor. Trevligt med kvinnor som både har fördelaktigt utseende samt pannloben i skick

Sara Skyttedal har mer stake än 90 procent av övriga riksdagen skulle jag vilja säga.
Hennes rakryggade och envetna motstånd emot Islamisering och vanvettsmuslimer torde rendera medalj tycker jag.
Dessutom var hon en av de som torpederade skammens överenskommelse DÖ.
KD står starka inför framtiden med sådana politiska krafter som EBT och Skyttedal.
Citera
2018-09-25, 17:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt

Hon har aldrig sagt att hon vill förhandla eller samarbeta med Sverigedemokraterna. Däremot så kan hon leva med att sitta i en regering som släppts fram tack vare SD.
Citera
2018-09-25, 18:43
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Sara Skyttedal har mer stake än 90 procent av övriga riksdagen skulle jag vilja säga.
Hennes rakryggade och envetna motstånd emot Islamisering och vanvettsmuslimer torde rendera medalj tycker jag.
Dessutom var hon en av de som torpederade skammens överenskommelse DÖ.
KD står starka inför framtiden med sådana politiska krafter som EBT och Skyttedal.

Japp, synd att inte fler inser KDs storhet. Men valet måste ju naturligtvis ändå ses som en succé där Ebba et al skrev historia!
Citera
2018-09-25, 19:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Japp, synd att inte fler inser KDs storhet. Men valet måste ju naturligtvis ändå ses som en succé där Ebba et al skrev historia!

Kristdemokraterna är ett ointressant parti med opportunistiska företrädare, inget annat.
Citera
2018-09-25, 19:36
Medlem
Citat:

Vad är KD's storhet?

Partiet har varit kamrat4%stödhjul åt Allahiansen, utan egna ideer. Endast i det senaste valet klarade KD 4%-spärren på egen hand (troligen).

Partiet var stödhjul åt Imam Reinfeldt i åtta år vilket producerade nästan 1 miljon massinvandrare med stark MENA-dominans 2006-2014.

MP-uppgörelsen, PUT åt 23 miljoner syrier, och öppna hjärtan, bäddade för asylbedrägerikatastrofen 2014-15.

Allt detta lämnades åt Svetsarn att städa upp, brända jordens taktik.

Detta är vad KD har åstadkommit. Vad kunde mera nämnas som kan ses som tongivande?
Senast redigerad av ImamReinfeldt 2018-09-25 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in