Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Hur bra var Alex Miller som varit assisterande i Liverpool?
Som sagt är Mjällby ett oprövat kort. Ser bra mycket hellre en rutinerad tränare och varför blir så många bakåtsträvande i denna diskussion? Vid varenda potentiell värvning spekuleras det alltid om vem som ska komma tillbaka istället för att exempelvis ta upp nån utan i historia i klubben, känns mer som regel än undantag att folk hellre vill se typ Hooiveld än en yngre, billigare och kanske rentav bättre spelare.
Jag har inga problem med Alm och du å jag verkar va i minoritet. Nu vid motgång ska han givetvis ha kritik men hur många berömmer honom vid medgång?
Matchen i morgon kanske rentav är en ödesmatch för hans del.. Och nu när vi ändå är inne på det: Fan vad derbyn är jobbiga!
Miller och "Uhrin" det var tider det. Har du något förslag på nya spännande namn? Någon intern ungdomstränare? Min Mjällbylängtan är mer en utanför allsvenskan, men med koll på den. (ok, jag är nostalgisk också)
Angående Alms be or not to be. Ja, det handlar om titlar men plats 2-5 är roligare än 6-10. Det är små marginaler när serien summeras. Göteborgs sena mål idag kan ha varit ett guldmål, eller/och HBKs dödsstöt.
Hur kommer jag må om 24 timmar, förutom lite hesare?