2015-01-03, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
För att bögar inte är lika rädda för sexuella övergrepp från andra bögar?
Är det självklart?

Citat:
Och det här med bögarna promiskuösa leverne. Vad vet vi om det egentligen?
Jag har faktiskt varit i kontakt med mängder med bögar både på nätet och i verkligheten. Finns även studier som visar det.

Citat:
Och menar du på fullaste allvar att eftersom ingen främmande kvinna nappar på ditt rättframma "Ska vi knulla?" betyder att kvinnor inte är intresserade av sex?
Ja. Tjejer är inte intresserade av sex. Annars hade man svarat ja och därefter haft sex. Sen skrev jag nästintill ointresserade. De vill säkert ha sex men extremt sällan och ofta även få något i utbyte.
Citera
2015-01-03, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Kvinnor har lika stort intresse av sex som män, men de grodor som hoppar ur dina mun visar att du är för omogen för att förföra någon ens på basal nivå och du förstår inte kvinnors sexualitet. Alls.

Vissa kan mycket väl vara intresserade tom av engångs sex men inte med den plumpa öppningsrepliken som tyder på en massa, tex omogenhet, kvinnor för dej är =horor, kvinnor har inget värde och ingen är utvald, du kunde lika gärna gjort det med en ko.

Säjer inte att du tycker så-men det är vad du säger till dem.

återpostad, fel person sist men samma svar-det var till dej
Om de var lika kåta som män varför är det män som alltid tar initiativet?
Varför är det så skev könsfördelning på dejtingsajter? Killar får 0 mail en tjej får typ 20 mail varje inloggning.

Ganska uppenbart att män är mycket kåtare än kvinnor och det har väl biologiska orsaker. Män har ju mycket mer testosteron än kvinnor och testosteron gör dig kåt.
Citera
2015-01-03, 20:15
Bannlyst
Citat:
Kvinnor har lika stort intresse av sex som män, men de grodor som hoppar ur dina mun visar att du är för omogen för att förföra någon ens på basal nivå och du förstår inte kvinnors sexualitet. Alls.

Vissa kan mycket väl vara intresserade tom av engångs sex men inte med den plumpa öppningsrepliken som tyder på en massa, tex omogenhet, kvinnor för dej är =horor, kvinnor har inget värde och ingen är utvald, du kunde lika gärna gjort det med en ko.

Säjer inte att du tycker så-men det är vad du säger till dem.

återpostad, fel person sist men samma svar-det var till dej
Men svara på frågorna då, är tjejer inte en flaskhals för heterokillars enorma sexualitet?

Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Tror inte du får idioter mot dig, du bevisar dig snarare vara en.

Ja du har fel. Inte fan gör man något man är intresserad av 24/7 eller helt utan urskiljning. Möjligen om man har ADHD eller totalt saknar impulskontroll.

Sen fattar jag inte dina "underlag" för din undersökning, va fan var lite seriös då. Länka istället för att säga att spy ut några godtyckliga AVSEVÄRT STORA siffror i skillnader som du suttit hemma och angagit.
Jag tycker du är en idiot som är mentalt blind för att se det uppenbara. Du växer upp någon gång...
Citera
2015-01-03, 20:17
Medlem
cajsasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Talk is cheap. Visar tjejer i verkligheten att de vill ha sex? Inte riktigt va.

Har du sett programmet? De pratar om tänkbara förklaringar till varför tjejer inte vill ha sex lika mycket/ofta som män.
Citera
2015-01-03, 20:17
Avslutad
Citat:
Jag har faktiskt varit i kontakt med mängder med bögar både på nätet och i verkligheten. Finns även studier som visar det.
Jag är bisexuell och du är ute och cyklar.

Det är lättare att ragga killar än tjejer om man gillar perversa gubbar men annars är det nästan lika svårt.
Citera
2015-01-03, 20:18
Medlem
Citat:
Men svara på frågorna då, är tjejer inte en flaskhals för heterokillars enorma sexualitet?

Jag tycker du är en idiot som är mentalt blind för att se det uppenbara. Du växer upp någon gång...

har svarat Chirho -att du inte begriper svaret är din sak-håller med ovanstående skribent fast det är du som bör växa upp och du verkar tom se det själv ..
Citera
2015-01-03, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cajsass
Har du sett programmet? De pratar om tänkbara förklaringar till varför tjejer inte vill ha sex lika mycket/ofta som män.
Får se den sen. Vilka är dessa anledningar om du har lust att ta det snabbt?

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Jag är bisexuell och du är ute och cyklar.

Det är lättare att ragga killar än tjejer om man gillar perversa gubbar men annars är det nästan lika svårt.
Nej det är inte lika svårt. Jag har vrit öppen för killar för att se hur det ligger till och får mängder av kåta killar som faktislt är riktigt attraktiva. I så fall är du groteskt jävla ful.
Citera
2015-01-03, 20:21
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Det uppenbara i att du aldrig får ligga?
Citera
2015-01-03, 20:22
Bannlyst
Citat:
har svarat Chirho -att du inte begriper svaret är din sak-håller med ovanstående skribent fast det är du som bör växa upp och du verkar tom se det själv ..
Förklara varför tjejer inte vill ha sex lika mycket som killar då? Jag vet att det är individuellt och att vissa tjejer tom är kåtare än sina män, men det finns forskning som visar att tjejer knappt har en stark sexuell drivkraft. Killar är uppåt 10 ggr kåtare än tjejer.
Citera
2015-01-03, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Det uppenbara i att du aldrig får ligga?
Haha som vanligt ska allt projiveras på mig. This is Flashback!

Du får inte ligga... Hade du inget bättre att säga?
Citera
2015-01-03, 20:23
Medlem
skoltjejs avatar
Du har fel i så många saker. Tjejer har inte mindre sexlust än killar. I mitt förra förhållande var jag den parten som hade mest sexlust, vilket jag tyckte var väldigt jobbigt.

Kvinnor är däremot mer selektiva än män. Det är det enda din video bevisar. Jag vet i alla fall att jag har hög sexlust men jag föredrar att ha mycket sex med färre personer. Då vet jag ju säkert att jag får bättre sex, och att vara med någon man har känslor för gör njutningen starkare.
Citera
2015-01-03, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barnsex
du säger en obekväm sanning. vi killar är så sugna på sex att vi gärna vill låtsas att tjejer är likadana . ssaningen är förstås en annan nämligen att tjejer ger ut sex för att få annat. sånt man tycker om när man är liten:

godis
bra levnadsstandard
"häftiga" grejer (t.ex. kläder etc)
ömhet
trygghet

etc etc. är ganska säker på att kvinnor känner ganska lite under sex utöver "åååh... han gillar mig nu kommer allt det där andra gå bra"

tänk själv om du hade en massa gråsten och halva världens befolkning plötsligt ville byta allt dom hade mot gråsten? så känner tjejer med sina fittor
Exakt vad jag pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in