Citat:
Ursprungligen postat av
mainstreaminfluent
Jag är rökfri pucko! Vilket du hade förstått om du blivit född med kapaciteten att förstå text. Om jag fimpar trots enligt dig värdelösa gener (tvivlar över din förmåga att förstå genetik) och förslappat psyke får jag applådera att du så vänligt för övriga befolkningen iaf hjälper det naturliga urvalet på traven och förhoppningsvis dör av om inte barnlös iaf utan att belasta samhället allt för länge. Korkade människor utan karaktär dör tyvärr inte av som förr men de garanterar iaf de egna generna långsiktig försämring medvetet. (sjukvård stoppar inte evolutionen bara för att den fördröjer den.) Flertalet i min släkt är rökfria oavsett tidigare beroende, faktum är att det börjar bli mycket ovanligt med rökare i min släkt så hur värdelösa gener lider du själv av och vad har du för guldfiskintellekt som förslappar dina val?
Ja, jag har ju som sagt ingen beroendepersonlighet och klankar heller inte ner på andra människor för deras medvetna val, vare sig det gäller nikotin, alkohol, narkotika eller kaffe.