Citat:
Ursprungligen postat av
h0rig
Tack för ditt svar, även fast det var aningen nonchalant.
Mdma't blir som ett sista farväl hade jag tänkt mig, de andra sakerna har jag kvar ifall någon hade tips på om man kan använda det på något smart sätt i urtrappningen.
Jag måste inte vara frisk tills dess, målet är att vara frisk tills dess(ca 3 veckor) så kommer träna så gott det går och äta så gott det går medans jag är sjuk. Haft AT efter ett långvarigt och hårdkärnat bruk av spice förut och det var inte kul men vet att jag fixar det om jag biter ihop och försöker koppla bort. Det är ju inte särskilt höga doser om man jämför, folk som fixat att lägga ner det på betydligt högre doser under längre tid.
Men svara gärna på ämnet istället, vad har jag att vänta mig efter mitt bruk hittills och vilken takt bör jag trappa ur dom? CT på båda direkt eller trappa ur först den ena och sen den andra?
mvh
Min personliga och mångåriga erfarenhet av att bli drogfri är att det inte funkar om man har droger tillgängliga.
Min missbrukarpersonlighet tog ofelbart över, vilket gjorde att man fuskade. Det gjorde i sin tur att man alltid efter en tid missbrukade igen.
Jag blev drogfri genom avgiftning och behandlingshem. Sedan har jag lyckats förbli drogfri genom att arbeta med mig själv på olika sätt.
Det var inte min mening att verka nonchalant. Tänkte om det låg någon typ av provtagning bakom ditt datum.
Det är ju individuellt vilka bekymmer du får. Själv hade jag allt möjligt, men med en mycket högre dos och mångårigt missbruk.
Egentligen tycker jag du ska slänga eller iaf låta någon pålitlig ta hand om ditt apotek. Bara ta om du får hallisar eller kramp-känningar.
Börjar du knapra pga oro, svettningar, hög puls, taskig sömn och mage så tror jag du får svårt att bli drogfri.
Du har ju erfarenhet från tidigare och vet hur ont och jävligt man kan få av at.
Önskar dig lycka till och hoppas du klarar dig.