2015-02-03, 18:43
Medlem
Fyra, möjligtvis fem trådrelevanta inlägg. Resten rasistdebatt och påhopp. Produktivt Flashback, mycket produktivt!

För att bidra med min åsikt tycker jag att han borde låsas in tills dess att han inte lever längre om han någonsin sätter sin fot i Sverige igen, vilket han förmodligen inte gör.
Citera
2015-02-03, 18:46
Medlem
Supczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotcaller
Det är du som kopplar ihop denna typen av gärningar med tro, det innebär inte att det är fakta. FAKTUM är att det inte är verklighet utan bara en del av din hatiska inställning (eller psykiskt baserade illusioner).
Michael framstår i de klipp jag sett som mycket medveten om sin övertygelse och den baseras på känslor, det är mycket tydligt. Försök inte framhäva Michael som något han inte är.

Nu är det inte Mickes religion som gör honom till en dålig människa. Utan det faktum att han deltar i ett skitigt folkmord och massvåldtäktskampanj riktad mot civila irakier, kurder och syrier. I bästa fall är Micke en liten identitetslös fitta som sannolikt lider av brist på uppfostran. I värsta fall en psykopat som njuter av det han gör. I bådadera fall: En nyttig idiot som tjänar de maktgalna småpåvar som ligger bakom ISIS avancemang i Irak.

Problemen startade förstås inte med IS, utan redan med USA:s invasion av Irak. Utan Irakkriget - Inget IS... Saddam var ingen ängel men han upprätthöll en någorlunda fungerande auktoritär stat efter de förutsättningar som läget i MÖ stipulerar.
Citera
2015-02-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KochK
Ja för du är precis lika efterbliven som den där dåren. Skulle vilja se hans min när det går upp för han att IS är ett verk av sionisterna. Döda och våldta andra muslimer för judens skull, Allah kommer inte va nådig mot honom. Hoppas även någon kvinnlig peshmergasoldat avlivar den loppiga hunden!

Ja herregud.

Michael är nog fullständigt medveten om vad hans tro består av, sin övertygelse hittar han hos dessa medmänniskor inom IS. Ganska typiskt Flashback att direkt hoppa på Nazist-åsikter och skylla allt på Judarna.
Hat, hat, hat är allt vad ditt inlägg utstrålar.

Hoppas att alla hans vänner kan upplysa oss här om hans verkliga personlighet så att inte media kan köra sin oemotsagda kampanj för att svartmåla honom som de nu gör.
Citera
2015-02-03, 19:12
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Att uppvisa den hatiska attityd som du nu gör är det egentliga problemet. Varför skall du sätta kniven i mig bara för att jag förstår Michaels känslor?
Michael är muslim, vad är det med detta som gör honom till en sämre människa och utlöser ditt hat?

Islamist är ett epitet som DU tillskriver honom och dessutom bygger en stigmatisering kring.

En muslim utövar sin tro - något jag inte har något som helst problem med. En islamist vill ha religionen som styrelsesätt för landet, något jag har desto större problem med. Är det inte uppenbart? Inte en jävla chans att en trosuppfattning som innefattar dödandet av ickeföljare ska få något som helst existensberättigande bara för att den ytterst jävla ytligt är baserad på en vanlig religion.

Han är ingen muslim, han är en dåre till extremist, en börda för alla i hans närhet och sannolikt även någon vars vård jag måste betala skattepengar för.
Senast redigerad av OggeOJ 2015-02-03 kl. 19:16.
Citera
2015-02-03, 19:42
Medlem
Citat:
Att uppvisa den hatiska attityd som du nu gör är det egentliga problemet. Varför skall du sätta kniven i mig bara för att jag förstår Michaels känslor?
Michael är muslim, vad är det med detta som gör honom till en sämre människa och utlöser ditt hat?

Islamist är ett epitet som DU tillskriver honom och dessutom bygger en stigmatisering kring.
På riktigt....Michael strider för ISIS. Alla som strider för ISIS vill återupprätta kalifatet. Där Sharia lagar råder och Otrogna dödas eller får betala skatt för att de har en annan tro.

