2005-10-15, 13:43
Medlem
Själva boxningen var ju en helt perfekt träning för grabbarna, sedan att tränarna var lite för aggressiva för sommliga skulle man nog ha tänkt på innan man körde igång, det kan nog vara tillräckligt stressigt ändå att boxas mot varandra när man aldrig gjort det förut.

Kanske skulle man ha kört brottningen före boxningen?
Citera
2005-10-15, 19:15
Bannlyst
Lurken1, var bor du? I Jönköping?
Citera
2005-10-15, 21:15
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Lurken1, var bor du? I Jönköping?

Nope, Stockholm...hurså?
Citera
2005-10-16, 18:26
Bannlyst
Ok. Jag trodde du gick i min skola. Du är så lik en där. :-)
Citera
2005-10-16, 20:28
Medlem
PreDampors avatar
Herre Gud , boxningen. Som lamm på väg till slakt, hehe det var inte poppis bland de blivande fotbolls kisarna
De åkte på ett par pärlor!

Bra kämpat iaf!
Citera
2005-10-16, 22:48
Medlem
Haha, kunde fan inte sluta garva när Tore började lipa, så jävla kul.
Citera
2005-10-17, 09:33
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Ok. Jag trodde du gick i min skola. Du är så lik en där. :-)
Jaha...du är inte den enda som har funnit någon lik mig, Chigaran skrev förut att hans lillebror liknade mig.
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Herre Gud , boxningen. Som lamm på väg till slakt, hehe det var inte poppis bland de blivande fotbolls kisarna
De åkte på ett par pärlor!

Bra kämpat iaf!
Jo...vad skulle man göra? Man blev ganska hetsad mot varandra, men en hel del spydde många dåliga saker över produktionsteamet, just om boxningen. Vi var jävligt sura. Tyvärr visade de inte det, utan bara Robins kommentarare, och Tores.

Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Haha, kunde fan inte sluta garva när Tore började lipa, så jävla kul.
Vissa säger att skadeglädje är den enda sanna glädjen, men...då man själv känner Tore, ganska nära, blir det allt annat än kul.
Citera
2005-10-17, 09:40
Medlem
Hela boxningsgrejen verkade opedagogisk, som om man inte visste vad man ville ha ut av det hela (från ledningens sida).

Kan tänka mig att man har boxning som en kul grej på olika företagskickoffer men då mer på skoj?

Robins kommentar var ju träffande..." det är tre stycken här som verkar sakna hjärnceller" , menat om boxarna.

Hela FC Z är som att starta ett band utan folk som är musikaliska och saknar rythmkänsla....intressant.
Citera
2005-10-17, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout

Hela FC Z är som att starta ett band utan folk som är musikaliska och saknar rythmkänsla....intressant.

Där skapade du en ny idé. Sätt ihop ett gäng totalt tondöva och omusikaliska människor att starta ett rock band. Målet är att om 6 månader spela på Hultsfreds festivalen.
Skulle kunna bli nått
Citera
2005-10-17, 12:41
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Där skapade du en ny idé. Sätt ihop ett gäng totalt tondöva och omusikaliska människor att starta ett rock band. Målet är att om 6 månader spela på Hultsfreds festivalen.
Skulle kunna bli nått

Faktiskt...skulle vara kul att se det, men inte höra det.
Citera
2005-10-17, 13:05
Medlem
Tycker de va kasst att de tog in "kungen av kungsan". Känns som inte han smälter riktigt in i Glenns gäng. Borde åkt ner till Ricky Bruch i Skåne istället och kollat p-våffla me han och kanske styrketränat, vad vet jag!?
Citera
2005-10-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Jaha...du är inte den enda som har funnit någon lik mig, Chigaran skrev förut att hans lillebror liknade mig.

Jo...vad skulle man göra? Man blev ganska hetsad mot varandra, men en hel del spydde många dåliga saker över produktionsteamet, just om boxningen. Vi var jävligt sura. Tyvärr visade de inte det, utan bara Robins kommentarare, och Tores.

Vissa säger att skadeglädje är den enda sanna glädjen, men...då man själv känner Tore, ganska nära, blir det allt annat än kul.

Sa du inte tidigare att du var kristen, vad är detta för hädande

haha, jag är på petighumör idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in