Citat:
Ursprungligen postat av apophis
Står du inne i målet och räddar bollarna eller

Nej, men jag förstår vad du menar. Räddar man 80% av 100 skott så blir det ett par mål iallafall.
Precis, och sen så tycker de om att visa målen...
666Hate: Om du menar Hammarby F91, som nu är 15 år, och har spelat fotboll ganska länge, då du säger småflickor, så ja. Men de är bättre, varför? De har spelat längre än oss. Sen har vi aldrig mött mongolida, om du nu tycker det, vilka var mongolida av de vi mötte?
Sen...om du menar tränad av Thomas Ravelli att jag har blivit kontinuerligt coachad av honom, så har du FEL FEL FEL FEL FEL!!!! Jag har blivit tränad två(!) gånger under all min tid med FCZ, en gång första säsongen, och en improviserad träning direkt efter matchen mot Artister för Livet. Det är inte att vara tränad av Ravelli. Jag har knappt fått målvaktsträning under min tid i FCZ. Vilket jag har gnällt och klagat på, mer eller mindre konstant till höger och vänster. Min målvaktsträning får jag bara på matcher, matcher som...ja...går inte alltid så bra. Men vad ska jag göra? Ge upp? Kan inte, för utan mig i målet hade mitt lag sett förluster med ännu större siffror, jo det är möjligt. That's it 666Hate.
Och sen...verkar du vara en liten naturbegåvning, kul för dig. Rör mig inte alls i ryggen. Du, av alla, borde hur tufft det är att vara i målet. Så, om du vill fortfarande klaga på mig, och tycka att jag borde sluta som målvakt, så tough luck, inspelningarna är klara, och Glenn litar fullt och hållet på mig i målet. Så...var det något mer galla som du ville spy upp om din avundsjuka för att jag gör roliga saker med fotbollslegender som Glenn och Ravelli, eller?