Citat:
What?
Du motsäger dig själv.
Det är typ som att säga att man är intresserade av att se på fotboll men så kollar man bara VM finalen vart fjärde år.
Då är man inte intresserad av fotboll helt enkelt.
Jag kan förstå att begreppet "intresse för sex" är delvis en tolkningsfråga och jag anser att du tolkar det fel.
Tjejer är generellt ointresserade av sex varför brad pitt krävs för att höja intresset tillräckligt för att hon ska gå med på det.
Du motsäger dig själv.
Det är typ som att säga att man är intresserade av att se på fotboll men så kollar man bara VM finalen vart fjärde år.
Då är man inte intresserad av fotboll helt enkelt.

Jag kan förstå att begreppet "intresse för sex" är delvis en tolkningsfråga och jag anser att du tolkar det fel.
Tjejer är generellt ointresserade av sex varför brad pitt krävs för att höja intresset tillräckligt för att hon ska gå med på det.
Så om du är fotbollsintresserad så måste du se varenda korpen-match i hela Sverige och läsa varenda notis, lyssna på vartenda radioinslag och slaviskt följa ALLT som har med fotboll att göra? Eller, så kanske man föredrar att fokusera på det som man anser vara högkvalitativ fotboll och följer ett eller ett par lag som man är intresserad av?
Jag är intresserad av sex (inte av fotboll dock och det kanske märks på att jag inte vet vad jag pratar om där
) vilket för mig innebär att jag tänker på sex, onanerar eller har sex varje dag, läser om sex, pratar om sex, njuter av sex och tycker att sex är roligt och skönt. Det innebär dock inte att jag tycker att all form av sex eller sex med vem som helst är bra eller intressant. Jag vill vara attraherad av den jag ligger med och jag vill att sexet ska ske under omständigheter som jag är bekväm med. Du får tänka på att sex är betydligt mer riskabelt för tjejer än för killar också. Först och främst finns en stor risk att bli våldtagen om man följer med killar och har sex hur som helst. Sen finns det risk att bli med barn, könssjukdomar, osv. Lägg därtill till vår kultur som fördömer kvinnor som har sex, vilket gör att de flesta kvinnor känner sig tvingade att dölja sin sexlust och hämmas i sin sexualitet för att undvika att bli stämplade som horor, slampor osv och därmed inte ses som värdefulla människor.