Citat:
Ursprungligen postat av
Memento-vivere
Men, här ger du ju faktiskt TS rätt. Du tycker att kärlek och förhållandet är viktigare än bara sexet....d v s du tillstår att det finns sådant hos en man som är viktigre än att kunna ge sex.
Därvidlag visar du dig vara en helt normal kvinna.....men varför inte då tilltå att du tycker att kärlek/relation är viktigare än mekaniskt/biologiskt sex?
Självklart tycker jag att kärlek är viktigare än sex! Och att min man betyder väldigt mycket mer för mig än en dildo är väl självklart? Men varför måste det ena utesluta det andra?
TS hävdar att kvinnor inte har sex för njutningens skull, utan att de ALLTID använder det som en handelsvara. Det jag har skrivit från första början är att jag har sex enbart för njutningens skull. Alltså - sex har jag enbart för njutningens skull!
Jag har heller aldrig påstått att jag inte är en normal kvinna, det är TS som hävdat att jag är ett så ovanligt undantag, kvinnor kan tydligen inte njuta av sex enligt TS.
Så du menar att om man älskar och är älskad så måste man automatiskt använda sex som handelsvara, eller så har man mekaniskt sex med vem som helst och först då kan man säga att man njuter av sex?
Vad är det som är så svårt med att förstå att en person kan älska och vara älskad utan att sex är någon form av villkor? Så återigen - sex har jag enbart för njutningens skull!