• 1
  • 2
2015-01-23, 01:52
Bannlyst
Har letat runt på flashback och sökt efter den 'officiella anadrol tråden' och inte hittat någon. Då tycker jag fan vi ska starta en! Finns det någon bättre jävla AAS än oxar för att bli ett monster? Knappast!

Ligger just nu på 50 mg anadrol om dagen, ska kura i 4 veckor. Är just nu inne på andra dagen så har bara tagit två gånger och redan får jag omänskligt tryck i gymmet! Helt stört!

Anadrolen jag använder heter anapolon och kommer från apotek så det är riktiga grejjor.

Fyll gärna på!
Citera
2015-01-23, 03:14
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Har letat runt på flashback och sökt efter den 'officiella anadrol tråden' och inte hittat någon. Då tycker jag fan vi ska starta en! Finns det någon bättre jävla AAS än oxar för att bli ett monster? Knappast!

Ligger just nu på 50 mg anadrol om dagen, ska kura i 4 veckor. Är just nu inne på andra dagen så har bara tagit två gånger och redan får jag omänskligt tryck i gymmet! Helt stört!

Anadrolen jag använder heter anapolon och kommer från apotek så det är riktiga grejjor.

Fyll gärna på!

Anadrol only är väl inte den bästa om du vill behålla mkt av dina gains. Har du redan dragit på dej vätska är det väl därför trycket kom så kvickt
Citera
2015-01-23, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Anadrol only är väl inte den bästa om du vill behålla mkt av dina gains. Har du redan dragit på dej vätska är det väl därför trycket kom så kvickt

Jag tar ungefär 1500 mg testo E+C i veckan Glömde nämna det. Ska dra ner på testot dock. Efter drolen tänkta jag dra på med lite dianabol. Ska nog låta levern vila lite i en vecka eller två. Testo tänkte jag ligga på ett bra tag framöver. Undrar hur mycket massa blir kvar sen när jag går av helt, om något.
Senast redigerad av kukfittaballesnopp 2015-01-23 kl. 03:23.
Citera
2015-01-24, 02:06
Bannlyst
Ingen annan jävel som kör anadrol :P ?
Citera
2015-02-02, 20:55
Bannlyst
Har flera kompisar som kör Anadrol just nu en av dom är på dag 2 nu och inte sovit på 2 dagar,har ständigt huvudverk,knappt någon mat lust,mår dåligt,börjat tappa hår,ser väldigt deppig ut och klagar på sin huvudverk hela tiden!

Många reagerar på olika sätt,vissa får alla bieffekter som finns i början medans vissa får någon enstaka bieffekt i slutet...
Citera
2015-02-02, 21:46
Medlem
Blev precis klar med en 30 dagars runda med 100mg oxar ed. Ligger på 1500mg testo E också.

Fint tryck och fyllighet fick jag! Ökade ett antal kg och tappade ändå fett.

Jag gillar oxar starkt jag också! Funkar mycket bättre än dbollar tycker jag.

Mvh
Citera
2015-02-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror
Har flera kompisar som kör Anadrol just nu en av dom är på dag 2 nu och inte sovit på 2 dagar,har ständigt huvudverk,knappt någon mat lust,mår dåligt,börjat tappa hår,ser väldigt deppig ut och klagar på sin huvudverk hela tiden!

Många reagerar på olika sätt,vissa får alla bieffekter som finns i början medans vissa får någon enstaka bieffekt i slutet...

Första dagarna är lite jobbiga. brukar också få huvudvärk första 3-5 dagarna men sen slutar det problemet för mig.

Mvh
Citera
2015-02-02, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Första dagarna är lite jobbiga. brukar också få huvudvärk första 3-5 dagarna men sen slutar det problemet för mig.

Mvh

Alvedon hjälper väl mot huvudverken?
Citera
2015-02-03, 01:53
Bannlyst
Citat:
Blev precis klar med en 30 dagars runda med 100mg oxar ed. Ligger på 1500mg testo E också.

Fint tryck och fyllighet fick jag! Ökade ett antal kg och tappade ändå fett.

Jag gillar oxar starkt jag också! Funkar mycket bättre än dbollar tycker jag.

Mvh

Starkt av dig att köra 100 mg! Riktigt ordentligt dos med ett sådant starkt prepparat!

Rullade kuren på fint utan några biverkningar? Jag har haft ett och annat symptom för förhöjt blodtryck som kom efter 10 dagars användande. Inne på snart 2 veckor nu. Dessa problem verkar ha gått över dock. Kanske inte helt men känns mycket bättre.

Har ju blivit mycket fylligare i kroppen vilket jag diggar med oxar verkligen! Denna effekt får man inte alls på samma sätt med testo tycker jag, även om man kör riktigt höga doser med testo only.

Funderar på att gå upp i 100 mg men lite rädd att blodtrycket ska vara utom kontroll då.

Men iaf kul att höra att det funkar bra för dig!
Senast redigerad av kukfittaballesnopp 2015-02-03 kl. 01:56.
Citera
2015-02-03, 01:54
Bannlyst
Citat:

Mvh

För mig var det tvärtom. Första 10 dagarna hade jag inte problem alls. Efter det dock så fick jag en och annan biverkning. Men dessa verkar också gå över nu när kroppen har vant sig ordentligt.
Citera
2015-02-03, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
Alvedon hjälper väl mot huvudverken?

Man ska inte trycka i sig alvedon när man är på oxar. Anadrol är redan ett oerhört starkt prepparat för levern. Det blir massa onödig påfrestning på levern.
Citera
2015-02-03, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror

Tråkigt att höra. Men alla reagerar ju olika på olika prepparat. Jag kan t.ex inte köra Nolvadex alls. Får exakt samma biverkningar som han fick plus massa annat skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in