2015-02-11, 01:17
Medlem
itsames avatar
Killen är en nasse-yngel, låtsasmuslim för att inflammera debatten. Amatör också, han kan inte lura många muslimer sånn som han snackar.
Citera
2015-02-11, 06:06
Medlem
När aset kommer hem bränner vi upp honom!
Citera
2015-02-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsame
Killen är en nasse-yngel, låtsasmuslim för att inflammera debatten. Amatör också, han kan inte lura många muslimer sånn som han snackar.

är det så? Hörde rykten för länge sedan om att En ex-nazi hade gått och blivit muslim, nämnde det tidigare i tråden men fick inget gehör för min undran.
Citera
2015-02-11, 11:10
Medlem
NavierStokess avatar
Han var med i SVT-debatt 2009, där han ansåg att rädsla för islam beror på okunskap.
(Jag lyckades inte unvis:a länken)
IS–krigaren Michael var med i SVT:s Debatt
Citat:
Enligt Skråmos anhöriga konverterade han till islam för runt tio år sedan.

– Han förändrades radikalt efter att han konverterade, har en nära anhörig tidigare sagt.

Nu står det klart att Michael Skråmo på sin väg mot islamism framträdde i offentligheten. 2009 deltog han i SVT:s "Debatt". Under vinjetten "Hetsjakt på muslimer" diskuterades muslimers utsatthet i samhället.
YT-länk Debatt Islamfobi del3. Han dyker upp ca 2:35 in i klippet.
Citera
2015-02-15, 16:37
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe
är det så? Hörde rykten för länge sedan om att En ex-nazi hade gått och blivit muslim, nämnde det tidigare i tråden men fick inget gehör för min undran.
Nej, det är en annan dåre. Ralf Lennart Wadman a.k.a. Usama al swede.

Lite länkar:

http://imittsverige.blogspot.se/2011/04/abu-usama-el-swede-ar-den-mordhotande.html
http://gudmundson.blogspot.se/2007/06/abu-usama-el-swedes-vg-till-jihadismen.html

och tom en flashbacktråd:

(FB) Skvaller om Abu Usama El Swede
Citera
2015-02-15, 20:21
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Islamofober har nog aldrig förnekat att det finns etniska nordbor som samarbetar med islamister, både direkt och indirekt. Varför tror du Breivik sköt ihjäl norska barn när hans kamp var riktad mot islamiseringen och kulturmarxismen?

Den frågan kan du ju ta och fundera lite på.

Anklagar du Breivik för att samarbeta med islamister? Jag tror du har fått något om bakfoten, Breivik likviderade kulturmarxistiska islamistkollabratörer på ett av deras träningsläger. Du måste vara bra dum om du hävdar att alla infödda svenskar (eller norrmän) är oskyldiga, det är en verkligt usel halmgubbe. Islamisterna är ingenting i jämförelse med våra infödda förrädare. Guds utvalda kroksnokar är ett farligare utländskt hot än islamisterna då de har en mycket starkare position i vårt samhälle och enormt mycket starkare politiskt inflytande. De skulle dock vara maktlösa om det inte fanns svennekollabratörer att köpa.
Citera
2015-02-15, 22:40
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Anklagar du Breivik för att samarbeta med islamister? Jag tror du har fått något om bakfoten, Breivik likviderade kulturmarxistiska islamistkollabratörer på ett av deras träningsläger. Du måste vara bra dum om du hävdar att alla infödda svenskar (eller norrmän) är oskyldiga, det är en verkligt usel halmgubbe. Islamisterna är ingenting i jämförelse med våra infödda förrädare. Guds utvalda kroksnokar är ett farligare utländskt hot än islamisterna då de har en mycket starkare position i vårt samhälle och enormt mycket starkare politiskt inflytande. De skulle dock vara maktlösa om det inte fanns svennekollabratörer att köpa.

Du missuppfattar vad jag skriver. Jag raljerade över att föregående talare trodde att muslim och arab var synonymt och att islamhatet enbart skulle vara en biprodukt av rasism. Islam är en ideologi och lika farlig oavsett om det är en vit eller brun person som förespråkar den. Breivik var fullt införstådd i att det inte var islamister allena som var hotet utan även de norska politikerna som erbjöd dem inflytande, alltså kunde fienden lika gärna vara vita. Artiklarna om Skråmo fick absolut ingen som aktivt motarbetar islam att spotta ut kaffet av förvåning.
Citera
2015-02-17, 23:44
Medlem
verkar som att hans Facebook är borta?
Citera
2015-02-23, 11:27
Medlem
ColaKexs avatar
Debattens ämne är skräcken för muslimer! Skräcken visade sig inte vara helt obefogad då Michael som uttalar sig några år senare ansluter till IS

https://www.youtube.com/watch?v=rbeZVjLKi84 <---- Michael är med precis i början!

Verkar inte vara någon klipsk person precis
Citera
2015-02-23, 11:54
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Nordegren och Epstein i P1 ska ta upp martyrskap med anledning av "filmer på social media" idag. Kan vara intressant.
Vedervärdig vänsterpropaganda. Att du ens pallar att lyssna är en gåta.
Citera
2015-02-24, 22:58
Medlem
Skråmo lägger upp en familjebild:
https://twitter.com/LaBelleSavante/status/570295066440429569

Citat:
Postcard from barbarity: Swedish #ISIS-fighter currently in #Syria, happily posing with his kid (yeah I had to blur).
Citera
2015-02-24, 23:14
Medlem
Det enda jag vill veta om denne tomte är, är när någon vettig jävlel har satt en kula i huvudet på fanskapet.
Problemet är att vi svenska skattebetalare får ta kostnaden for detta jävla offers barn.
Dock ställer väl alla kommunister upp mangrant, bara man slipper lägga upp plånboken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in