2015-01-21, 17:36
Medlem
h0rigs avatar
Tja,
Har gått på subutex i doser om ca 0.1-0.3mg nasalt varannan dag i ca 2-3 månader, utöver detta har jag även käkat valium 10mg varje dag(4mån), flunitrazepam 1mg ibland när det behövts och lyrica i snitt var tredje dag över 1 månad, även tjack eller koks då och då. Lyrican har jag i stort sett lagt av med helt.

Denna veckan:
Måndag: 0.2mg sub, 150mg lyrica
Tisdag: ~0.4g amfetamin, 10mg valium
Onsdag: 0.1mg sub, 5mg valium
Torsdag: -
Fredag: -
Hur ska jag fylla resten av veckan? Mår ganska okej för tillfället.

Målet är att vara frisk före den 10e februari så hur vore bäst att gå tillväga? Vet ej hur sjuk jag kommer bli då jag inte känt av någon AT förrän idag när jag trodde att jag skulle kunna vara utan sub mer än 1 dag utan att känna av det, KAN ha varit tjacket också som efterspökade.

Har du eller vet du någon som har legat på liknande doser under ungefär samma tidsperiod och kan ge något förslag på hur jag ska göra?
Har lyrica,hasch,tjack,modafinil,xanor,valium,lorazepa m,sub och mdma hemma.
Hur kommer jag må om jag kör mdma på fredag och CT på allt på lördag?

Tacksam för alla svar, bra eller dåliga.

mvh
Senast redigerad av h0rig 2015-01-21 kl. 17:45.
Citera
2015-01-21, 19:04
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0rig
Tja,
Har gått på subutex i doser om ca 0.1-0.3mg nasalt varannan dag i ca 2-3 månader, utöver detta har jag även käkat valium 10mg varje dag(4mån), flunitrazepam 1mg ibland när det behövts och lyrica i snitt var tredje dag över 1 månad, även tjack eller koks då och då. Lyrican har jag i stort sett lagt av med helt.

Denna veckan:
Måndag: 0.2mg sub, 150mg lyrica
Tisdag: ~0.4g amfetamin, 10mg valium
Onsdag: 0.1mg sub, 5mg valium
Torsdag: -
Fredag: -
Hur ska jag fylla resten av veckan? Mår ganska okej för tillfället.

Målet är att vara frisk före den 10e februari så hur vore bäst att gå tillväga? Vet ej hur sjuk jag kommer bli då jag inte känt av någon AT förrän idag när jag trodde att jag skulle kunna vara utan sub mer än 1 dag utan att känna av det, KAN ha varit tjacket också som efterspökade.

Har du eller vet du någon som har legat på liknande doser under ungefär samma tidsperiod och kan ge något förslag på hur jag ska göra?
Har lyrica,hasch,tjack,modafinil,xanor,valium,lorazepa m,sub och mdma hemma.
Hur kommer jag må om jag kör mdma på fredag och CT på allt på lördag?

Tacksam för alla svar, bra eller dåliga.

mvh
Du kommer inte vara frisk till den 10/2 med det apoteket hemma. Du kommer garanterat nalla när du börjar må dåligt, sen får du börja om igen.

Mdma på fredag, ja jösses.

Mer nyfiken på varför du säger du måste vara frisk den just till 10/2?
Citera
2015-01-22, 00:06
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du kommer inte vara frisk till den 10/2 med det apoteket hemma. Du kommer garanterat nalla när du börjar må dåligt, sen får du börja om igen.

Mdma på fredag, ja jösses.

Mer nyfiken på varför du säger du måste vara frisk den just till 10/2?

Tack för ditt svar, även fast det var aningen nonchalant.
Mdma't blir som ett sista farväl hade jag tänkt mig, de andra sakerna har jag kvar ifall någon hade tips på om man kan använda det på något smart sätt i urtrappningen.