Han är alltså en Islamist. Sedan finns det muslimer som inser att man inte kan följa koranens texter bokstavligen i dagens samhälle och som vill utöva sin tro i lugn och ro.
Lär dig att skilja på dessa två.
Citera
2015-02-03, 20:05
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Röstar han på MP eller vänsterpartiet måtro?

Han grundar islamistiska partiet i framtiden skall du se.

Citat:
Du verkar ha väldigt stor insikt i hur IS agerar, har du varit nere i mellanöstern och träffat dem? Vet i så fall SÄPO om detta?
Du verkar dessutom ha studerat Sharia, var har du gjort detta?

Till topic, du säger att Michael är Islamist, är det ett bevis på att han inte kan ha sin egen tolkning av Koranen?

Förklara för mig vad det är som han nämner som inte faller hos alla individer genom logiskt tänkande?
De strider för kalifatet, vill ha sharialagar och straffa otrogna. Vad är det som är så jävla hemligstämplat med detta att du undrar om SÄPO vet detta? - Om detta är någonting du menar genom hans tidigare inlägg så ber jag om ursäkt, jag har inte funnit lust att läsa dessa.
Citera
2015-02-03, 20:18
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Michael Skråmo har nog inga större politiska ambitioner utan agerar enligt mig bara efter sin religiösa övertygelse. Det visar att han har ett stort känsloregister och vill förbättra världen utifrån sin åskådning.

Han vill alltså förbättra världen genom att alliera sig med en organisation som säljer kvinnor som sexslavar, våldtar, kastar ner homosexuella från höghus, skär halsen av utländska journalister, bränner en jordansk pilot levande, begår folkmord på kristna minoriteter osv osv.
Citera
2015-02-03, 20:26
Medlem
Citat:
Michael Skråmo har nog inga större politiska ambitioner utan agerar enligt mig bara efter sin religiösa övertygelse. Det visar att han har ett stort känsloregister och vill förbättra världen utifrån sin åskådning.

Hitler, Stalin, Mao m.fl ville säkert också "förbättra världen utifrån sin åskådning".

Citat:
Du verkar ha väldigt stor insikt i hur IS agerar, har du varit nere i mellanöstern och träffat dem? Vet i så fall SÄPO om detta?

Till topic, du säger att Michael är Islamist, är det ett bevis på att han inte kan ha sin egen tolkning av Koranen?

Det som underlättar en analys av IS är ju att de är så öppna med sina aktiviteter. Det blir ganska enkelt att bilda sig en uppfattning om dem.

Frågan är väl snarare om SÄPO har koll på dig eftersom att du verkar väldigt sympatiskt inställd till både landsförrädaren Mickepicke och hans idoler.
Citera
2015-02-03, 20:41
Medlem
negrofobens avatar
Killen har ju uppenbarligen inte alla hästar i stallet.
Förhoppningsvis blir han snart dödad och vi slipper dras med idioten.
Citera
2015-02-03, 20:49
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Men naturligtvis är din åskådning bäst?

Vet du något om Michael och hans åsikter utöver propagandan som Aftonbladet och Expressen spridit?

Jag älskar hur du i princip aldrig svarar på vad folk säger utan svarar med motfrågor eller går runt diskussionen.
En sund demokratisk världsbild som inte innefattar systematiska könsstympningar, kallt mord, våldtäkter och avrättningar är definitivt bättre än jubelidioten Michaels åskådning.

Skulle otroligt gärna vilja möta Michael och ha en diskussion med honom dock. Tycker våldsbejakande extremister är intressanta.
Stor risk att det enda som kommer ut är meningslöst hjärntvättat surr dock.
Citera
2015-02-03, 20:58
Medlem
skadetbehovass avatar
Citat:

kork visa ett enda land som inte har trassel med muslimer är du snäll
Citera
2015-02-03, 22:05
Medlem
Citat:
Bra där
Se mitt tidigare inlägg, du har helt rätt.
Ytterliggare en föreläsning med Veiron i Ottan , nej jag menar Michael Skråmo
https://www.youtube.com/watch?v=rxgRs8hT2-U
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in