Citat:
Ursprungligen postat av Livrädd med stil
Hördu Lunken1, du var ju het som fan i nya kläderna. Överväg att gå runt sådär off-camera också.
Såg ut som Napoleon Dynamite tycker jag.... hehe
Men som sagt den där Nicklas varför vara med i serien när han endå ska bortförklara sig hela tiden, visst kanske är tv som vinklar det så vad vet jag....
Väntar med spänning på fortsättningen av serien.