Jag måste inte vara frisk tills dess, målet är att vara frisk tills dess(ca 3 veckor) så kommer träna så gott det går och äta så gott det går medans jag är sjuk. Haft AT efter ett långvarigt och hårdkärnat bruk av spice förut och det var inte kul men vet att jag fixar det om jag biter ihop och försöker koppla bort. Det är ju inte särskilt höga doser om man jämför, folk som fixat att lägga ner det på betydligt högre doser under längre tid.

Men svara gärna på ämnet istället, vad har jag att vänta mig efter mitt bruk hittills och vilken takt bör jag trappa ur dom? CT på båda direkt eller trappa ur först den ena och sen den andra?

mvh
Senast redigerad av h0rig 2015-01-22 kl. 00:11.
Citera
2015-01-22, 00:59
Medlem
Citat:
Mdma't blir som ett sista farväl hade jag tänkt mig, de andra sakerna har jag kvar ifall någon hade tips på om man kan använda det på något smart sätt i urtrappningen.

Jag måste inte vara frisk tills dess, målet är att vara frisk tills dess(ca 3 veckor) så kommer träna så gott det går och äta så gott det går medans jag är sjuk. Haft AT efter ett långvarigt och hårdkärnat bruk av spice förut och det var inte kul men vet att jag fixar det om jag biter ihop och försöker koppla bort. Det är ju inte särskilt höga doser om man jämför, folk som fixat att lägga ner det på betydligt högre doser under längre tid.

Men svara gärna på ämnet istället, vad har jag att vänta mig efter mitt bruk hittills och vilken takt bör jag trappa ur dom? CT på båda direkt eller trappa ur först den ena och sen den andra?

mvh
Hade börjat med att gå ct valium, medans man fortfarande går på låga doser sub ca 1 vecka, sen efter det hade jag bytt ner mig till till tramadol i ca 2 veckor och efter de ct.
Senast redigerad av Leoyes 2015-01-22 kl. 01:02.
Citera
2015-01-22, 08:42
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:

mvh
Min personliga och mångåriga erfarenhet av att bli drogfri är att det inte funkar om man har droger tillgängliga.

Min missbrukarpersonlighet tog ofelbart över, vilket gjorde att man fuskade. Det gjorde i sin tur att man alltid efter en tid missbrukade igen.

Jag blev drogfri genom avgiftning och behandlingshem. Sedan har jag lyckats förbli drogfri genom att arbeta med mig själv på olika sätt.

Det var inte min mening att verka nonchalant. Tänkte om det låg någon typ av provtagning bakom ditt datum.

Det är ju individuellt vilka bekymmer du får. Själv hade jag allt möjligt, men med en mycket högre dos och mångårigt missbruk.
Egentligen tycker jag du ska slänga eller iaf låta någon pålitlig ta hand om ditt apotek. Bara ta om du får hallisar eller kramp-känningar.

Börjar du knapra pga oro, svettningar, hög puls, taskig sömn och mage så tror jag du får svårt att bli drogfri.

Du har ju erfarenhet från tidigare och vet hur ont och jävligt man kan få av at.

Önskar dig lycka till och hoppas du klarar dig.
Citera
2015-01-22, 19:51
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leoyes
Hade börjat med att gå ct valium, medans man fortfarande går på låga doser sub ca 1 vecka, sen efter det hade jag bytt ner mig till till tramadol i ca 2 veckor och efter de ct.
Detta låter vettigt! Tack för ditt svar.
Har du någon aning om hur lång AT'n blir efter valiumen? Som sagt, har använt det ca 4 månader med 10mg per dag.

Skulle citodon kunna funka istället för tramadol?

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Min personliga och mångåriga erfarenhet av att bli drogfri är att det inte funkar om man har droger tillgängliga.

Min missbrukarpersonlighet tog ofelbart över, vilket gjorde att man fuskade. Det gjorde i sin tur att man alltid efter en tid missbrukade igen.

Jag blev drogfri genom avgiftning och behandlingshem. Sedan har jag lyckats förbli drogfri genom att arbeta med mig själv på olika sätt.

Det var inte min mening att verka nonchalant. Tänkte om det låg någon typ av provtagning bakom ditt datum.

