Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Låg sedan innan på blodtryckssänkande för det är typ den biverkningen jag får direkt även utan orala som blast. Så blodtrycket håller sig stabilt inom rätt gränser tack vare den medicineringen. Om man känner att man har högt blodtryck är det oftast farligt högt!!! Har du mätt trycket? Gör det annars!! Jag kände av blodtrycket när det var över 170 i övertryck. Nu går det aldrig över 140 inte ens med 100mg oxar och 1.5g testo.
Antar ju att levern tagit endel stryk och att kolesterolet är högt i och med kur men detta blir ju bra igen när man kliver av dom orala.
Fylligheten framförallt i axlarna diggar jag grymt mycket. Synd att det inte finns oxar man kan injicera så man kan ligga på det längre perioder utan att fucka upp levern.
Mvh
Jag hade riktigt jävliga symptom i några dagar men nu de senaste dagarna har jag inte kännt av det. Jag blödde skit mycket näsblod, hade en del lätt huvudvärk, dåsig i huvudet och extremt hög puls vid ett par tillfällen. Har inte mätt blodtrycket men funderar på att gå och göra det på något apotek. Det är nog precis som du säger, jag hade nog rejält med blodtryck.
Vilken blodtrycksmedicin tar du? Är den receptfri?
Haha, ja skulle vara rena drömmen om det fanns en injektions-anadrol

!