2016-09-27, 14:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ärligt talat bro blev du inte kramad av din mamma som barn?

2) Vill du ha närhet och värme av Ron Jeremy? Är det sexuellt upphetsande eller bara obehagligt?

3) Att få kuk är en kink antingen gillar man det eller inte. Tänk på det som att tända på fötter för män. En del män tänder på fötter de flesta gör det inte. En del kvinnor tänder på att få kuk de flesta gör det inte same-same.
Just Ron Jeremy har DU omnämnt som en man som alla kvinnor vill ha sex med. Har du glömt vad du har skrivit tidigare?
Citera
2016-09-27, 14:35
Medlem
Bievas avatar
Citat:
1) Vad exakt är det som är fysiskt skönt fulgubbe?

2) Om man gillar sex då har man sex allt annat är ursäkter.

3) Det är en självklarthet för dig men det funkar inte så för kvinnor. Antingen är man kåt hela tiden eller så är man aldrig kåt. De flesta kvinnor är aldrig kåta det är därför som män inte får ligga.

4) Det är ingen kvinna som upplever män på det sättet. Män är inte sexuella för kvinnor.

5) Men kvinnor är i princip garanterade att få ligg om de frågar. Så varför skulle de inte fråga om de var sugna?

6) Nej jag ser män som är kära och kvinnor som utnyttjar dem. Ingen kvinna blir kär i män det är bara att acceptera dude.

Vet du vad med tanke på hur du skriver och de orden du använder tro jag inte på att du är i 30 års ålder.
Är det sant att du har en relation vet du själv vad som är fysiskt skönt.

2) Jag förstår av det du skriver att ni (om det nu finns en relation) inte har något vidare samliv eller sexliv. Tanken har aldrig slagit dig att det kan bero på dig att hon har ursäkter för att inte ha sex.
Ändra på dig och du får gärna prova det jag skrev tidigare. Att göra saker tillsammans kan betyda mycket. Uppskatta din tjej och var inte så nedlåtande till kvinnor. Bara genom det du tidigare skrev om vad kvinnor ska göra för mannen är avtändande. Vad gör du för henne?

3) Du nu misstänker jag att du har ingen relation och du har ingen erfarenhet av kvinnor eller sex för då skulle du aldrig skriva så här.

Egentligen skulle jag inte svara dig på mer för din syn på kvinnor och förhållande är skrämmande.

Fast kanske det hjälper dig att jag svara.

4) Du får helt enkelt ändra din bittra syn och övertygelse om kvinnor. Har du själv aldrig varit kär?

5) Ofta blir vi kvinnor uppvaktade och vill kanske vara lite svårfångade. Lever du sen i ett förhållande springer du inte runt och fråga om sex. Hur tänker du?

6) Varför är du så bitter till kvinnor och tro så illa och nedvärderande om oss? Tro du inte tjejer sitter och tittar i skolkatalogen efter killar? Tro du inte tjejer tittar efter killar lika mycket som tvärt om mm. Klart tjejer och kvinnor blir kära och har känslor.
Om en kvinnor utnyttja män. Varför arbetar, städa, tvätta många kvinnor då och varför hjälps mannen och kvinnan åt? Om kvinnan utnyttjar mannen skulle hon inte göra någonting.
Citera
2016-09-27, 15:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Du är definitivt kille, skulle jag säga. Och nej du behöver inte skicka en bild, vem som helst kan skicka en bild på en tjej.

"Fulgubbe"? Den som sa det han var det

Jag kan gå på cam och visa att jag är kvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Just Ron Jeremy har DU omnämnt som en man som alla kvinnor vill ha sex med. Har du glömt vad du har skrivit tidigare?

Ja självklart. Men det är något som kvinnor blir sugna på kanske 1-2 gånger/månad.

Citat:
Ursprungligen postat av Bieva
Vet du vad med tanke på hur du skriver och de orden du använder tro jag inte på att du är i 30 års ålder.
Är det sant att du har en relation vet du själv vad som är fysiskt skönt.

