2005-11-02, 17:06
Medlem
broderdebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Danskarna var fula, domarna kunde lika gärna ha bärt danskarnas färger..."fucking wankers"...
Fan Lurken... Nu börjar det likna något. Det kan nog bli en fotbolls-lad av dig ändå-
Citera
2005-11-05, 10:42
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
€&$: Dålig hoppteknik. Men de visade inte då jag låg i bassängen halvt avsvimmad efter hoppet från 7 meter.
Haha, ja jävlar vilken ful hoppteknik du hade!
Hoppade rakt, och böjde på ryggen framåt och tittade rakt ner mot vattnet. Haha, att du inte fick näsblod

Hade vatt kul å se Svenska FCz mot norskas och danskas motsvarighet till FCZ.

PS. anledningen till att fcz är större i danmark är förmodligen att det gick på deras TV2, en kanal alla har tillgång till. ZTV är har ju överlag mkt mindre tittar och öär betalkanal...
Citera
2005-11-05, 15:30
Medlem
Crookens avatar
Fasen, Andreas(väl?) visar lite vilja när han skällde ut Tomas Hanzon

Lurken... Blir det nån kalender med Bingo som han sa i Tv?
Citera
2005-11-05, 19:44
Medlem
gatos avatar
Såg att danmark visat FC Zulo vs. FCZ. Hittade avsnittet för nedladdning.
Kommer Z-tv visa denna match?
Citera
2005-11-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato
Såg att danmark visat FC Zulo vs. FCZ. Hittade avsnittet för nedladdning.
Kommer Z-tv visa denna match?

Tror det, Tore skrev ju dagbok i Expressen Fredag och där stod det att han försökte förstöra lite genom att odla skägg eftersom ZTV "fuskar" med kronologin.
Citera
2005-11-05, 21:25
Bannlyst
Hur många avsnitt e det kvar av fcz ??Fan att jag alltid ska missa det
Citera
2005-11-06, 13:17
Medlem
aegs avatar
1. Har du fått smaka kvinna p.g.a. Programmet ännu (vet att du skrev Nej tidigare men nu har det gått ett tag)

2. Kommer ni in på spybar?

3. Är alla bra polare med varandra eller?
Citera
2005-11-06, 21:34
Medlem
Lurken1s avatar
-Q-: Jag fick inte näsblod, men jag fick en fin whiplash på 7 meter. Låg runt och plaskade på rygg i minst en minut, laget trodde att jag svimmade innan jag lyckades ta mig till kanten.

Crooken: Har inte hört något av honom.

gato: Ja. Det är avsnittet som kommer.

Phieniac: Planen var att alla skulle odla skägg, men produktionen gillade inte tanken.

jakobsson_: Det borde vara tre som är kvar att sändas.

aeg: 1. Nej. Fortfarande oskuld. Fast för första gången kom två tjejer fram till mig och frågade om jag var med i FCZ, de var de första tjejerna som har gjort det pga fcz.
2. Nej. Spybar är skit. Lägenhetsfester eller Klubb Mera är det som gäller.
3. Svar ja. Vi umgås och vi pratar med varandra.
Citera
2005-11-06, 21:45
Bannlyst
fan vad killen med svart hår inte gillade bingo remer eller vad han het när dm skaka hand så kolla han bort sen så torka han typ av handen.
Citera
2005-11-06, 22:01
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
fan vad killen med svart hår inte gillade bingo remer eller vad han het när dm skaka hand så kolla han bort sen så torka han typ av handen.

Bingo är kanske inte den mest omtyckta av Robin, Tore eller mig. Fast Bingo har en karismatisk personlighet, iaf enligt mig. Men...vad kan man säga? Jag är schizo i den frågan, porr är okej, men om man träffar på nån som tjänar pengar på andras kroppar så känns det lite mysko.
Citera
2005-11-07, 07:29
Medlem
Stor humor när dom tog kort. Synd bara att Matti insisterade på t-shirt
Citera
2005-11-07, 10:09
Medlem
Citat:
Bingo är kanske inte den mest omtyckta av Robin, Tore eller mig. Fast Bingo har en karismatisk personlighet, iaf enligt mig. Men...vad kan man säga? Jag är schizo i den frågan, porr är okej, men om man träffar på nån som tjänar pengar på andras kroppar så känns det lite mysko.

Bingo var faktiskt precis som jag hade väntat mig. Lite yrkesskadad med allt sitt "skönt svettig småporrig stämning, mycket homoerotiskt etc". Jag har inga moraliska betänkligheter mot honom, det är hans lite smetiga stil som stör mig... Andreas hade ju trots allt rätt - det är ingen som piskar tjejerna att vara med i hans tidning.

Kul ändå med Robins "noli me tangere-hälsning" med Bingo. Stor TV.

Vad blev det mot Dramaten? Storstryk igen? Eller "spelade" man dåliga, Thomas Hanzon tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in