2015-01-23, 20:58
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Ta dig en fet pris snus, m.a.o. vänta med att lägga ner nikotinet tills du lyckats lägga ner all den andra skiten.

En nikotin AT är inte vad du behöver just nu.
Kämpa på och lycka till!

Tack för svaret, har dock hört att vissa inte får så värst mycket symptom vid nikotinavvänjning och det ska tydligen förvärra AT'n om man röker/snusar mycket under tiden.

Jag säger inte emot dig, för jag vet inte vad som stämmer bäst av det du säger och det jag säger så lämnar diskussionen öppen om antingen du eller någon annan kan komma med fakta baserat på en bra källa.

Tackar! Det ska gå.
Citera
2015-01-23, 21:05
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0rig
Tack för svaret, har dock hört att vissa inte får så värst mycket symptom vid nikotinavvänjning och det ska tydligen förvärra AT'n om man röker/snusar mycket under tiden.

Jag säger inte emot dig, för jag vet inte vad som stämmer bäst av det du säger och det jag säger så lämnar diskussionen öppen om antingen du eller någon annan kan komma med fakta baserat på en bra källa.

Tackar! Det ska gå.

Jag har ingen källa till mitt påstående, bara känsla. Men det kan mycket väl vara som du säger att droger (nikotin) triggar droger och att känslan att bli helt ren är det viktigaste. Du gör som du vill och känner är bäst.
Citera
2015-01-23, 23:20
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Jag har ingen källa till mitt påstående, bara känsla. Men det kan mycket väl vara som du säger att droger (nikotin) triggar droger och att känslan att bli helt ren är det viktigaste. Du gör som du vill och känner är bäst.
Ja, blir det för jobbigt att inte snusa t ex så håller jag det iallfall till ett minimum.

mvh
Citera
2015-01-24, 02:11
Medlem
h0rigs avatar
Uppdatering.. totalt intag fredag:
1g hasch, 300mg lyrica, ingen benso, 0.2mg sub, 0.2g tjack
Citera
2015-01-24, 03:48
Medlem
h0rigs avatar
Undrar fortfarande om det funkar att trappa ur subutexen med citodon, fick inget svar på det innan.
Det blir ju i slutet av nästa vecka isåfall när benson är hyfsat ur systemet.

Känner ett stort sug efter mer lyrica, antar att det är för den binder på samma receptorer som benso. Skippar att ta mer och kollar på nån serie istället tills jag somnar.
Citera
2015-01-26, 01:54
Medlem
h0rigs avatar
lördag, samma som fredag

söndag, 0.1 sub, 100mg lyrica
Citera
2015-01-26, 08:44
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
lördag, samma som fredag

söndag, 0.1 sub, 100mg lyrica
Du kommer ju ingen vart och det beror på att du inte vill sluta, innerst inne.

Eller så är du för feg för att må dåligt. Bara tråkigt att läsa en tråd i rehab som mer liknar en knarkares vardag.
Citera
2015-01-27, 19:32
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du kommer ju ingen vart och det beror på att du inte vill sluta, innerst inne.

Eller så är du för feg för att må dåligt. Bara tråkigt att läsa en tråd i rehab som mer liknar en knarkares vardag.

Säg vad du vill men har inte ätit en benso sen onsdag förra veckan, jag vill och kommer sluta men tack för att du provocerar lite så jag känner mig ännu säkrare.

Idag tog jag sista lyrican 200mg med det sista av suben 0.1mg och har börjat med campral+gabapentin kuren med seroquel på natten.

Ca. 20 timmar sen jag tog sista suben. 15 timmar sen jag tog sista lyrican. Nu har jag inget hemma utom 2 citodon och återhämtningsmedicinerna.
Citera
2015-01-27, 20:09
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Säg vad du vill men har inte ätit en benso sen onsdag förra veckan, jag vill och kommer sluta men tack för att du provocerar lite så jag känner mig ännu säkrare.

Idag tog jag sista lyrican 200mg med det sista av suben 0.1mg och har börjat med campral+gabapentin kuren med seroquel på natten.

Ca. 20 timmar sen jag tog sista suben. 15 timmar sen jag tog sista lyrican. Nu har jag inget hemma utom 2 citodon och återhämtningsmedicinerna.
Det var det som var meningen,
Citera
2015-01-27, 21:49
Medlem
healthyasfucks avatar
Menar du på fullaste allvar att du tar sub doser på 0.1mg-0.3 och får effekt? Det är typ som tio saltkorn.

En nybörjardos räknas runt ~0.8-1 mg. Möjligtvis att du kommer känna av valiumet lite men seriöst?

Med de där bäbisdoserna och under så pass kort tid är det väl för fan bara och lägga av. Tvivlar på att du ens kommer få en AT öht.
Citera
2015-01-28, 09:06
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Menar du på fullaste allvar att du tar sub doser på 0.1mg-0.3 och får effekt? Det är typ som tio saltkorn.

En nybörjardos räknas runt ~0.8-1 mg. Möjligtvis att du kommer känna av valiumet lite men seriöst?

Med de där bäbisdoserna och under så pass kort tid är det väl för fan bara och lägga av. Tvivlar på att du ens kommer få en AT öht.

Helt fel.. Temgesic finns som medicin för stark smärta och den finns i styrkorna 0.2 och 0.4 mg.. Buprenorfin är starkt som in i helvete, ALLA underskattar det i början.
Citera
2015-01-28, 09:47
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Det var det som var meningen,
Haha anade nästan det.

Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck

Ja, jag känner definitivt av det i de doserna. Vet inte om det är så kort tid trots allt, för om jag inte tar det så känner jag garanterat av att jag inte har tagit det.

Likadant med valiumen, särskilt om man tar båda samtidigt.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in