Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-28, 21:45
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsCalling
Haha ja givetvis! Jag ska tillbringa veckan i Malmö. Bo på hotellet där nere med mina vänner!


Mm Jasså välkommen ner
Citera
2015-01-28, 22:37
  #74
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Jag ska rulla en fet joint och ta ett glas cola med rom och minnas tillbaka till tider då jag har knullat och dumpat alla tjejer. Minnas tillbaka till alla tjejer som var intresserad av mig som jag sedan aldrig raggade upp och senare fick sneda blickar av istället
Citera
2015-01-28, 22:53
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PierreKirby
50 Shades of Gray med syrran? Vad blir det sen, Fäbodjäntan med mamma? :P

Minns aldrig vilken dag alla hjärtans är, som singel bryr man sig inte så mycket, och när jag varit i förhållande har det mest blivit något tillgjort, typ en bukett blommor. Hade nog idag blivit ihop med någon som bryr sig ungefär lika mycket om alla hjärtans dag som kanelbullens dag, dvs inte alls.

Det är en film som vi ska se på offentlig plats........?
Citera
2015-01-28, 22:54
  #76
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Det är en film som vi ska se på offentlig plats........?

Jag vill också se den filmen
Citera
2015-01-28, 23:08
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag vill också se den filmen

Visst är det inte konstigt att gå med syrran på en sån film?
Citera
2015-01-28, 23:09
  #78
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Visst är det inte konstigt att gå med syrran på en sån film?


Lite konstigt är det haha :P
Hört att den är väldigt snuskig
Citera
2015-01-28, 23:13
  #79
Medlem
Är det inte flera veckor tills dess? Jag är inte ens säker på vad jag ska göra imorgon.
Ingen aning helt enkelt, men det blir nog trevligt.
Citera
2015-01-28, 23:56
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Alkohol + våldtäkt

Frascht ''skamt''.

Jag ska spendera kvallen tillsammans med min pojkvan som ska overraska mig.
Citera
2015-01-29, 00:07
  #81
Medlem
Bjuda ut min partner på restaurang samt har jag köpt en liten present. Massa mys hela helgen ♥
Citera
2015-01-29, 00:10
  #82
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyzko
Först ska jag o min underbara flickvän ut på restaurang o äta lite gott o sen ska vi på en bra bio, klart man ska uppvakta den man älskar på alla hjärtans dag

sorgligt att typer som dig behöver en "speciell" dag för dig att bry dig lite extra om din flickvän 1 dag av alla som finns 365 som finns på året.
Citera
2015-01-29, 06:42
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
All statistik är enig. Mörkhyade står för den stora majoriteten av alla våldtäkter i Sverige.
Det finns ingen statistik som täcker detta fan vad dåligt påläst du är. Den statistik som finns säger dock inget om hudfärg utan snarare ursprung så dra åt helvete.
Citera
2015-01-29, 08:31
  #84
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Fira en i familjen som fyller år då. Sen blir det nog iväg på ett annat födelsekalas! Sen får man gråta sig till sömns för att man är ensam..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback