2006-10-17, 19:17
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxiee
Bristande spel? Du är ju fan den svagaste länken!
Tack för din åsikt. Den är noterad. Sen så väger jag den mot vad mitt lag och mina tränare tycker, och finner den av...otillräcklig tyngd.

Varför? Du glömmer bort att det är TV, TV som vill visa det roliga och intressanta. De tycker att mina räddningar jag gör, som är en hel del, såvida inte jag är i en svacka, är tråkiga. Roligare är att visa då jag gör bort mig. För tro mig, vi är inte lika sugiga i verkligheten som vi visas.

För TV != Reality.
Citera
2006-10-17, 23:17
Medlem
Skulds avatar
Men vilka påhopp! Han säger ju att vi inte får se hela matcherna, vilket vi ju faktiskt inte får, och han gör säkert en och annan räddning (hur många gånger tror ni inte att Tore och grabbarna hinner släppa igenom bollen på en match?) Oavsett om han är duktig eller inte är inte huvudpoängen med serien att vi ska se utomordentlig fotboll (något som inte intresserar mig det minsta.)

För övrigt är det roligt och ett privilegium att en av FCZ-deltagarna är här på forumet och svarar på frågor.

Förresten är inte super8 den att tala om rain man. Ditt beteende i tråden måste ju vara åtminstone aspbergerorsakat.
Citera
2006-10-18, 11:57
Medlem
Lurken1s avatar
Tack för dina visa ord Skuld.
Citera
2006-10-22, 21:35
Medlem
puckots avatar
Lurken! Som jag fattade det så är du en av deltagarna i FC Z? Right? Får man fråga vem av dom som är du? Eller föredrar du att vara anonym? Jag har full förståelse för om du inte vill avslöja din identitet, men det hade vart intressant att få ett ansikte på dina inlägg.

Nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden, så du får ursäkta ifall du redan har fått den frågan ett antal gånger.
Citera
2006-10-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Lurken! Som jag fattade det så är du en av deltagarna i FC Z? Right? Får man fråga vem av dom som är du? Eller föredrar du att vara anonym? Jag har full förståelse för om du inte vill avslöja din identitet, men det hade vart intressant att få ett ansikte på dina inlägg.

Nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden, så du får ursäkta ifall du redan har fått den frågan ett antal gånger.

Han är målvakten med fluffigt hår.
Citera
2006-10-22, 22:02
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Han är målvakten med fluffigt hår.
Damn right I am!
Citera
2006-10-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Damn right I am!

Hade fel.. killen hoppa =)
Citera
2006-10-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpen
Står inte ut med sånna där mytomaner som hittar på/gnäller/ljuger på allt för att slippa undan, tex fallskärmshoppningen..

Han hoppade väl?
Citera
2006-10-22, 22:13
Medlem
Lurken1s avatar
Kimpen: Jag hoppade. Såg du inte sekvensen där jag hade på mig utrustning och dräkten, gåendes brevid instruktören? Sen så var huvudinstruktören ett rövhål förövrigt, ville jävlas och påpeka allt det idiotiska med det där skitavtalet.

Smooth: Du var skarpsynt! Grattis, ta en kaka!
Citera
2006-10-22, 22:19
Medlem
Knudsons avatar
Lurken1: Du måste ju bli bättre i mål. Så jävla svårt kan det väl inte vara att hålla fast i bollen!? Du släpper ju returer på allt.
Citera
2006-10-22, 22:22
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Lurken1: Du måste ju bli bättre i mål. Så jävla svårt kan det väl inte vara att hålla fast i bollen!? Du släpper ju returer på allt.
Budgeten! Jag har pissilla handskar och slitna handskar (varför? Budgeten! Inga nya handskar för mig inför varje matcher!) == pissilla grepp. Sen så var plan plaskvåt, hjälpte mig inte direkt.

OCH de visar jag släpper returer? Varför? Jo, för då blir det mål! De visar inte de jag faktiskt tog. Varför? Inte lika kul TV.
Citera
2006-10-22, 22:26
Medlem
ja just det han kanske hoppade, det var ju bra gjort. Är nog grymt kul, skulle inte tacka nej..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in