2015-11-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag tror inte att du är kvinna.

Din verklighet är irrelevant. Jag skrev klart och tydligt att undantag finns men undantagen är så pass få att de inte är intressanta.
Du är fri att tro vad du vill. Har det någon betydelse för dig om den som skriver är man eller kvinna, bemöter du argument olika beroende på könet hos den som har åsikten? Varför är min verklighet mer irrelevant och ointressant än din?

Citat:
De flesta män är enligt kvinnor helt värdelösa i sängen så varför ska jag undergivet ragga på någon som ändå inte uppskattar mig? Så är det inte bara för mig utan en hel del män i det här landet. Genom åren har det startats enormt många trådar och det har skrivits om sexuellt frustrerade män i tidningar och böcker men ni vill projicera det som att detta problem bara gäller mig. Kasta HUUUUR mycket skit du vill men problemet är universellt och gäller majoriteten av män. Det är få män som får ligga så mycket som de vill, särskilt med de kvinnor som de vill.
Du påstår att de flesta män är värdelösa i sängen enligt kvinnor. Om det är så, tycker du det är konstigt att kvinnorna inte vill ha sex med de männen? Att sitta och vänta på att bli uppskattad för njutning man inte klarar av att ge känns inte vidare logiskt. Uppskattad för sin förmåga att ge njutning blir man först efter att man gett njutningen...

Män som inte får ligga i den utsträckning de vill och med vem de vill, är det något du ser att de har någon egen del i? Att män som anser att det är kvinnans plikt att ställa upp på sex inte får ligga ser jag inget konstigt i. Att män som inte tänder kvinnan och skapar gemensam njutning med henne inte får ligga ser jag heller inget konstigt i. Sex är varken en rättighet eller en skyldighet.

På vilket sätt har jag kastat skit? I jämförelse med din argumentation så tycker jag min är väldigt saklig...

Citat:
Äktenskap går i kras väldigt ofta och initieras ofta av kvinnan. I drygt 70 % av fallen.
Återigen- "fantastiska" äktenskap går inte i kras. Varför initierar någon en skilsmässa tror du? "Vi har det så underbart ihop och min partner är verkligen fantastisk på alla sätt, så nu vill jag skilja mig"... Äktenskap där båda är lyckliga i förhållandet spricker inte, de äktenskap som spricker gör det för att någon av parterna eller båda inte är lyckliga i förhållandet, och det i sin tur beror sällan på bara den ena.
Citera
2015-11-22, 20:08
Avslutad
Citat:
Lilla gosse, det är bara kvinnor som kan suga av chefen och få jobbet, det är bara snygga kvinnor som kan muta andra och få sin verkliga vilja igenom, det är bara kvinnor som åker räkmacka genom livet och bara kvinnor som känner sig hotade av att häva sexköpslagen. Ingen kommer titta åt kvinnors rynkiga fittor och ens bemöda sig att konversera med otrevliga guldgrävare när lagen är upphävd.

Det ska anses coolt för kvinnor att tala ner sina tidigare ligg i ett försök att framstå som sexuellt proffs, men de flesta killar skulle aldrig doppat i kvinnan om han verkligen ställde krav. Kvinnor ska vara glada att män är så pass desperata annars hade kvinnor fått jobba, och de hade fått jobba ännu mer om vi inte haft nån sexköpslag. Men som alltid gör man vad som helst för att rädda fula kvinnor så att de också ska ha en chans på relationsmarknaden.

Kvinnor tror att män träffas men många män som vet hur kvinnor fungerar bryr sig inte vad de tycker och tänker om oss för i grunden uppskattar kvinnor inte oss ändå, varför ska jag då oroa mig för om kvinnan är missnöjd med sexet. Ingen bryr sig, det viktiga är att jag njuter och resten sket jag brunt i. Kvinnor behagar inte mig, så varför ska jag behaga dem? Helt sjukt resonerar du.

Ser att du totalt ignorerade mitt förslag om bild, inte oväntat.

