Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Vad exakt är det som är fysiskt skönt fulgubbe?
2) Om man gillar sex då har man sex allt annat är ursäkter.
3) Det är en självklarthet för dig men det funkar inte så för kvinnor. Antingen är man kåt hela tiden eller så är man aldrig kåt. De flesta kvinnor är aldrig kåta det är därför som män inte får ligga.
4) Det är ingen kvinna som upplever män på det sättet. Män är inte sexuella för kvinnor.
5) Men kvinnor är i princip garanterade att få ligg om de frågar. Så varför skulle de inte fråga om de var sugna?
6) Nej jag ser män som är kära och kvinnor som utnyttjar dem. Ingen kvinna blir kär i män det är bara att acceptera dude.
Vet du vad med tanke på hur du skriver och de orden du använder tro jag inte på att du är i 30 års ålder.
Är det sant att du har en relation vet du själv vad som är fysiskt skönt.
2) Jag förstår av det du skriver att ni (om det nu finns en relation) inte har något vidare samliv eller sexliv. Tanken har aldrig slagit dig att det kan bero på dig att hon har ursäkter för att inte ha sex.
Ändra på dig och du får gärna prova det jag skrev tidigare. Att göra saker tillsammans kan betyda mycket. Uppskatta din tjej och var inte så nedlåtande till kvinnor. Bara genom det du tidigare skrev om vad kvinnor ska göra för mannen är avtändande. Vad gör du för henne?
3) Du nu misstänker jag att du har ingen relation och du har ingen erfarenhet av kvinnor eller sex för då skulle du aldrig skriva så här.
Egentligen skulle jag inte svara dig på mer för din syn på kvinnor och förhållande är skrämmande.
Fast kanske det hjälper dig att jag svara.
4) Du får helt enkelt ändra din bittra syn och övertygelse om kvinnor. Har du själv aldrig varit kär?
5) Ofta blir vi kvinnor uppvaktade och vill kanske vara lite svårfångade. Lever du sen i ett förhållande springer du inte runt och fråga om sex. Hur tänker du?
6) Varför är du så bitter till kvinnor och tro så illa och nedvärderande om oss? Tro du inte tjejer sitter och tittar i skolkatalogen efter killar? Tro du inte tjejer tittar efter killar lika mycket som tvärt om mm. Klart tjejer och kvinnor blir kära och har känslor.
Om en kvinnor utnyttja män. Varför arbetar, städa, tvätta många kvinnor då och varför hjälps mannen och kvinnan åt? Om kvinnan utnyttjar mannen skulle hon inte göra någonting.