Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Att han snarare är en ideologisk och religiös krigare än någon slaktare vet vi. Jösses vad jag garvade när jag läste det här i tidningen, tänkte att nu kommer alla islamofober avlida när den hemska jihadisten som inte bara är vit och svensk utan dessutom heter Michael är ute och härjar.

Och förra veckan läste vi om dansken. Arabhatarna kommer få en jobbig tid framöver.
Det är såhär det går i och med den invandring vi har, ett löpande band som rullar in muslimer i Sverige. De är mycket skickliga på att manipulera och hjärntvätta och drar gärna in även svenskar om de kommer åt. De är som scientologerna, har de väl fått grepp om en person är det nästan omöjligt att avprogrammera. Såna här sk "konvertiter" kommer vi få se fler av, lita på det.
Nu var denne killen tydligen norrman från början? Men uppväxt här i Sverige. Stämmer det att han är från Bergsjön? Om det är så han kommit in i islam, via grupperingarna där, så har jag inte så stort hopp om att han nånsin kommer bli normal igen tyvärr.