Varför tar du ens upp de här sakerna?
Har jag skrivit att man som kvinna inte har fördelar?
Letar inte efter desperata män så det har inte heller med mig att göra.
Och vart har jag skrivit något om att jag tycker någon jag varit med varit dålig i sängen?
Citera
2015-11-22, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
ONS är ofta totalt värdelösa för tjejer. Går inte ens att jämföra det med sex i ett förhållande med någon man är kär i. Bl.a för att såna random män är otroligt ego. Då kan man lika gärna onanera och kolla porr istället. Hjärnan och det känslomässiga är i väldigt hög grad kopplad till ordentlig upphetsning hos kvinnor.Därför finns det bara fördelar med att vara selektiv och skaffa något seriöst så man kan ha mycket, bra och avancerat sex när man vill. Snarare regel än undantag att killar jag dejtat varit mindre kåta än jag faktiskt. Någon blev t.o.m. defensiv och anklagande för jag ville mer än 1 gång på samma dag, haha! Som tur är är min nuvarande pojkvän minst lika kåt som jag. Blir nog 2-4 gånger/dag iaf
Nej idiot.

Det är en sak att ha krav och en sak att tacka nej till sex. Kvinnor låtsas ha höga krav för att ge sken av att ingen duger, samtidigt som de framställer sig som bättre än andra och attraktiva (män står i kö för dem). Egentligen är det bara billig retorik. Så pass höga krav som kvinnor har så är det mycket mer troligt att ta deras "höga krav" som ointresse för sex.

Och vad då höga krav? Gå ner på stan och kolla vilka män som kvinnorna går runt med, det är mediokra provider guys som har halva huvudet i röven och så sitter kvinnor och talar om höga krav som att jag skulle känna mig otillräcklig. Ni är losers hela högen som borde brännas på bål.
Citera
2015-11-22, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ser att du totalt ignorerade mitt förslag om bild, inte oväntat.

Varför tar du ens upp de här sakerna?
Har jag skrivit att man som kvinna inte har fördelar?
Letar inte efter desperata män så det har inte heller med mig att göra.
Och vart har jag skrivit något om att jag tycker någon jag varit med varit dålig i sängen?
Lägg upp bild om du vill och knäck mig i tusen bitar!

Vad du inte fattar är att män vet om att de inte ska ge sken av att vara desperata. Det är detta som kallas charader men som du inte fattat (om vi antar att du är kvinna då).

Det är detta kvinnor inte begriper. De begriper inte att killen faktiskt kan vara hur desperat som helst men manipulera kvinnan i att tro att han inte alls är desperat och har massa kvinnor i kö. Ingen står i kö men han spelar som om han hade det.
Citera
2015-11-22, 20:15
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ja, du haltar. Nej du är inte här på besök, du besväras av att jag skriver sanningar, varför annars besöka en sandlåda om man själv inte befinner sig på den nivån.

Som sagt, dra åt helvete eller må ISIS avrätta din familj.

Citat:
Nej idiot.

Det är en sak att ha krav och en sak att tacka nej till sex. Kvinnor låtsas ha höga krav för att ge sken av att ingen duger, samtidigt som de framställer sig som bättre än andra och attraktiva (män står i kö för dem). Egentligen är det bara billig retorik. Så pass höga krav som kvinnor har så är det mycket mer troligt att ta deras "höga krav" som ointresse för sex.

Och vad då höga krav? Gå ner på stan och kolla vilka män som kvinnorna går runt med, det är mediokra provider guys som har halva huvudet i röven och så sitter kvinnor och talar om höga krav som att jag skulle känna mig otillräcklig. Ni är losers hela högen som borde brännas på bål.

Du inbillar dig det där för att du är världsfrånvänd och inte har sex själv. Då känns det lite bättre för dig. Faktum är att samtliga tjejer här säkerligen har mer sex än du.
Citera
2015-11-22, 20:17
Bannlyst
Citat:

Vad du inte fattar är att män vet om att de inte ska ge sken av att vara desperata. Det är detta som kallas charader men som du inte fattat (om vi antar att du är kvinna då).

