2015-03-12, 18:21
Medlem
BFG9000s avatar
Någon som provat både auto viking tropical och auto viking thor från nordenseeds? Generella åsikter?
Citera
2015-03-13, 13:16
Medlem
pink-nimbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
Någon som provat både auto viking tropical och auto viking thor från nordenseeds? Generella åsikter?
Har inte just provad dem strainsen, men är förövrigt jävligt nöjd med norden seeds. Han har lyckats få en bra och stadig genetik, mycket nöjd
Citera
2015-03-13, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggestaden
Det var då själva... LÄS FÖR HELVETE INNAN DU BÖRJAR FRÅGA DUMMA FRÅGOR
Ursäkta mig, men är så att jag ska iväg till ett ställe i ca 4månader och letar efter en lätt skött utomhus planta som inte behöver allt för mycket arbete. Vad ska jag säga, sorry för jag skrev ett snabbt inlägg som tolkas dumt. Har odlat Blue Cheese och Ak-47 inomhus. Men är inte alls insatt så någon typ av hjälp skulle uppskattas med en snabb växande planta som klara våren och framåt.
Citera
2015-03-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justaD
Ursäkta mig, men är så att jag ska iväg till ett ställe i ca 4månader och letar efter en lätt skött utomhus planta som inte behöver allt för mycket arbete. Vad ska jag säga, sorry för jag skrev ett snabbt inlägg som tolkas dumt. Har odlat Blue Cheese och Ak-47 inomhus. Men är inte alls insatt så någon typ av hjälp skulle uppskattas med en snabb växande planta som klara våren och framåt.

Ändå så fortsätter du ställa frågor som gör att du uppfattas dum. I tråden har ett antal olika frösorter rekommenderats.

Nordenseeds autos är omtyckt av många. Även Tanskas frön ex Royal Dane.
Citera
2015-03-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForthOne
Ändå så fortsätter du ställa frågor som gör att du uppfattas dum. I tråden har ett antal olika frösorter rekommenderats.

Nordenseeds autos är omtyckt av många. Även Tanskas frön ex Royal Dane.

Tack
Citera
2015-03-13, 22:49
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Tack
Norden seeds är bra, har testat deras ak47 blev mycket nöjd. Men jag rekommenderar alla att kolla in Royal queen seeds. De har ett mycket imponerande utbud av feminiserade auto frön. Skickar visserligen från utlandet men jag fick mina grejer på 3-4 dagar.
Citera
2015-03-14, 12:57
Medlem
BFG9000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pink-nimbus
Har inte just provad dem strainsen, men är förövrigt jävligt nöjd med norden seeds. Han har lyckats få en bra och stadig genetik, mycket nöjd
Okej ljuvligt att höra, första gången från dem.
Citera
2015-03-15, 09:44
Medlem
AgustSeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
Ska testa Thor denna sommaren
Citera
2015-03-15, 16:24
Medlem
Citat:

Det finns Speed+ autoflower som är färdig på endast 7 veckor. Men har ingen aning hur bra de är i Sveriges klimat. Kanske någon mer erfaren kan kolla och bedöma?

http://www.seedsman.com/en/speed-auto-feminised-seeds
Citera
2015-03-15, 18:24
Medlem
AgustSeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crystalii
Det finns Speed+ autoflower som är färdig på endast 7 veckor. Men har ingen aning hur bra de är i Sveriges klimat. Kanske någon mer erfaren kan kolla och bedöma?

http://www.seedsman.com/en/speed-auto-feminised-seeds
Hittade en på 5 veckor http://en.seedfinder.eu/strain-info/Speed_Devil_Nr2/Sweet_Seeds/ Löjligt snabbt
Citera
2015-03-17, 09:22
Medlem
har ca 50 random frön vet inte strain om dem är feminiserad eller auto osv osv
vad kan jag göra bäst med dem? bara att trycka ner dem i jorden och hoppas på det bästa?
då jag inte vet om dessa är bra eller klarar vårt klimat så tänker jag göra det så billigt som möjligt
har för övrigt fått fröna gratis så ja..
Citera
2015-03-17, 09:30
Medlem
pink-nimbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille9696
har ca 50 random frön vet inte strain om dem är feminiserad eller auto osv osv
vad kan jag göra bäst med dem? bara att trycka ner dem i jorden och hoppas på det bästa?
då jag inte vet om dessa är bra eller klarar vårt klimat så tänker jag göra det så billigt som möjligt
har för övrigt fått fröna gratis så ja..
det skadar aldrig att prova! men var redo på att det kommer hanar, lämna dem inte helt innan du vet att hanarna är ryckta om du inte vill ha mer frön så att säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in