2) Jag förstår av det du skriver att ni (om det nu finns en relation) inte har något vidare samliv eller sexliv. Tanken har aldrig slagit dig att det kan bero på dig att hon har ursäkter för att inte ha sex.
Ändra på dig och du får gärna prova det jag skrev tidigare. Att göra saker tillsammans kan betyda mycket. Uppskatta din tjej och var inte så nedlåtande till kvinnor. Bara genom det du tidigare skrev om vad kvinnor ska göra för mannen är avtändande. Vad gör du för henne?

3) Du nu misstänker jag att du har ingen relation och du har ingen erfarenhet av kvinnor eller sex för då skulle du aldrig skriva så här.

Egentligen skulle jag inte svara dig på mer för din syn på kvinnor och förhållande är skrämmande.

Fast kanske det hjälper dig att jag svara.

4) Du får helt enkelt ändra din bittra syn och övertygelse om kvinnor. Har du själv aldrig varit kär?

5) Ofta blir vi kvinnor uppvaktade och vill kanske vara lite svårfångade. Lever du sen i ett förhållande springer du inte runt och fråga om sex. Hur tänker du?

6) Varför är du så bitter till kvinnor och tro så illa och nedvärderande om oss? Tro du inte tjejer sitter och tittar i skolkatalogen efter killar? Tro du inte tjejer tittar efter killar lika mycket som tvärt om mm. Klart tjejer och kvinnor blir kära och har känslor.
Om en kvinnor utnyttja män. Varför arbetar, städa, tvätta många kvinnor då och varför hjälps mannen och kvinnan åt? Om kvinnan utnyttjar mannen skulle hon inte göra någonting.

1) Jag är kvinna och jag har ett mer aktivt sexliv än de flesta (statistiskt sett).

2) Sorry att göra dig besviken bro.

3) Kärlek är en manlig grej. Kvinnor funkar inte så.

4) Om man vill ligga då gör man det så lätt som möjligt. Om en kvinna vill spela svårfångad då är hon inte ute efter sex.

5) Som sagt jag är kvinna och nej jag och mina vänner satt aldrig och tittade på killar i skolkatalogen. Vi tittade på porr med vuxna män med stora kukar eller hentai med tentakel-monster.

6) Kvinnor tittar på en relation och bedömer vad de får mot vad de måste göra. Till exempel kvinnan måste städa och laga mat men hon får bo i en villa som mannen betalar. Eller hon måste ställa upp på suck & fuck men mannen betalar för en fin semester.

7) Om kvinnor gillade män skulle det vara tvärtom kvinnan skulle betala för semestern och kräva sex i utbyte.
Citera
2016-09-27, 15:40
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Jag kan gå på cam och visa att jag är kvinna?

Ja självklart. Men det är något som kvinnor blir sugna på kanske 1-2 gånger/månad.

1) Jag är kvinna och jag har ett mer aktivt sexliv än de flesta (statistiskt sett).

2) Sorry att göra dig besviken bro.

3) Kärlek är en manlig grej. Kvinnor funkar inte så.

4) Om man vill ligga då gör man det så lätt som möjligt. Om en kvinna vill spela svårfångad då är hon inte ute efter sex.

5) Som sagt jag är kvinna och nej jag och mina vänner satt aldrig och tittade på killar i skolkatalogen. Vi tittade på porr med vuxna män med stora kukar eller hentai med tentakel-monster.

6) Kvinnor tittar på en relation och bedömer vad de får mot vad de måste göra. Till exempel kvinnan måste städa och laga mat men hon får bo i en villa som mannen betalar. Eller hon måste ställa upp på suck & fuck men mannen betalar för en fin semester.

7) Om kvinnor gillade män skulle det vara tvärtom kvinnan skulle betala för semestern och kräva sex i utbyte.

Nej du är inte kvinna, du är endast ett troll som försöker provocera, inget är så mentalt efterbliven som du framstår.

Din bild är inget bevis, vem som helst kan photoshopa ihop det där på 5min.
Citera
2016-09-27, 16:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Nej du är inte kvinna, du är endast ett troll som försöker provocera, inget är så mentalt efterbliven som du framstår.

Din bild är inget bevis, vem som helst kan photoshopa ihop det där på 5min.

1) Här är en video med mig, http://sendvid.com/vqobi974 jag kan gå på cam också.

2) Om du tittar på hur ofta män visar sexuellt intresse för kvinnor vs hur ofta kvinnor visar sexuellt intresse för män kan du se att kvinnor inte är intresserade right?
Citera
2016-09-27, 16:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Klart att män är sexuella för kvinnor. Fortarande ett jävla tramsande här. Sen är kvinnor, som män individer. Om jag attraheras av en man eller ser ett riktigt fint exemplar så ja, jag tänker på vad jag skulle kunna hitta på med honom,.
Citera
2016-09-27, 16:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klart att män är sexuella för kvinnor. Fortarande ett jävla tramsande här. Sen är kvinnor, som män individer. Om jag attraheras av en man eller ser ett riktigt fint exemplar så ja, jag tänker på vad jag skulle kunna hitta på med honom,.

Om män var sexuella för kvinnor då hade kvinnor haft sex med män, raggat på män, betalat män för sex, det hade knullats överallt i vardagen, och så vidare.
Citera
2016-09-27, 16:39
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Om män var sexuella för kvinnor då hade kvinnor haft sex med män, raggat på män, betalat män för sex, det hade knullats överallt i vardagen, och så vidare.

Here we go again.

jag sa inte att ALLA män är sexuella för ALLA kvinnor.
Har du missat att folk har sex? De flesta vill nog inte betala för det då det också söks en ömsesidighet.
Citera
2016-09-27, 16:40
Avslutad
Citat:
Men hur vet du det? Jag tror att det är ungefär 10 % av kvinnor som gillar sex med män. Vissa tjejer gillar sex och såna tjejer tar egna initiativ till sex, de vill ha mer sex än vad en man orkar med. De flesta tjejer måste man toffla för att få ha skitdåligt sex med henne. Det spelar ingen roll vem man är som man, hur man ser ut, hur tränad man är, om man är snäll eller bad boy, rik eller fattig. Varför finns ens det fenomenet med att "toffla" om alla tjejer gillade att ha sex med män?
Citera
2016-09-27, 16:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Here we go again.

jag sa inte att ALLA män är sexuella för ALLA kvinnor.
Har du missat att folk har sex? De flesta vill nog inte betala för det då det också söks en ömsesidighet.

1) Men i princip alla kvinnor är sexuella för alla män right?

2) Statistiken visar att folk idag har mycket mindre sex än förr i tiden, speciellt unga kvinnor har mycket mindre sex. Då borde män ha blivit mindre attraktiva för kvinnor med tiden eller hur?

3) Det finns ingen ömsesidighet i att ha sex med män hur tänker du? Gå på en bög-klubb och låt en man sätta på dig då får du se hur ömsesidigt det känns.
Citera
2016-09-27, 16:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Men hur vet du det? Jag tror att det är ungefär 10 % av kvinnor som gillar sex med män. Vissa tjejer gillar sex och såna tjejer tar egna initiativ till sex, de vill ha mer sex än vad en man orkar med. De flesta tjejer måste man toffla för att få ha skitdåligt sex med henne. Det spelar ingen roll vem man är som man, hur man ser ut, hur tränad man är, om man är snäll eller bad boy, rik eller fattig. Varför finns ens det fenomenet med att "toffla" om alla tjejer gillade att ha sex med män?

För att det är ren biologi. Sexlust varierar såklart, folk har olika stor aptit, men heterosexuella kvinnor som inte är asexuella eller har neuroser tänder på män och vill ha sex. Frekvens varierande, men så är det även för män.

Sen får man inte glömma bort att det finns andra konsekvenser för kvinnor som har mycket sex än det finns för män, och det påverkar sättet vi ser på, eller vilka initiativ man tar.
För vissa behövs det en känslomässig komponent, även här i varierad grad för att man ska vilja vara intim med någon.
Citera
2016-09-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker

Toffla kan man göra oavsett om man är man eller kvinna. Det handlar väl mest om man är snäll och vill göra det där lilla extra för att den man älskar ska må bra. Jag tofflar för min karl hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in