2015-06-01, 21:37
Bannlyst
Det här måste vara ett troll. Men ändå en rätt underhållande tråd: (FB) Hur Aftonbladet är/var som arbetsplats

Kanske något för Flashbang? Haha.
Citera
2015-06-02, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Dödsbudsringningen? Detta har jag missat.. ska se om jag hittar. Riktigt trevlig vinkel!

Det finns en tråd om det här: (FB) REQ, busrigningar som gav fängelse
men det diskuteras även om honom i trolljägartråden: (FB) Trolljägarna TV3 Tisdagar 21:00

Jag tror jag kan försöka få tag på honom om det skulle va intressant. Jag ska ha bekanta som har honom på skype tror jag!
Citera
2015-06-03, 01:48
Avslutad
Kommer det ett avsnitt idag eller hur var det? Maria.brevet eller?

Edit avsnitts förslag. Gå in på humor forumet och hitta de roligaste trådarna/ skämten och dra en massa skämt typ 20 min:P
Senast redigerad av Captinhero 2015-06-03 kl. 02:37.
Citera
2015-06-03, 11:07
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
avsnitts förslag. Gå in på humor forumet och hitta de roligaste trådarna/ skämten och dra en massa skämt typ 20 min:P

haha, klockrent! Jag räds inte för att läsa in en massa skämt på grov skånska
Citera
2015-06-03, 11:08
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streisand
Har lyssnat på några avsnitt och uppskattade verkligen avsnittet med BigPete. Starkt av dig att ställa upp!

Tack så mycket! Jag måste säga att responsen har varit överväldigande och har boostat upp mitt serotonin rätt bra
Citera
2015-06-03, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
haha, klockrent! Jag räds inte för att läsa in en massa skämt på grov skånska

Perfekt finns ju en hel del bra skämt i rasist skämt tråden och osmakliga skämt. Nu den här nya tråden " du vet när du är pk"

Sen diskutera alla " skämt om " nyhetshändelse" trådarnatyp engla fritzl hagamannen politiker kändisar mfl, du vet när du är wt, dina dummaste kunder, den stora historien om sölve, kalle anka tar syra och tänker på bajs. Dina snålaste medmänniskor, Ointressanta och gulliga status upptaderingar på facebook,

skriv dina egna skämt du kommit på, onödiga små saker ni stör er på. Har du blivit lurad av din egna röv? Vad hade ni för roliga tankar/föreställningar när ni var barn? klockrena citat, historien bakom böglyftet, vi skapar ett skumt cv,missöden vid onani, jag känner att jag måste gräva ett hål,ligga?

Den där Nigeria tråden när en man lurar scammers är ju guld,
Tror han försökte få dem att göra porr film och grejer, någon som vet vilken tråd jag menar ?

har du blivit matkulturberikad av ett fetto? min vän gusten och hans sms kukfrenzy

Finns ju en guldgruva av trådar och inlägg som säkert kan täcka ett eller två avsnitt!!
Senast redigerad av Captinhero 2015-06-03 kl. 11:27.
Citera
2015-06-03, 18:20
Medlem
Salgouds avatar
Gratis FlashBang-magneter?
Om någon lyssnar på "Lou reads the internet for you" så känner ni kanske till att han delar ut gratis magneter till sina lyssnare. Genom en bekant fick jag erbjudande på 50 gratis FlashBang-magneter (blir gula med loggan på, kanske websidan), inte säker på om de är 25 eller 58mm.

Vill inte ta emot dessa om ingen är intresserad. Skulle någon vara intresserad av en gratis FlashBang magnet? Ni får isf gärna skicka ett mail (flashbangpodden snabel-a gmail) eller skriva i tråden (undvik gärna PM för just detta eftersom jag redan nu får rensa där flera gånger i veckan). De skickas isf av mig när jag är i sverige mellan den 15-21 juni, så ingen annan får tassarna på era adresser heller .

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag måste medge att jag var skeptisk till en början, men du gör det här mycket bra. Du är bright och uttrycker dig väl. Väl värd att lyssna på. Och så gillar jag dialekten.

I skrivande stund lyssnar jag på fjärde avsnittet. Lyssnade på det om Fusk-Terje tidigare idag. Välgjort och genomtänkt. Annars kan man, fördomsfull som man är, tänka sig att en pod om Flashback inte blir annat än tramsig och pinsam i framhärdandet av sitt eget utanförskap och inbillade undergroundness. Men du gör det mycket bra.

Här finns många intressanta profiler. Dock är det så att alla som jag träffat IRL genom åren trots allt är väldigt vanliga och i samhället väl fungerande människor. Om än kanske mer diskussionslystna än gemene man och kvinna. Annars är de som folk är mest.

Tusen tack! Det sporrar inför morgondagen då jag ska börja jobba på nästa avsnitt. Håller med helt på sista punkten - har också träffat ett par flashbackare och de har varit mycket trevliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Bladderblad
Tror jag hudflängde citatet rätt rejält. Men, men... Känner inte till någon pyroman, men gryningspyromanen påstådde bror "Gryningsbror", tror jag att han hette, postade här förut. Annars känner jag inte till någon. Ska söka lite här och om jag finner lämplig kandidat så återkommer jag, jag förstår att du inte kan göra mitt grovgöra. Återigen, tack för skön underhållning!

Ser fram emot ett eventuellt avsnitt med spelberoendepersoner - förstår att du inte vill hetsa folk.

Nåja, grovgörat är ju mitt egentligen men det hjälper alltid om folk kan knuffa till lite på vägen. Tack ska du ha!

Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Det här måste vara ett troll. Men ändå en rätt underhållande tråd: (FB) Hur Aftonbladet är/var som arbetsplats

Kanske något för Flashbang? Haha.

Hade helt klart varit intressant! Ska kika på detta imorrn.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det finns en tråd om det här: (FB) REQ, busrigningar som gav fängelse
men det diskuteras även om honom i trolljägartråden: (FB) Trolljägarna TV3 Tisdagar 21:00

Jag tror jag kan försöka få tag på honom om det skulle va intressant. Jag ska ha bekanta som har honom på skype tror jag!

Ahh, tack! Ska kika på även på detta under morgondagen. Droppar eventuellt ner ett PM hos dig också om hur jag kan få kontakt med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Kommer det ett avsnitt idag eller hur var det? Maria.brevet eller?

Edit avsnitts förslag. Gå in på humor forumet och hitta de roligaste trådarna/ skämten och dra en massa skämt typ 20 min:P

Inget avsnitt idag som sagt - kom hem från "semester" på kvällen igår, så har inte haft tid att styra något. FlashBang är tillbaks igen nästa vecka. Haha, vet i katten om jag har det i mig att sitta och dra skämt.. Även lite rädd att det skulle bli "släng dig i brunnen" (eller vad det nu hette på SVT) av det hela.
Citera
2015-06-03, 19:45
Medlem
Magnet!
Citera
2015-06-04, 00:41
Medlem
streisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Gratis FlashBang-magneter?

Skriv upp mig!