2015-11-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memento-vivere
Men, här ger du ju faktiskt TS rätt. Du tycker att kärlek och förhållandet är viktigare än bara sexet....d v s du tillstår att det finns sådant hos en man som är viktigre än att kunna ge sex.
Därvidlag visar du dig vara en helt normal kvinna.....men varför inte då tilltå att du tycker att kärlek/relation är viktigare än mekaniskt/biologiskt sex?
Självklart tycker jag att kärlek är viktigare än sex! Och att min man betyder väldigt mycket mer för mig än en dildo är väl självklart? Men varför måste det ena utesluta det andra?
TS hävdar att kvinnor inte har sex för njutningens skull, utan att de ALLTID använder det som en handelsvara. Det jag har skrivit från första början är att jag har sex enbart för njutningens skull. Alltså - sex har jag enbart för njutningens skull!

Jag har heller aldrig påstått att jag inte är en normal kvinna, det är TS som hävdat att jag är ett så ovanligt undantag, kvinnor kan tydligen inte njuta av sex enligt TS.

Så du menar att om man älskar och är älskad så måste man automatiskt använda sex som handelsvara, eller så har man mekaniskt sex med vem som helst och först då kan man säga att man njuter av sex?

Vad är det som är så svårt med att förstå att en person kan älska och vara älskad utan att sex är någon form av villkor? Så återigen - sex har jag enbart för njutningens skull!
Citera
2015-11-23, 23:33
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Självklart tycker jag att kärlek är viktigare än sex! Och att min man betyder väldigt mycket mer för mig än en dildo är väl självklart? Men varför måste det ena utesluta det andra?

Precis, det är ju inte antingen eller.

Kärlek/känslor är rätt viktigt för att ha skön sex, skulle nog jag säga. Kanske ska förklara med att känslor och attraktion går lite hand i hand för mig. Önskar jag kunde säga att jag haft ett ONS som var störtskönt, men kommer inte på nåt.

En tjejkompis och jag är helt överens om att sex och närhet bör utgöra 50 procent av förhållandet för att vi ska trivas.
Citera
2015-11-23, 23:42
Medlem
Pirre77s avatar
Klart som fan att tjejer är intresserade av sex, vad är detta för idiotisk trådstart?

Har satt på massor av snygga brudar genom åren utan att de krävt ens det minsta tillbaka som TS tycks påstå. Tvärtom har varenda tjej som jag satt på och som jag sedan bytt kontaktuppgifter med velat träffas igen. När det kommer till de som gått och blivit flickvänner och sedermera sambos har de varit lika kåta som jag i förhållandet. Mitt senaste ex och jag hade sex på hennes initiativ i hela fyra jävla månader efter att det tagit slut, och då var det ändå HON som ville prova på att "leva själv", haha. I mina singelperioder har jag förutom en mängd ons även legat med tidigare ex, även detta på deras initiativ.

Är nu sedan fem och ett halvt år tillbaka tillsammans med en helt makalös kvinna (numera även min hustru då vi är gifta) och vi matchar varandra på exakt alla plan gällande t.ex. personlighet, tyckande, humor, socialt och det sexuella. Vi har sex minst en gång om dagen. Minst. Och det är sjukt bra sex då våra könsorgan tycks vara gjorda för varandra.

Du TS måste antingen haft en djävulsk otur i det genetiska lotteriet, stött på helt fel kvinnor, vara socialt handikappad eller fullkomligt värdelös i sängen som har dessa upplevelser. Vi är många män som inte alls delar dina erfarenheter. Kvinnor är enligt min erfarenhet precis lika intresserade av sex som vi män. Utan att vilja "ha något" för det.

Lycka till!
Citera
2015-11-24, 01:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det här är de 3 alternativ som finns hos kvinnor,

a) Om man vill ligga då ligger man.

b) Om man inte vill ligga men får betalt då ligger man också.

c) Om man är en bitch eller ogillar män då vägrar man ligga.

så här enkelt är det.

Det betyder inte att folk kontrolleras av sina instinkter.
Fast varför skulle en kvinna ligga överhuvudtaget? Enligt dig är det ju en hemsk upplevelse för en heterokvinna att ha sex med en man. Du talar emot dig själv igen.

De flesta tycker om sex men det kan finnas mängder av orsaker till varför man inte är sugen på sex 24/7 med allt som går på två ben. Men det begriper inte du.
Citera
2015-11-24, 08:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
2. Den där fick jag ju nästan gratis. De som horar är sannolikt rakt på sak för att det är deras "jobb" och de får något i utbyte.

Förhållanden är precis samma sak bara att kvinnor försöker blåsa mannen på sexet och hushålls-arbetet.

Citat:
3. Tror det är mest män som tänker och känner så, pang på rödbetan typ. Om kvinnor kände så tror du inte det skulle liggas mycket mer i vårt avlånga land då?

Sex är ingen big deal för kvinnor för de behöver bara ligga ner och sära på benen. Tror du inte att alla kvinnor kan göra det om de vill? Så den enda anledningen till att ni inte får ligga med alla kvinnor som ni ser är att kvinnor är bitches.

Citat:
Sedan finns det väl alltid undantag och det låter i mina öron som om du möjligen är ett sådant. Då är det väl bara att njuta och ta för dig, om du mår bra av det. Men upplever du verkligen att många andra kvinnor runt omkring dig är så, rakt på sak?

Ja jag är ett undantag för att jag gillar sex. Men alla kvinnor kan göra samma sak om de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast varför skulle en kvinna ligga överhuvudtaget? Enligt dig är det ju en hemsk upplevelse för en heterokvinna att ha sex med en man. Du talar emot dig själv igen.

