2015-01-12, 01:44
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Det är just pga folk med din attityd som många skyller ifrån sig på beroende, för de vill inte klassas som "förvuxna muppar". Vi som har stake har inga problem att erkänna att vi gillar cancerpinnar, precis likt många andra destruktiva saker som skänker någon form av njutning.

Att du är en sinnessvag individ utan disciplin gör dock inte mig eller andra till muppar, det är bara en försvarsmekanism du använder för att förmildra dina egna tillkortakommanden.

Men visst, jag kan köpa att det i just ditt fall rör sig om värdelösa gener och ett förslappat psyke.
Jag är rökfri pucko! Vilket du hade förstått om du blivit född med kapaciteten att förstå text. Om jag fimpar trots enligt dig värdelösa gener (tvivlar över din förmåga att förstå genetik) och förslappat psyke får jag applådera att du så vänligt för övriga befolkningen iaf hjälper det naturliga urvalet på traven och förhoppningsvis dör av om inte barnlös iaf utan att belasta samhället allt för länge. Korkade människor utan karaktär dör tyvärr inte av som förr men de garanterar iaf de egna generna långsiktig försämring medvetet. (sjukvård stoppar inte evolutionen bara för att den fördröjer den.) Flertalet i min släkt är rökfria oavsett tidigare beroende, faktum är att det börjar bli mycket ovanligt med rökare i min släkt så hur värdelösa gener lider du själv av och vad har du för guldfiskintellekt som förslappar dina val?
Citera
2015-01-12, 02:24
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Jag är rökfri pucko! Vilket du hade förstått om du blivit född med kapaciteten att förstå text. Om jag fimpar trots enligt dig värdelösa gener (tvivlar över din förmåga att förstå genetik) och förslappat psyke får jag applådera att du så vänligt för övriga befolkningen iaf hjälper det naturliga urvalet på traven och förhoppningsvis dör av om inte barnlös iaf utan att belasta samhället allt för länge. Korkade människor utan karaktär dör tyvärr inte av som förr men de garanterar iaf de egna generna långsiktig försämring medvetet. (sjukvård stoppar inte evolutionen bara för att den fördröjer den.) Flertalet i min släkt är rökfria oavsett tidigare beroende, faktum är att det börjar bli mycket ovanligt med rökare i min släkt så hur värdelösa gener lider du själv av och vad har du för guldfiskintellekt som förslappar dina val?
Ja, jag har ju som sagt ingen beroendepersonlighet och klankar heller inte ner på andra människor för deras medvetna val, vare sig det gäller nikotin, alkohol, narkotika eller kaffe.
Citera
2015-01-12, 02:29
Medlem
Citat:
Ja, jag har ju som sagt ingen beroendepersonlighet och klankar heller inte ner på andra människor för deras medvetna val, vare sig det gäller nikotin, alkohol, narkotika eller kaffe.
Nähe...personligen har jag självinsikt vilket vi inte tycks vara två med iaf
Citera
2015-01-12, 02:38
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Nähe...personligen har jag självinsikt vilket vi inte tycks vara två med iaf
Självinsikt verkar inte göra någonting för din dryga attityd gentemot andra människor och deras val i alla fall.
Citera
2015-01-12, 03:16
Medlem
Citat:
Självinsikt verkar inte göra någonting för din dryga attityd gentemot andra människor och deras val i alla fall.
Lika lite som intellekt hjälper dig att särskilja olika begrepp ifrån varandra.

Drygheten bjuder jag på varenda gång jag hör intelligensbefriade generaliseringar utan grundkunskap o enbart baserade på personidiotiska resonemang
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in