Jag har tyvärr inga bilder på odlingen men jag kan försöka beskriva hur jag gjorde.

först och främst hittade jag ett riktigt bra hygge med sydsluttning, sedan försökte jag bygga en slags "rabatt" med en massa virke som jag hittade i skogen. Den blev ungefär 1.5m x 2.5m och kanske 50cm djup. Det blev förövrigt jävligt snyggt och elegant, rekommenderas!
när bygget var färdigt så fyllde jag på med u-jord blandat med ko-gödsel ca 50/50 med 150L lecakulor i botten för syre/dränering osv... tror jag släpade dit 16st 40-50L påsar dit, detta var det ända dryga i det hela.
Täckte sedan jorden med gräs för att minska avdunstningen. Jag förveggade i ett litet "växthus" som jag byggt själv och lade det på min rabatt, och när damerna var stora nog tog jag bort växthuset och lät dem vara nästan resten av sommaren. När jag återvände i augusti någon gång var det monster jag stötte på

Det jag gjorde fungerade tydligen väldigt bra! Hoppas jag gett någon vilsen själ lite vägledning om hur man kan göra en bra setup i sommar
peace out hombres!