Angående våra chanser att gå för guld så har jag så gott som räknat bort oss sedan dubbelmötet mot Örebro, efter de två matcherna har våra chanser pendlat mellan att vara minimala och ytterst små, gårdagens tapp släckte definitivt gulddrömmarna och nu är det ytterst tveksamt om vi ens når Europaplats vilket vore bedrövligt för vår ranking. Missar vi topp tre så är säsongen ett stort misslyckande, tur då att föreningen mår väldigt bra och förutsättningarna för revansch 2016 är mycket goda. Dubbelmötet möt Shakhtar Donetsk är höstens höjdpunkt, i övrigt är det jippomatcher och en svår kamp för att nå tredjeplatsen men mer troligt är att Djurgården passerar oss nästa omgång och vi blir sjätteplatsen trogna säsongen ut.
Varje år blir jag lika irriterad på Elfsborg, jävla mammagrisar bakom den bräckliga storklubbsfasaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
U-Fig
Tystnaden kring ovanstående (från föregående sida) väljer jag att tolka som medhåll. Om det nu inte förbisågs p g a ny sida. I så fall får man nu en ny chans att uttala sig.
Visst är det skönt att ha en hackkyckling men ta inte i så du skiter på dig. Eikrem är en duktig spelare men inte just nu och inte i MFFs spelsystem. Lustigt att den sågningen kommer direkt efter att han gjort ett bra inhopp och faktiskt sett ut som en fotbollsspelare för första gången sedan i maj.