Det är ju individuellt vilka bekymmer du får. Själv hade jag allt möjligt, men med en mycket högre dos och mångårigt missbruk.
Egentligen tycker jag du ska slänga eller iaf låta någon pålitlig ta hand om ditt apotek. Bara ta om du får hallisar eller kramp-känningar.

Börjar du knapra pga oro, svettningar, hög puls, taskig sömn och mage så tror jag du får svårt att bli drogfri.

Du har ju erfarenhet från tidigare och vet hur ont och jävligt man kan få av at.

Önskar dig lycka till och hoppas du klarar dig.

Kul o höra att du lyckades komma ur det!

Nej, ingen provtagning så det är endast för att jag känner att drogerna börjar få ett grepp och vill ta mig ur det för att känna mig lite friare, mycket möjligt att jag går tillbaka till en låg dos av något till sommaren men kan vara bra att känna på vad det innebär att lägga ner det, dels återställa kroppen och hjärnan.

Jag har möjlighet att ge alltihop till en kompis så om jag får minsta känning att jag inte kommer kunna kontrollera mig så ger jag det till honom.

Mjo det är ju så, men medvetenhet gör mycket.

Tack du! Det ska nog gå ska du se, med bra tips och mycket vilja.
Citera
2015-01-22, 23:03
Medlem
h0rigs avatar
Uppdaterar lite här för mig själv så jag lättare kan följa hur det går för mig.

Torsdag, 0.2mg sub , ingen valium eller benso överhuvudtaget, ~0.4g tjack, ~2g hasch

Fråga
Är det dumt att dra tjack o röka medans jag trappar benson? Har inte full koll på det men det får mig helt klart att inte känna så stort sug.
Citera
2015-01-23, 09:24
Medlem
Spliffmeisters avatar
Får hålla med Morfar här.. du har alldeles för mycket droger hemma för att kunna bli helt ren till den 10:e så mycket kan jag säga... du kommer inte att klara det. Inte en chans.

Du måste bryta helt, idag typ.
Citera
2015-01-23, 11:54
Avslutad
Tjack föder bensobehovet/suget när det går ur och man mår dåligt, och jag håller med föregående talare.
Citera
2015-01-23, 18:58
Medlem
h0rigs avatar
Uppdatering fredag.

0.1mg sub, 0.1g tjack, 0.5g hasch.

Ska ta 150mg lyrica om nån timme för att inte krascha för hårt på tjacket.

Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Får hålla med Morfar här.. du har alldeles för mycket droger hemma för att kunna bli helt ren till den 10:e så mycket kan jag säga... du kommer inte att klara det. Inte en chans.

Du måste bryta helt, idag typ.
Har inte tagit någon benso sen i onsdags, det börjar kännas av. Efter idag ska jag inte dra mer tjack heller, endast max 0.2mg sub per dag medans jag har AT på benson för att sedan trappa ur suben också nästa vecka.

Jag kommer klara det.
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tjack föder bensobehovet/suget när det går ur och man mår dåligt, och jag håller med föregående talare.

Tack för svaret, som jag skrev ovanför så blir det inte mer tjack efter idag.
Citera
2015-01-23, 20:11
Medlem
h0rigs avatar
Har nu gett bort alla benso, har endast hasch och lyrica hemma nu som jag ska ge bort till en annan kompis.

Har beställt 24x333mg campral(Acamprosat) som ska vara bra när man tänder av benso, kommer även ha tillgång till Nicotinamid och gabapentin.

Håller på att lägga av med nikotin också, iallafall tar det lugnare och tar bara en snus/cigg när det verkligen behövs.

Tips på saker att göra medans man är sjuk?
Senast redigerad av h0rig 2015-01-23 kl. 20:18.
Citera
2015-01-23, 20:26
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Tips på saker att göra medans man är sjuk?

Ta dig en fet pris snus, m.a.o. vänta med att lägga ner nikotinet tills du lyckats lägga ner all den andra skiten.

En nikotin AT är inte vad du behöver just nu.
Kämpa på och lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in