2005-11-28, 02:22
Medlem
The Messengers avatar
Det var ju bara pinsamt att se DIF-Matchen.

För det första så blev det riktigt muppigt när DIFs fjuniga juniorer tog i som fan och kysste sina händer när dom gjorde mål. Haha. Härlig humor.

För det andra så var ju Bodström det mest målkåta jag sett. Fan vad nöjd han blev när han nätade, äckelsossen.

För övrigt Lurken, du och laget har fan bjudit på er själva och skapat en grym underhållning. Eloge till er alla
Citera
2005-11-29, 00:55
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Jag tycker att ni alla bete er på allra sämsta FB-manér när ni inte kan uppskatta den uppoffring Bodström faktiskt gjorde. Sen bör ni även tänka på att det inte var Bodströms eget initiativ, utan Hyséns/ZTVs initiativ. Så om ni ska vara arga så var arga på rätt person. Men det vågar ni ju inteför ni är mesiga arga hatiska jävlar som bara vill klaga på socialdemokraterna bara för att de är socialdemokrater. Ni är pinsamma.

Nej, jag tyckte att det var otroligt modigt av Bodström att ställa upp på detta. Han visste ju att han skulle bli nerbuad totalt redan innan, ändå ställde han up. detta måste man applådera - oavsett om man tykcer om sossarna eller inte. Sen så stal han inte alls målet. Han hade ju bollen och var på väg att skjuta, så det var Bodströms mål. Att säga annat är bara svagsint ljug. Att den där tönten stod i målet hade ingen betydelse eftersom han ändå med största säkerhet hade missat eller på annat sätt fumlat bort chansen. Och omdet hade varit tvärtom, hade ni då ansett att den där tönten stulit Bodströms mål? Nej, trodde inte det va... Ni är patetiska!
Citera
2005-11-29, 01:32
Medlem
Paisleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Jag tycker att ni alla bete er på allra sämsta FB-manér när ni inte kan uppskatta den uppoffring Bodström faktiskt gjorde. Sen bör ni även tänka på att det inte var Bodströms eget initiativ, utan Hyséns/ZTVs initiativ. Så om ni ska vara arga så var arga på rätt person. Men det vågar ni ju inteför ni är mesiga arga hatiska jävlar som bara vill klaga på socialdemokraterna bara för att de är socialdemokrater. Ni är pinsamma.

Nej, jag tyckte att det var otroligt modigt av Bodström att ställa upp på detta. Han visste ju att han skulle bli nerbuad totalt redan innan, ändå ställde han up. detta måste man applådera - oavsett om man tykcer om sossarna eller inte. Sen så stal han inte alls målet. Han hade ju bollen och var på väg att skjuta, så det var Bodströms mål. Att säga annat är bara svagsint ljug. Att den där tönten stod i målet hade ingen betydelse eftersom han ändå med största säkerhet hade missat eller på annat sätt fumlat bort chansen. Och omdet hade varit tvärtom, hade ni då ansett att den där tönten stulit Bodströms mål? Nej, trodde inte det va... Ni är patetiska!

De va som fan..inte visste jag att Bodström oxå va flashbackare...
Citera
2005-11-29, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître

Ni är patetiska!

Måste vara ironi
Citera
2005-11-29, 15:50
Medlem
enbrunaudis avatar
trevlig underhållning har det i alla fall varit. Har också svårt att se att
:shoot2: HCZskulle bli lika underhållande. Glenn Hysén är kung.
Det skulle ju vara om de satte in Börje Salming vore grymt som coach i laget. Det blir ju svårt i och med de som deltar måste kunna åka skridskor någorlunda om de ska vara med.
De blir inget roligt och titta om folk håller på och halkar och slår sig i baken hela tiden.
Är det någon som vet om FC Z kommer komma på DVD någon gång? Annars så får man väl utnämna Tore till seriens kung. Samt Robin eller Farhad till en av de bättre spelarna.
Citera
2005-11-29, 22:39
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trentor
Vet någon vad den instrumentala låten som spelades i slutet heter? Har för mig att det är av någon artist Björn någonting men vill ha fulla uppgifter.

Björn Olsson - Tjörn
Citera
2005-11-29, 23:49
Bannlyst
Gu va bja dom va!!

PS. Boström är hot.
Citera
2005-11-30, 00:10
Medlem
Någon som vet vad låten som spelades i slutet av sista avsnittet, där man fick se hur kul grabbarna hade haft under tiden heter? Lät som om det var en flöjt med.
Citera
2005-11-30, 00:19
Medlem
RedXs avatar
Jag har hört rykten om att Niklas Wikegård ska träna HCZ...
Citera
2005-11-30, 02:13
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McArthur
Någon som vet vad låten som spelades i slutet av sista avsnittet, där man fick se hur kul grabbarna hade haft under tiden heter? Lät som om det var en flöjt med.

Björn Olsson - Tjörn, sade någon ett par inlägg innan ditt.

Citera
2005-11-30, 02:30
Medlem
_Montana :

Ah, tack så mycket. Det var rätt låt, jag orkade inte läsa igenom hela tråden.
Citera
2005-11-30, 07:26
Medlem
Boris The Blades avatar
Även jag kan säga att målisen är identisk med en som jag gjorde lumpen med.
Minus afron dock .

Jag såg nyss videon på Ztv, vilka minnen jag fick.
FCZ är nog de bästa jag sett på tv sen Band of Brothers.

Jag har svårt att tro att HCZ skulle bli lika roligt att se.
Ska vi skriva elaka insändare o protestlistor att vi vill se
en säsong till med gubbarna i FCZ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in