Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-28, 18:13
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Nope, fortfarande bara negrer som våldtar.
Inte ens i närheten. Vi äro vita svin om du ska dra svenska folket över en kam, för majoriteten här är rena jävla äckel... Det finns tyvärr för många människor som dig.
Citera
2015-01-28, 18:18
  #62
Medlem
Mogaku-sans avatar
Det blir en skål med popcorn och några western filmer.
Citera
2015-01-28, 19:17
  #63
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Där har du fel rasse nasse
Klart det finns undantag, men negrer är kraftigt överrepresenterade.
Citera
2015-01-28, 19:21
  #64
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Inte ens i närheten. Vi äro vita svin om du ska dra svenska folket över en kam, för majoriteten här är rena jävla äckel... Det finns tyvärr för många människor som dig.
All statistik är enig. Mörkhyade står för den stora majoriteten av alla våldtäkter i Sverige.
Citera
2015-01-28, 20:01
  #65
Medlem
Det är en jävla fittexkluderande högtid till skillbad från exempelvis julen. En högtid är bara en speciell dag då det blir rydligt belyst vilken outsider man är. Tiden går så jäkla segt och gräset tycks alltid vara grönare på den andra sidan. Till och med när folk super ner sig med alkoholm Det har gått sådan lång tid. Allt tar rn såsån jävla tid. Först när man börjar mee ett projekt är man glad men till slut tröttnar man och orkar ibte längre hålla god min. Allt blir bara för mycket. Men så vill man inte heller ge upp flr då är man en jävla loser, en quitter.
Citera
2015-01-28, 20:04
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MayaTheSirene
Vill påpeka att alla hjärtans dag inte bara är för par utan även en dag man kan fira med alla man älskar, vänner, familj och dina barn.

Jag ska Fira min sons halvårsdag samtidigt som jag ska äta gott med min kille. Ha det extra mysigt bara och berätta för alla dem som står mig nära hjärtat hur mycket jag uppskattar dem.

men sisom är jävligt seg om man inte har en partner.
Citera
2015-01-28, 20:05
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsommaren
Det var en jävla fråga.. 😡 men jag är ju kvinna så det är ju självklart.


Nu jävlar raggas det inför AHD! Sidärja!
Citera
2015-01-28, 20:06
  #68
Medlem
Katzyns avatar
Det är inget jag firar, så har inga särskilda planer för dagen än så länge. Med sambon eller inte, vi får se.
Citera
2015-01-28, 20:14
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsCalling
Nu jävlar raggas det inför AHD! Sidärja!

Ja lätt?! Man vill väl ligga den dagen efter att sett 50 'nyanser.. 😁
Citera
2015-01-28, 20:23
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsommaren
Ja lätt?! Man vill väl ligga den dagen efter att sett 50 'nyanser.. 😁

Haha ja givetvis! Jag ska tillbringa veckan i Malmö. Bo på hotellet där nere med mina vänner!
Citera
2015-01-28, 20:37
  #71
Avstängd
På toan hulkande å beskådande av kärleken som flög sin kos...........Närmare bestämt till Sydney där hon träffat en ann........
Citera
2015-01-28, 20:52
  #72
Medlem
Queen-Obscences avatar
Plugga och kanske ta en fika med vänner. Är singel eftersom att jag behöver vara det just nu och precis gått ur en relation där jag inte var kär så får kanske "skylla mig själv" att jag är ensam.. Men känns rätt skönt med den friheten ändå som man får känna av för första gången på fem år..
__________________
Senast redigerad av Queen-Obscence 2015-01-28 kl. 20:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback