2006-10-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
... För att de har inte tid att visa matcherna i sin helhet, och då väljer de att visa målen, och...oj...det blir många mål, för jag får många bollar på mig.

Står du inne i målet och räddar bollarna eller
Nej, men jag förstår vad du menar. Räddar man 80% av 100 skott så blir det ett par mål iallafall.
Citera
2006-10-17, 12:03
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Tackar....not!

De underbara(NOT!!!) klipparna på Nordisk Film väljer att inte visa mina räddningar, som är ruskigt många, vet du varför? För att de har inte tid att visa matcherna i sin helhet, och då väljer de att visa målen, och...oj...det blir många mål, för jag får många bollar på mig. Varför?
Jo, för mitt lag läcker som ett såll. Med en massa bollar som kommer mot mig, då kommer några komma förbi. Jag har för mig att Glenn har sagt till mig att jag har en räddningsprocent på ca 80%, vilket är inte fy skam. Med tanke på hur länge jag har lysslat med detta.

Sen, 666Hate, skulle du verkligen vara bättre, då du har ett lag, som gång på gång släpper förbi anfallare, så att jag har tre mot mig situationer, inlägg till omarkerade spelare som tjongar in det?
Ni spelar ju fan mot småtjejer, handikappande, mongolider o dyl, hur svårt kan det vara??
Du är ju för fan tränad av Tomas ravelli...

Ja jag hade nog lyckats bättre än dig, jag har varit målvakt i korpen i tre år och aldrig släppt in så många bollar, inte äns när jag spelat på fyllan. Och då snackar vi KORPEN, gissa hur många sunkiga, feta, bollhandikappade, kassa medspelare som fanns i det laget...
Citera
2006-10-17, 14:41
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apophis
Står du inne i målet och räddar bollarna eller
Nej, men jag förstår vad du menar. Räddar man 80% av 100 skott så blir det ett par mål iallafall.
Precis, och sen så tycker de om att visa målen...

666Hate: Om du menar Hammarby F91, som nu är 15 år, och har spelat fotboll ganska länge, då du säger småflickor, så ja. Men de är bättre, varför? De har spelat längre än oss. Sen har vi aldrig mött mongolida, om du nu tycker det, vilka var mongolida av de vi mötte?

Sen...om du menar tränad av Thomas Ravelli att jag har blivit kontinuerligt coachad av honom, så har du FEL FEL FEL FEL FEL!!!! Jag har blivit tränad två(!) gånger under all min tid med FCZ, en gång första säsongen, och en improviserad träning direkt efter matchen mot Artister för Livet. Det är inte att vara tränad av Ravelli. Jag har knappt fått målvaktsträning under min tid i FCZ. Vilket jag har gnällt och klagat på, mer eller mindre konstant till höger och vänster. Min målvaktsträning får jag bara på matcher, matcher som...ja...går inte alltid så bra. Men vad ska jag göra? Ge upp? Kan inte, för utan mig i målet hade mitt lag sett förluster med ännu större siffror, jo det är möjligt. That's it 666Hate.

Och sen...verkar du vara en liten naturbegåvning, kul för dig. Rör mig inte alls i ryggen. Du, av alla, borde hur tufft det är att vara i målet. Så, om du vill fortfarande klaga på mig, och tycka att jag borde sluta som målvakt, så tough luck, inspelningarna är klara, och Glenn litar fullt och hållet på mig i målet. Så...var det något mer galla som du ville spy upp om din avundsjuka för att jag gör roliga saker med fotbollslegender som Glenn och Ravelli, eller?
Citera
2006-10-17, 14:45
Bannlyst
Citat:
Tackar....not!

De underbara(NOT!!!) klipparna på Nordisk Film väljer att inte visa mina räddningar, som är ruskigt många, vet du varför? För att de har inte tid att visa matcherna i sin helhet, och då väljer de att visa målen, och...oj...det blir många mål, för jag får många bollar på mig. Varför?
Jo, för mitt lag läcker som ett såll. Med en massa bollar som kommer mot mig, då kommer några komma förbi. Jag har för mig att Glenn har sagt till mig att jag har en räddningsprocent på ca 80%, vilket är inte fy skam. Med tanke på hur länge jag har lysslat med detta.

Sen, 666Hate, skulle du verkligen vara bättre, då du har ett lag, som gång på gång släpper förbi anfallare, så att jag har tre mot mig situationer, inlägg till omarkerade spelare som tjongar in det?
du är faktiskt totalt jävla värdelös i mål.
Fattar inte att dom aldrig vågat prova nån annan.
Citera
2006-10-17, 14:50
Bannlyst
Jag skulle vilja prata lite om Tore.
Alla ni som såg senaste avsnittet måste också ha insett att mannen är, på många vis otroligt handikappad och ger ett svagbegåvat intryck.
Visst, han må vara doktorand i fysik och kan på sitt lillfinger räkna ut vilken kraft som uppstår när jag kastar en sten in i en vägg. Men dåren klarar bara inte av att ta emot, ta in och förstå verbala instruktioner.
Tillfället jag pratar om är de skulle gå på glödande kol.
tore förstod inte när instruktören visade honom hur han skulle gå. Det bara gick inte in. Han kunde inte förstå den informationen, när instruktören visade att man var tvungen att gå med hela fotsulan.
Tore blev arg, kroppen började skaka oh han började skrika.

