2015-04-09, 22:33
Medlem
vadsaduattdusasadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar.
Ni som har sprungit Göteborgsvarvet förut vet ni nåt bra stlle där man kan samlas sen och slappa lite och snacka loppet med mat och dryck? Gärna mest löpare. 😀

/ Cykel-Ingemar
Är det fint väder och man vill umgås med andra löpare så är det ju trevligt att ta med sig mat och sätta sig i Slottsskogen. Jag tror även man kan åka spårvagn gratis om man har på sig nummerlappen, så vill man till någon resturang eller liknande och då är det inte så lång resa till centrala Göteborg.
Citera
2015-04-10, 00:33
Medlem
GainerWheys avatar
fan va löjligt och springa göteborgsvarvet? vem vill ni bevisa för att ni kan springa 2,1 mil?
Spring den sträckan själva bara
Citera
2015-04-10, 07:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GainerWhey
fan va löjligt och springa göteborgsvarvet? vem vill ni bevisa för att ni kan springa 2,1 mil?

Vi vill bevisa det för resten av världen såklart
Citera
2015-04-10, 14:17
Medlem
vadsaduattdusasadus avatar
Citat:
Härligt att någon kommer och sprider så mycket glädje!
Citera
2015-04-10, 15:49
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsaduattdusasadu
Är det fint väder och man vill umgås med andra löpare så är det ju trevligt att ta med sig mat och sätta sig i Slottsskogen. Jag tror även man kan åka spårvagn gratis om man har på sig nummerlappen, så vill man till någon resturang eller liknande och då är det inte så lång resa till centrala Göteborg.

Pick-nick i slottsskogen låter ju jätte-bra ide om fint väder. Tack för tipset.

/ Cykel-Ingemar
Citera
2015-04-10, 23:22
Medlem
GainerWheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Vi vill bevisa det för resten av världen såklart

Verkar som ni vill skryta mest tycker jag. hela facebook blir invaderat med statusar och bilder där folk sprungit göteborgsvarvet
. Folk är definitivt inte stolta och ser upp till er
Citera
2015-04-11, 07:07
Bannlyst
Citat:
Verkar som ni vill skryta mest tycker jag. hela facebook blir invaderat med statusar och bilder där folk sprungit göteborgsvarvet

Ja de flesta av oss som springer halvmaror lägger egentligen mest upp bilder och sina statusar för att irritera och provocera folk.
Citera
2015-04-11, 12:34
Medlem
GainerWheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Ja de flesta av oss som springer halvmaror lägger egentligen mest upp bilder och sina statusar för att irritera och provocera folk.

Provocera folk som mig
Citera
2015-04-11, 16:14
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Provocera folk som mig

Oj oj. Och tänk vad provocerad du blir nu då, när jag berättar att jag gärna springer ännu längre än 21 km? 30, 40, 50 km, det är riktigt sköna distanser det! Gärna ofta också, 30 km blir det minst varannan vecka. Men jag lägger dock inte upp bilder och statusuppdateringar på Facebook, har inget konto. Men funderar på att skaffa, alltid kan man provocera någon.
Citera
2015-04-12, 09:00
Medlem
bosseblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Oj oj. Och tänk vad provocerad du blir nu då, när jag berättar att jag gärna springer ännu längre än 21 km? 30, 40, 50 km, det är riktigt sköna distanser det! Gärna ofta också, 30 km blir det minst varannan vecka. Men jag lägger dock inte upp bilder och statusuppdateringar på Facebook, har inget konto. Men funderar på att skaffa, alltid kan man provocera någon.
Och vad provocerande det ska bli när det framkommer att man genomför en massa träningspass inför ett långlopp!
Citera
2015-04-12, 09:03
Medlem
bosseblommans avatar
Citat:
Jag kan förstå vad du menar på ett sätt och jag kan förstå att det är provocerande med alla oss bekräftelse- och berömknarkare ;-) Å andra sidan är det väl jättebra för folkhälsan att massor med människor sätter upp Varvet som det stora målet (och förhoppningsvis tränar inför det).
På tal om det verkar det bli startgrupp 2 för min del i år.
Senast redigerad av bosseblomman 2015-04-12 kl. 09:06.
Citera
2015-04-13, 17:31
Medlem
GainerWheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa

Nej du har inget konto på facebook för du har konto på flashback istället

Citat:
Ursprungligen postat av bosseblomman
Jag kan förstå vad du menar på ett sätt och jag kan förstå att det är provocerande med alla oss bekräftelse- och berömknarkare ;-) Å andra sidan är det väl jättebra för folkhälsan att massor med människor sätter upp Varvet som det stora målet (och förhoppningsvis tränar inför det).
På tal om det verkar det bli startgrupp 2 för min del i år.

Provocerande ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in