För att hon får någonting i utbyte?

Citat:
De flesta tycker om sex men det kan finnas mängder av orsaker till varför man inte är sugen på sex 24/7 med allt som går på två ben. Men det begriper inte du.

1) Nope de flesta kvinnor hatar sex och tycker att det är hemskt.

2) Om man gillar sex är det klart att man är sugen 24/7 varför skulle man inte vara det?
Senast redigerad av Babianen 2015-11-24 kl. 08:08.
Citera
2015-11-24, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Memento-vivere
Fast...jag är litet beredd att ge TS rätt. Varför är Dusch rakning och städning viktigt? Detta tyder på att ni vill ha mer av en manlig person än av en dildo.

Förhoppningsvis har mannen högre krav än en dildo, och man kanske inte vill skrämma bort honom? Varför skulle man inte vilja känna sig fräsch?
Spelar ingen roll om det så är en kvinnlig bekant eller kille jag ska ligga med. De delar som kommer visas vill jag ha rakade för att känna mig bekväm med mig själv.
Samma med duschandet, känner jag mig inte fräsch så duschar jag innan jag träffar någon oavsett kön.
Vem det är som kommer på besök så vill jag att min lägenhet ska se fin ut.
Citera
2015-11-24, 09:34
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
1) Nope de flesta kvinnor hatar sex och tycker att det är hemskt.

2) Om man gillar sex är det klart att man är sugen 24/7 varför skulle man inte vara det?

Eftersom du hävdar något så bestämt vore det också på sin plats att du kunde påvisa detta genom någon källa. Jag har nämligen helt motsatta erfarenheter, dvs att tjejer gärna vill ha tillfälligt sex men ingen relation (åtminstone inte så länge de är i ung ålder).

2. Så om du gillar godis t.ex. vill du äta det hela tiden, dygnet runt?
Citera
2015-11-24, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av violettemoon
Verkligen jag är också sjukt ointresserad av att ha sex med honom, skulle inte ens ha det för pengar faktiskt.
Om du är prostituerad så har det uttalandet verklig tyngd.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ni ljuger eller så har ni extremt dålig inblick i att avgöra vad som är verklighet. Kvinnor kan beskriva en rik man som snygg för att bortförklara vad de egentligen tänder på.
Just detta håller en viss del sanning för en viss del kvinnor så är så många till antalet att det är värt att beröra. Men lösningen är inte att bli förbannad, lösningen är att ta med sånt i beräkningen. Annars kommer du vara arg resten av livet och det orkar inte ens arga människor.
Senast redigerad av Alltidxx 2015-11-24 kl. 09:52.
Citera
2015-11-24, 14:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det hon får i utbyte är förmodligen skönt sex, inte pengar såvida hon inte är ett fnask.

1) Om kvinnor tyckte att sex var skönt då skulle de ha det på samma sätt som män alltså det skulle räcka med,

- Ligga?

- Ja.

2) Om kvinnan inte är en hora varför betalar hon inte mannen för sex? Till exemel bjuder på middag, köper presenter, försörjer mannen, och så vidare.

Citat:
Jag gillar oxfile och potatisgratäng med grönpepparsås och ett schysst rödvin till men vill inte äta det varje dag eller ens varje vecka eftersom det finns 1000 andra maträtter jag också gillar. Tycker jag illa om ovan nämnda maträtt?

1) Men du äter nån sorts mat varje dag right?

2) Olika maträtter är som olika sex.

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Vad du vill ha är fullständigt ointressant för mig och nej tänker inte klicka på dina bilder.
Skulle kunna PM:a helkroppsbilder, men inte till dig eller användare som argumenterar som du.

1) Om jag kan posta flera helkropps-bilder med en skylt varför kan inte du?

2) Erkänn att du e-transar och hittar på allt du skriver.
Citera
2015-11-24, 14:20
Avslutad
Citat:
1) Om jag kan posta flera helkropps-bilder med en skylt varför kan inte du?

2) Erkänn att du e-transar och hittar på allt du skriver.

Skrev att jag kan det- men inte till dig. Var det svårt att förstå vad jag skrev?
Citera
2015-11-24, 14:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Så du menar att om man älskar och är älskad så måste man automatiskt använda sex som handelsvara, eller så har man mekaniskt sex med vem som helst och först då kan man säga att man njuter av sex?

Ja för man gillar ju sexet inte personen som man har sex med.

Citat:
Vad är det som är så svårt med att förstå att en person kan älska och vara älskad utan att sex är någon form av villkor? Så återigen - sex har jag enbart för njutningens skull!

1) Sex är ett vilkor för att män ska vilja ha en relation med en kvinna. Men det är sällan ett vilkor för att kvinnor ska vilja ha en relation med en man.

2) Om det var så skulle du inte hålla dig till 1 partner. Det är som att säga att man gillar mat men äter samma sak varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Skrev att jag kan det- men inte till dig. Var det svårt att förstå vad jag skrev?

Varför vill du inte lägga upp det i tråden? Jag har gjort det.
Citera
2015-11-24, 14:34
Avslutad
Citat:
Varför vill du inte lägga upp det i tråden? Jag har gjort det.

Varför skulle jag? För att någon som inte gör mycket annat än ber tjejer visa sig på bild och sedan i cam ber mig? Har du inget vettigare för dig än att förstöra varenda tråd du kommer åt genom att påstå att tjejer ljuger och sen kräva att de visar upp sig?
Visar som sagt gärna upp en helkroppsbild för andra(som kan argumentera vettigt) men inte för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in