Citat:
Ursprungligen postat av
normallekman
Tjejer vill inte det och det beror inte på att männen är dåliga eller vad ni nu vill säga.
Det beror på att tjejer vill ha betalt för sexet på ett eller annat sätt.
Svårare än så är det inte!
1) Sex med män är inte bra eller dåligt. Om man gillar att få kuk är det alltid bra. Om man inte gillar kuk är det alltid dåligt.
2) Dessutom är det ingen big deal att bli påsatt så tjejer kan ställa upp även om de inte vill det gör inte ont eller är obehagligt. Så man måste ogilla män rejält för att vägra sex som kvinna.
3) Här är en studie (jag länkade till den tidigare men det här är en bättre länk) som visar vad män och kvinnor värderar i partners,
Men want beauty, women want financial security from relationships
Citat:
Women want rich men. Men want beautiful women. And these stereotypes hold true for rich and poor, young and old, high school dropouts and university graduates, and even those who think they're hot and those who think they're not, according to new research published in the peer-reviewed academic journal Personality and Individual Differences.
Citat:
The study of more than 27,600 heterosexual people in the US – published by a team of health, social and behavioural scientists at UCLA, Chapman University, Indiana University and Rutgers University – asked respondents to rate the importance of different characteristics in a long-term partner. It found people's preferences were more consistent with gender than with age, income, education or satisfaction with their own appearance.
- "Det är essentiellt att min partner har en fast inkomst"
Män: 17%
Kvinnor: 68%
Citat:
For example, one of the most widely-cited studies of partner preferences – David Buss' 1989 survey of more than 10,000 men and women from 37 cultures – famously found that, in all cultures, women valued resources and men valued physical attractiveness.
Citat:
Ursprungligen postat av
musicheurlaos
Kan du inte uppdatera din video? Önskar det till påsk.

Jag ska se vad jag kan göra. Förslag på hur den ska vara?