Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Antingen har du inte sett korpenfotboll eller så har du inte sett FC Z.
Är övertygad om att DIF skulle kunna vunnit betydligt större om dom hade haft en annan inställning till matchen.
Dom oklippta juniorerna verkade ju ha lite för mycket inställning måste jag säga... Dessutom så är Robin snabb och att ta poäng handlar inte om att spela snyggt utan att vinna och det kan man göra med bara två bra spelare så länge man kan hålla tätt bakåt, FcZs första halvlek mot danskarna är ett bra exempel på det...