Det är detta kvinnor inte begriper. De begriper inte att killen faktiskt kan vara hur desperat som helst men manipulera kvinnan i att tro att han inte alls är desperat och har massa kvinnor i kö. Ingen står i kö men han spelar som om han hade det.
Det stämmer till viss del. Alltid kul att höra "jag kan inte vara med den mannen för den har stort ego".. nej det har han inte, då hade ni legat med han. En del kvinnor dras till narcissistiska(stora egon inombords) män men de är bra på att dölja det till en början så det är bs. Förnekelse rent ut sagt. Kanske utav skam?
Citera
2015-11-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ja, du haltar. Nej du är inte här på besök, du besväras av att jag skriver sanningar, varför annars besöka en sandlåda om man själv inte befinner sig på den nivån.

Som sagt, dra åt helvete eller må ISIS avrätta din familj.

Jag gör mitt bästa för att sprida lite ljus i det okunskapens mörker som råder här i den sandlåda du kallar hem. Du kan tacka mig sen.

Nu har du ju gett mig rätt i att du inte är mycket att ha i sängen också, vilket årtionde som helst nu kanske du upptäcker att du gillar en tjej. Och då jävlar, börjar vandringen mot bättre tider för dig!

Jag håller tummarna.
Citera
2015-11-22, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Du inbillar dig det där för att du är världsfrånvänd och inte har sex själv. Då känns det lite bättre för dig. Faktum är att samtliga tjejer här säkerligen har mer sex än du.
Det är inte intressant att ni sitter och delar med av saker som kan vara era fantasier. Om ni vill hålla den här tråden på en intressant nivå och faktiskt bevisa nånting så kan ni 1) lägga upp en bild men en skylt där man ser att ni är tjejer eller 2) hänvisa till studier angående personers sexvanor, jag kan börja: http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html där kan ni se att mer än 50 % (!) av singelkvinnor mellan 18-24 inte har haft sex det senaste året.
Citera
2015-11-22, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag gör mitt bästa för att sprida lite ljus i det okunskapens mörker som råder här i den sandlåda du kallar hem. Du kan tacka mig sen.

Nu har du ju gett mig rätt i att du inte är mycket att ha i sängen också, vilket årtionde som helst nu kanske du upptäcker att du gillar en tjej. Och då jävlar, börjar vandringen mot bättre tider för dig!

Jag håller tummarna.
Om du inte vill ha sandlåda varför kan du inte komma med nånting vettigt? Du sitter bara och tramsar.
Citera
Avslutad
Citat:

Ta det i PM om du kan komma på ett sätt för mig att visa att jag är kvinna utan att visa ansiktet, och inget naket heller.
Fast min gissning är att jag skulle kunnat lägga upp en bild med lapp med mitt användarnamn och datum samt min fitta och du skulle ändå förneka att jag vore tjej så känns rätt meningslöst.

Grejen är att män inte fattar vad jag anser är desperat, om de fattat det hade de kunnat lura mig och jag hade kunnat hitta många killar jag velat ligga med. Men nu är det inte så.
Citera
Medlem
buttnutters avatar
Tjejer är generellt inte lika intresserade av sex som män (kvinnor väljer partner, män letar partner - detsamma förekommer bland djuren). Men visst finns det riktigt kåta tjejer, inte minst en särskild period i månaden några dagar före ägglossning vad jag vet. Eller i alla fall vad jag har erfarenhet av...
Citera
2015-11-22, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ta det i PM om du kan komma på ett sätt för mig att visa att jag är kvinna utan att visa ansiktet, och inget naket heller.
Fast min gissning är att jag skulle kunnat lägga upp en bild med lapp med mitt användarnamn och datum samt min fitta och du skulle ändå förneka att jag vore tjej så känns rätt meningslöst.

Grejen är att män inte fattar vad jag anser är desperat, om de fattat det hade de kunnat lura mig och jag hade kunnat hitta många killar jag velat ligga med. Men nu är det inte så.
1) Så här gör du: ta kort med en t-shirt/linne så ser vi ju att du är kvinna, ta bilden så att ansiktet inte visas eller så klipper du bort den, det är väldigt enkelt, men jag tror du försöker slingra dig.

2) Är du på en helt egen intellektuell nivå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in