Jävla Rain Man!
Citera
2006-10-17, 14:51
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Glenn litar på mig. 'Nuff said.
Citera
2006-10-17, 14:51
Bannlyst
Citat:
Precis, och sen så tycker de om att visa målen...

666Hate: Om du menar Hammarby F91, som nu är 15 år, och har spelat fotboll ganska länge, då du säger småflickor, så ja. Men de är bättre, varför? De har spelat längre än oss. Sen har vi aldrig mött mongolida, om du nu tycker det, vilka var mongolida av de vi mötte?

Sen...om du menar tränad av Thomas Ravelli att jag har blivit kontinuerligt coachad av honom, så har du FEL FEL FEL FEL FEL!!!! Jag har blivit tränad två(!) gånger under all min tid med FCZ, en gång första säsongen, och en improviserad träning direkt efter matchen mot Artister för Livet. Det är inte att vara tränad av Ravelli. Jag har knappt fått målvaktsträning under min tid i FCZ. Vilket jag har gnällt och klagat på, mer eller mindre konstant till höger och vänster. Min målvaktsträning får jag bara på matcher, matcher som...ja...går inte alltid så bra. Men vad ska jag göra? Ge upp? Kan inte, för utan mig i målet hade mitt lag sett förluster med ännu större siffror, jo det är möjligt. That's it 666Hate.

Och sen...verkar du vara en liten naturbegåvning, kul för dig. Rör mig inte alls i ryggen. Du, av alla, borde hur tufft det är att vara i målet. Så, om du vill fortfarande klaga på mig, och tycka att jag borde sluta som målvakt, så tough luck, inspelningarna är klara, och Glenn litar fullt och hållet på mig i målet. Så...var det något mer galla som du ville spy upp om din avundsjuka för att jag gör roliga saker med fotbollslegender som Glenn och Ravelli, eller?
sluta jiddra runt här med dina brandtal och lär dig prata rent istället.
Citera
2006-10-17, 14:58
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
sluta jiddra runt här med dina brandtal och lär dig prata rent istället.
Oh...som om jag bryr mig. Dessutom, då jag får påhopp, visst fan tar jag och använder mina kunskaper med det skrivna ordet för att framhäva mina poänger. Dessutom, om du inte tycker om hur jag pratar, jag tvingar dig inte att lyssna på mig.
Citera
2006-10-17, 15:10
Medlem
Tacoritzs avatar
Tore har ju fått en rejäl stund i rampljuset och har något kul att säga om allt som händer. Har han fått manus av tv6 eller kommer han på allt själv?
Ibland känns det som hans kommentarer är intränade och påhittade.

Sen får du fan säga åt dig lag att dom inte ska vända när dom kommer in i eget straffområde. Det ser väldigt löjligt ut när tre, fyra personer jagar en motståndare och tvärstannar fem meter utanför mål och lämnar dig ensam mot ett halvt fotbollslag.
Citera
2006-10-17, 15:23
Medlem
Citat:
Har du mens eller?
Om du är ute efter att se bra fotboll har du nog valt fel tvprogram.
Citera
2006-10-17, 19:08
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
Tore har ju fått en rejäl stund i rampljuset och har något kul att säga om allt som händer. Har han fått manus av tv6 eller kommer han på allt själv?
Ibland känns det som hans kommentarer är intränade och påhittade.

Sen får du fan säga åt dig lag att dom inte ska vända när dom kommer in i eget straffområde. Det ser väldigt löjligt ut när tre, fyra personer jagar en motståndare och tvärstannar fem meter utanför mål och lämnar dig ensam mot ett halvt fotbollslag.
Asså...vi har inga manus. Vi spelar inga "karaktärer", vi är oss själva. Sen så verkar det som om Tore, trots allt har ett vigt munläder som kan kommentera nästan allt. Om de är påhittade och intränade, så är det hans egna bevåg. Men betänk, vi får aldrig reda på vad som kommer hända då vi ska iväg på en aktivitet. Så, Tore måste antagligen vara, kvicktänkt.

Tro mig, jag har skällt ut mitt lag ett antal gånger för deras bristande spel. Och de tog åt sig mot slutet och jag såg ett par förbättringar.

superjoppe: Word.
Citera
2006-10-17, 19:11
Bannlyst
Citat:
Asså...vi har inga manus. Vi spelar inga "karaktärer", vi är oss själva. Sen så verkar det som om Tore, trots allt har ett vigt munläder som kan kommentera nästan allt. Om de är påhittade och intränade, så är det hans egna bevåg. Men betänk, vi får aldrig reda på vad som kommer hända då vi ska iväg på en aktivitet. Så, Tore måste antagligen vara, kvicktänkt.

Tro mig, jag har skällt ut mitt lag ett antal gånger för deras bristande spel. Och de tog åt sig mot slutet och jag såg ett par förbättringar.

superjoppe: Word.

Bristande spel? Du är ju fan den svagaste länken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in