2005-10-17, 18:26
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trebby
Sa du inte tidigare att du var kristen, vad är detta för hädande

haha, jag är på petighumör idag

Jag är kristen, men, inte tok-kristen.
Citera
2005-10-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Jag är kristen, men, inte tok-kristen.

non of my business, jag ville bara jävlas lite :P
Citera
2005-10-17, 21:29
Bannlyst
Jag såg en norsk talkshow där den norska motsvarigheten till FC Z gästade. Verkar vara ett mer poppis program där.
Citera
2005-10-17, 22:00
Bannlyst
Fc Z e ju Kung hur många avsnitt e det kvar??
Citera
2005-10-17, 22:40
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trebby
non of my business, jag ville bara jävlas lite :P

Mmm.....

Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Jag såg en norsk talkshow där den norska motsvarigheten till FC Z gästade. Verkar vara ett mer poppis program där.

Jo, kan vara så. Men de har större täckning i media misstänker jag, samt i Danmark är konceptet STORT! På finalen kollade, tror det var 500 000 i Danmark, en åttondel av landet, ganska stort. En av deras deltagare gick vidare till danska motsvarigheten till Parlamentet.

Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
Fc Z e ju Kung hur många avsnitt e det kvar??

6, då räknar jag med avsnittet som kommer på fredag.
Citera
2005-10-18, 23:29
Medlem
plagueiss avatar
Bästa avsnittet sist? Tores grin-tal höll världsklass.
Citera
2005-10-19, 09:15
Medlem
erikbes avatar
Jag reagerade på att de flesta av deltagarna är från stockholmsområdet. Fahrad är väl från gbg
Citera
2005-10-19, 10:28
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag reagerade på att de flesta av deltagarna är från stockholmsområdet. Fahrad är väl från gbg

Tror inte det. Såvitt som jag vet är det bara Kristoffer som inte kommer från Stockholmsområdet, för han kommer från Småland.
Citera
2005-10-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Bästa avsnittet sist? Tores grin-tal höll världsklass.

Ibland undrar jag om inte alltihopa är fejk. Maken till pinsammare människor får man leta efter. Stå och lipa i TV på det där sättet.

hur otippat att killen i "hemma-hos" inslaget gillade star trek?

Jävla nörd!!
Citera
2005-10-19, 13:37
Medlem
dilevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb
Ibland undrar jag om inte alltihopa är fejk. Maken till pinsammare människor får man leta efter. Stå och lipa i TV på det där sättet.

Jävla nörd!!

Visst har de försökt hitta klassiska nerd-typer. Programmet hade inte blivit lika underhållande annars. På samma sätt som de tar ut vissa typer till Big Brother (rigtigt urblåsta ägg). Dessutom är det allmänt känt att intelligenta människor gillar Star Trek.
Citera
2005-10-19, 14:48
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb

Jävla nörd!!

Du har totalt missuppfattat poängen med programmet. Dom ska vara rånördar utan fotbollsintresse annars skulle det inte vara någon poäng med FC Z, därav komiken.

I senaste avsnittet vara ju en "fullträff". Tycker Tore inte skulle ha behövt grina han kom ju till final ju!
Citera
2005-10-19, 15:51
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Tror inte det. Såvitt som jag vet är det bara Kristoffer som inte kommer från Stockholmsområdet, för han kommer från Småland.

Såg på FCZ´s hemsida att en är från gbg, en från Jönköping och en från typ Sundsvall. Resten från Stockholm med omnejd (Lidingö, Skärholmen, Spånga(?))

Vad hette Robins band förresten? Alla låtar måste innehålla orden "gay" och "bäver"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in