2005-11-26, 23:03
  #373
Medlem
Lurken: Bytte ni om med Bodström sen? Såg han vältränad ut? Hade han ansat könshåret? Hade han stor dase?
Citera
2005-11-26, 23:08
  #374
Medlem
Byfånens avatar
Kommer det en uppföljning på FC :Z ?
Citera
2005-11-26, 23:11
  #375
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Kommer det en uppföljning på FC :Z ?
hoppas nån form av talcoach tas in då.
Citera
2005-11-27, 05:14
  #376
Medlem
Flinta82s avatar
Lurken1: Är du bollrädd?

Hur kom det sig att just du blev målvakt i laget?

Kan du komma till halva plan med en utspark? Kan du komma utanför straffområdet med ett utkast?

Ärligt: Hur många mål tror du att DIF skulle göra om dom spelade med sitt A-lag i 2*15 minuter?

Tycker du att du är bra på fotboll?

Tror du att FC Z skulle ta någon poäng under en korpen-säsong om ni ställde upp i lägsta korpen-divisionen?

Blev ni besvikna när ni insåg att det bara var Djurgårdens juniorer ni mötte? Blev ni besvikna när Bodström klev in i startelvan? Blev ni besvikna över att det bara var ett fåtal som stannade för att kolla på er match?


Många frågor, men jag hoppas du besvarar alla.

Tack.
Citera
2005-11-27, 13:47
  #377
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Tror du att FC Z skulle ta någon poäng under en korpen-säsong om ni ställde upp i lägsta korpen-divisionen?

Inte för att frågan är riktad mot mig men det tror jag faktiskt dom skulle göra... Farhad och Robin är ju bra, så det gäller bara att hålla tätt bakåt och om dom lyckas att "bara" släppa 7 mot difs juniorer så tror jag dom tar många korplag...
Citera
2005-11-27, 15:21
  #378
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Inte för att frågan är riktad mot mig men det tror jag faktiskt dom skulle göra... Farhad och Robin är ju bra, så det gäller bara att hålla tätt bakåt och om dom lyckas att "bara" släppa 7 mot difs juniorer så tror jag dom tar många korplag...

Antingen har du inte sett korpenfotboll eller så har du inte sett FC Z.

Är övertygad om att DIF skulle kunna vunnit betydligt större om dom hade haft en annan inställning till matchen.
Citera
2005-11-27, 19:14
  #379
Medlem
timpanis avatar
Tore har för övrigt en profil på Spray Date. Riktigt kul sida - väldigt mycket Tore...
Citera
2005-11-27, 19:44
  #380
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Tore har för övrigt en profil på Spray Date. Riktigt kul sida - väldigt mycket Tore...

Länk?
Citera
2005-11-27, 20:29
  #381
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Länk?

Tror man måste var medlem för att kunna se sidan. Hans användarnamn är "tekou".
Citera
2005-11-27, 20:34
  #382
Medlem
Lurken1s avatar
namram: Inte den blekaste. Tittade inte åt hans håll, han var ju "inkräktare" i laget. Jag brydde mig inte om honom.

Byfånen: Vete fan.

handenduvet: Hey...är det en pik mot mig och/eller Tore? Ingen som jag har träffat har stört på hur jag talar, så det kan vara bara dig själv som störs, men jag vet inte.

Flinta82:
1. Numer har jag "bollrespekt"
2. För att jag var längst och smidig.
3. Om jag har bollen i händerna, om den ligger ner ber jag Jocke eller Anders ta bollen åt mig.
4. Lika många, för de skulle lajja runt och ha kul.
5. Fullt möjligt.
6. Ja, iaf jag
Citera
2005-11-27, 23:14
  #383
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Antingen har du inte sett korpenfotboll eller så har du inte sett FC Z.

Är övertygad om att DIF skulle kunna vunnit betydligt större om dom hade haft en annan inställning till matchen.

Dom oklippta juniorerna verkade ju ha lite för mycket inställning måste jag säga... Dessutom så är Robin snabb och att ta poäng handlar inte om att spela snyggt utan att vinna och det kan man göra med bara två bra spelare så länge man kan hålla tätt bakåt, FcZs första halvlek mot danskarna är ett bra exempel på det...
Citera
2005-11-27, 23:49
  #384
Medlem
Robin och Farhad är allt annat än bra. Bara för att dom viker ut sig i mängden i fcz är dom knappast bra. Tror eller är nog ganska övertygad om att fcz skulle vara helt chanslösa även i korpen.

Sen så tror jag knappast något lag förutom bajentjejerna gick på 100% när dom mötte fcz. Det är som när jag lirar fotboll med någon av mina lillbrorsor, jag kör inte fullt därför att jag vet att jag är så pass mycket bättre så jag kan köra på halvfart och vinna ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in