2005-10-12, 15:29
Medlem
Philliss avatar
Hörde den FC Z låten igår. Låter inte det ooooohooooooohoooooohoo-ljudet efter "Vi är fc z" som ett plagiat av Markoolio - Rocka På?
Citera
2005-10-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Hörde den FC Z låten igår. Låter inte det ooooohooooooohoooooohoo-ljudet efter "Vi är fc z" som ett plagiat av Markoolio - Rocka På?

Nej
Citera
2005-10-12, 22:36
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Såg hela musikvideon idag på Z-tv. Jag kan ärligt säga att den är bättre än alla kampsånger som Sverige bajsar fram inför varje VM och EM

Låten sitter ju som ett jävla klister i huvudet med...

Dock så tycker jag att han som skulle ha "romantisk stund" med danstjejen allt kunde satt sig lite närmare.....
Citera
2005-10-13, 20:28
Medlem
skeggmuffs avatar
:d

Matti är söt vafan
Citera
2005-10-13, 20:32
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Jag läste samma artikel här utanför Sthlm. Riktigt bra artikel.
Självklart ska det vara samma killar.
Varför inte "FC Z - På väg mot Champions Leauge?"

Det hade varit fränt...men vi hade fått så fett med spö...
Citera
2005-10-13, 20:40
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Det hade varit fränt...men vi hade fått så fett med spö...
Tänk inte så nu. Fatta hur ballt det hade varit med Tore i försvaret när typ Barcelona eller Milan anfaller. Tänk dig när han fäller Ronaldhino, får rätt kort och ber domaren dra åt helvete. Vilket drömscenario.

Föresten så är brorsan svårövertalad när det gäller att ställa upp på bild för att dokumentera er likhet. men jag jobbar på att övertala honom.
För även när programmet är slut så kan ni klassa er själva som, i sämsta fall, B-kändisar. Samma fack som t.ex. Svullo och det är väl inte fy skam?
Citera
2005-10-15, 08:48
Medlem
erikbes avatar
Stackars Tore, han blev ledsen på boxningen igår. Fullt försåeligt. Men vilket oväntat finalpar i boxningen.
Citera
2005-10-15, 08:50
Awaiting Email Confirmation
greger_124s avatar
När är reprisen från gårdagens avsnitt?
Citera
2005-10-15, 08:52
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Stackars Tore, han blev ledsen på boxningen igår. Fullt försåeligt. Men vilket oväntat finalpar i boxningen.

Ja, stackars Tore han hade ont i själen, fysiska smärtan var inte så farlig.
Citera
2005-10-15, 09:09
Medlem
Tycker att det var fel att låta dessa herrar hetsas av en hysterisk Roberto, att puckla på varandra i ringen. Att bruka våld ligger så långt från deras naturliga vardag, dom nästan förlöjligades. Tycker att dom gick lite för långt där. Annars är detta ett grymmt bra underhållnings program.
Citera
2005-10-15, 11:32
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger_124
När är reprisen från gårdagens avsnitt?

Repris söndagar 20:00 och tisdagar 22:50.

Numera lägger ZTV ut avsnitten på på seriens hemsida under rubriken "Webb TV". Här finns alltså just nu avsnitt 1-3.
Citera
2005-10-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Tycker att det var fel att låta dessa herrar hetsas av en hysterisk Roberto, att puckla på varandra i ringen. Att bruka våld ligger så långt från deras naturliga vardag, dom nästan förlöjligades. Tycker att dom gick lite för långt där. Annars är detta ett grymmt bra underhållnings program.

Jag håller faktiskt med där, tycker på något sätt att dom kunde ha gjort det på ett annat sätt..Men nästa vecka brottast dom och det kanske är vad dom behöver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in