Citat:
Ursprungligen postat av maxiee
Bristande spel? Du är ju fan den svagaste länken!
Tack för din åsikt. Den är noterad. Sen så väger jag den mot vad mitt lag och mina tränare tycker, och finner den av...otillräcklig tyngd.
Varför? Du glömmer bort att det är TV, TV som vill visa det roliga och intressanta. De tycker att mina räddningar jag gör, som är en hel del, såvida inte jag är i en svacka, är tråkiga. Roligare är att visa då jag gör bort mig. För tro mig, vi är inte lika sugiga i verkligheten som vi visas.
För TV != Reality.