2015-02-03, 02:05
Medlem
Lehlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Ingen annan jävel som kör anadrol :P ?

självklart det är ju ren kärlek!
Citera
2015-02-03, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lehla
självklart det är ju ren kärlek!

Visst fan är det!!! <3

Är du inne på en ox-kur just nu ?
Citera
2015-02-03, 05:03
Medlem
Kört en 30dagars blast med oxar, avslutade sista 10dagarna på 100mg ed.
Skönt prepp men blodtrycket stack iväg på 100mg.
Dock inte konstigt då jag låg på 500 testo och 900 deka samtidigt
Citera
2015-02-03, 10:48
Medlem
Citat:
Starkt av dig att köra 100 mg! Riktigt ordentligt dos med ett sådant starkt prepparat!

Rullade kuren på fint utan några biverkningar? Jag har haft ett och annat symptom för förhöjt blodtryck som kom efter 10 dagars användande. Inne på snart 2 veckor nu. Dessa problem verkar ha gått över dock. Kanske inte helt men känns mycket bättre.

Har ju blivit mycket fylligare i kroppen vilket jag diggar med oxar verkligen! Denna effekt får man inte alls på samma sätt med testo tycker jag, även om man kör riktigt höga doser med testo only.

Funderar på att gå upp i 100 mg men lite rädd att blodtrycket ska vara utom kontroll då.

Men iaf kul att höra att det funkar bra för dig!

Låg sedan innan på blodtryckssänkande för det är typ den biverkningen jag får direkt även utan orala som blast. Så blodtrycket håller sig stabilt inom rätt gränser tack vare den medicineringen. Om man känner att man har högt blodtryck är det oftast farligt högt!!! Har du mätt trycket? Gör det annars!! Jag kände av blodtrycket när det var över 170 i övertryck. Nu går det aldrig över 140 inte ens med 100mg oxar och 1.5g testo.

Antar ju att levern tagit endel stryk och att kolesterolet är högt i och med kur men detta blir ju bra igen när man kliver av dom orala.

Fylligheten framförallt i axlarna diggar jag grymt mycket. Synd att det inte finns oxar man kan injicera så man kan ligga på det längre perioder utan att fucka upp levern.

Mvh
Citera
2015-02-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Antar ju att levern tagit endel stryk och att kolesterolet är högt i och med kur men detta blir ju bra igen när man kliver av dom orala.

Det är inte alls säkert.
Citera
2015-02-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Det är inte alls säkert.

Sant! Nu när du säger det kommer jag ihåg senast jag körde oxar så gjorde jag blodprov direkt efter kuren och då hade jag högt kolesterol men bra levervärden.

Mvh
Citera
2015-02-03, 11:00
Medlem
Citat:
Sant! Nu när du säger det kommer jag ihåg senast jag körde oxar så gjorde jag blodprov direkt efter kuren och då hade jag högt kolesterol men bra levervärden.

Mvh

Skönt att höra. Minns du vad kolesterolet låg på? Har gått med lätt förhöjda levervärden under en tid nu, trots bra leverne i övrigt. Misstänker att senaste rundan dbol ställde till en hel del problem.
Citera
2015-02-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Skönt att höra. Minns du vad kolesterolet låg på? Har gått med lätt förhöjda levervärden under en tid nu, trots bra leverne i övrigt. Misstänker att senaste rundan dbol ställde till en hel del problem.

6,5 i totalt kolesterol när det var högt. Sen vid ett senare tillfälle var det på 3,0.

Inte bra om levern mår dåligt!!! Då får du vara rädd om dig! Har du testat Liv.52? köp det annars!

MVh
Citera
2015-02-03, 16:43
Bannlyst
Citat:
Låg sedan innan på blodtryckssänkande för det är typ den biverkningen jag får direkt även utan orala som blast. Så blodtrycket håller sig stabilt inom rätt gränser tack vare den medicineringen. Om man känner att man har högt blodtryck är det oftast farligt högt!!! Har du mätt trycket? Gör det annars!! Jag kände av blodtrycket när det var över 170 i övertryck. Nu går det aldrig över 140 inte ens med 100mg oxar och 1.5g testo.

Fylligheten framförallt i axlarna diggar jag grymt mycket. Synd att det inte finns oxar man kan injicera så man kan ligga på det längre perioder utan att fucka upp levern.

Mvh

Jag hade riktigt jävliga symptom i några dagar men nu de senaste dagarna har jag inte kännt av det. Jag blödde skit mycket näsblod, hade en del lätt huvudvärk, dåsig i huvudet och extremt hög puls vid ett par tillfällen. Har inte mätt blodtrycket men funderar på att gå och göra det på något apotek. Det är nog precis som du säger, jag hade nog rejält med blodtryck.

Vilken blodtrycksmedicin tar du? Är den receptfri?

Haha, ja skulle vara rena drömmen om det fanns en injektions-anadrol !
Citera
2015-02-03, 18:07
Bannlyst
Föresten brukar ni ta oxar på tom mage eller med mat? Jag tar det efter käk. Absorberas det lika bra då? Har tagit på tom mage ett par gånger och tycker det kan vara ganska hårt mot magen då. Fuckar min aptit framförallt när jag tar det på tom mage.
Citera
2015-02-03, 22:32
Medlem
Lehlas avatar
Citat:
Visst fan är det!!! <3

Är du inne på en ox-kur just nu ?

haha jaa självklart! kört 2veckor blastar lite!
Citera
2015-02-03, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lehla
haha jaa självklart! kört 2veckor blastar lite!

Kul att höra Vilken dos ligger du på? Hur är resultaten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in