2016-04-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Gulle...nej, jag tänker betydligt syndigare tankar än så. Har en snygg granne, så tänker hur det vore att träffa på honom i tvättstugan...😉

Jaha...vill du tvätta hans skjortor??

Jag fattar väl......tror nog också att du förstod vinken.

OnT, kvinnansskiftande lust över cykeln är dessutom ett argument för att kvinnor inte är primärt asekxuella.
Dessutom...jag vill minnas att flickfoster som utsatts för höga testosteronnivåer i livmodern ofta tenderar att bli s k lesbiska butchs..och dessa är genomsnittligt klart mer promiskuösa än kvinnor i gemen......men nu var det längesen jag läste in mig på detta.
Citera
2016-04-01, 23:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jaha...vill du tvätta hans skjortor??

Jag fattar väl......tror nog också att du förstod vinken.

OnT, kvinnansskiftande lust över cykeln är dessutom ett argument för att kvinnor inte är primärt asekxuella.
Dessutom...jag vill minnas att flickfoster som utsatts för höga testosteronnivåer i livmodern ofta tenderar att bli s k lesbiska butchs..och dessa är genomsnittligt klart mer promiskuösa än kvinnor i gemen......men nu var det längesen jag läste in mig på detta.
Jepp, stryka skjortor enbart iförd min Bettie Page outfit. Synd att jag är så dålig på att stryka bara..,
Intressant. Blir ofta raggad på av kvinnor, jag är nog rätt feminin om man ska använda såna skalor.
Citera
2016-04-01, 23:56
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Jag kanske är väldigt gammaldags...men är det verkligen snyggt med ett par "meloner" till smala kroppar? Dessutom tycker jag blotta vetskapen att det handlar om en porrstjärna är avtändande....men jag är väl dessutom en "gammal moralist" då!

Killar tycker olika.

Personligen så tycker jag att det är enormt attraktivt med ett par stora meloner. Både till smala och mulliga kroppar. Meloner har nästan alltid varit populära hos män (mode är inte populärt hos män), så jag ser inte hur man skulle tycka mindra om stora tuttar bara för att man är gammaldags.

Jag tror att ganska många killar tycker som jag. Det finns en anledning till att kvinnor som ser ut så blir väldigt populära, och att män till och med betalar för att få se bilder på dem. Men det är långt ifrån alla killar som gillar jättebröst. Så om du inte har/vill ha meloner, så har du goda mycket goda chanser att bli populär i alla fall.

En porrstjärna skulle man kunna tänka sig att spela in porrfilm med, eller att ha porrig sex med (dubbla kondomer, inga kyssar etc.). Åtminstone i fantasin. Men det skulle vara avtändande som fan, i förhållande till romantiska känslor.
Citera
2016-04-01, 23:57
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
ÄR du en riktig man då? Du platsar redan på min alternativa lista, men vill ha underlag för att sätta dig på den ordinarie trolllistan

Jag tycker babianen ser helt okej ut för att vara 30+. Har du sett damerna i Aftonbladet som viker ut sig med jämna mellanrum? De som går ut med slogan. "här är en riktig mammakropp". Har du sett en riktig kvinna i hennes ålder? Eller har du bara sett Pretty woman och porrfilmer?
Vad du tror om mig är irrelevant. Du kan ju tex fråga moderatorerna Gromgutten, ChistianX, Ruskigbuss, gutegirl fd moderatorerna Psycho Dad och jrosen om jag är man eller kvinna ifall frågan får dig att ligga sömnlös om nätterna.

Fruntimret på babianens bilder ser enligt min åsikt för jävlig ut. Jag har nämnt kvinnor i min smak och tänker inte upprepa mig för att nån trögfattad jävel inte begriper bättre.
Citera
2016-04-02, 00:05
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Jag kanske är väldigt gammaldags...men är det verkligen snyggt med ett par "meloner" till smala kroppar? Dessutom tycker jag blotta vetskapen att det handlar om en porrstjärna är avtändande....men jag är väl dessutom en "gammal moralist" då!

Om man gillar stora bröst, så gäller att ju större (mer "oproportioneliga") bröst i förhållande till kroppen i övrigt, desto bättre.

Det här med balans och proportioner är något som främst upplevs som positivt av homosexuella modeskapare och kvinnor. Lite som när Flashbackmän sitter och diskuterar inbördes, utan kontakt med kvinnor, och bestämmer att kvinnor tycker om alfahannar och Zyzz.

Om man gillar stora rumpor, så gäller det samma fast för rumpan. Om man gillar långt hår så... Etc. Och om man gillar samma "balanserade" och "proportionella" look som bögar och tjejer, så gör man det. Vissa har en stark fetisch för riktigt små bröst. Vissa gillar tjejer som är anorektiska eller androgyna. Någon skrev att han gillade muskulösa tjejer utan kvinnliga former (högtestoutseende) för ett par dagar sedan.

Alla är olika, men det är relativt vanligt att killar gillar riktigt stora tuttar. Det är ju inte svårt att räkna ut, när så många som lever på att vara sexiga och attraktiva för män, har jättebröst.
Citera
2016-04-02, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Om man gillar stora bröst, så gäller att ju större (mer "oproportioneliga") bröst i förhållande till kroppen i övrigt, desto bättre.

Det här med balans och proportioner är något som främst upplevs som positivt av homosexuella modeskapare och kvinnor. Lite som när Flashbackmän sitter och diskuterar inbördes, utan kontakt med kvinnor, och bestämmer att kvinnor tycker om alfahannar och Zyzz.

Om man gillar stora rumpor, så gäller det samma fast för rumpan. Om man gillar långt hår så... Etc. Och om man gillar samma "balanserade" och "proportionella" look som bögar och tjejer, så gör man det. Vissa har en stark fetisch för riktigt små bröst. Vissa gillar tjejer som är anorektiska eller androgyna. Någon skrev att han gillade muskulösa tjejer utan kvinnliga former (högtestoutseende) för ett par dagar sedan.

Alla är olika, men det är relativt vanligt att killar gillar riktigt stora tuttar. Det är ju inte svårt att räkna ut, när så många som lever på att vara sexiga och attraktiva för män, har jättebröst.

Nu har jag för mig att bland män så är tendensen att gilla en midje-höftkvot på 0,7 tämligen global......så sannolikt är rimliga proportionen något vi har en biologisk predisposition att gilla, det kan t ex gälla förmågan att bära/föda barn hos kvinna. En sådan faktor är evolutionärt för viktig för att "överlåtas" till miljöfaktorer som modenycker.
Citera
2016-04-02, 00:14
Medlem
Citat:
Jepp, stryka skjortor enbart iförd min Bettie Page outfit. Synd att jag är så dålig på att stryka bara..,
Intressant. Blir ofta raggad på av kvinnor, jag är nog rätt feminin om man ska använda såna skalor.

Verkar det vara de "testosteronstinna" damerna som gör små närmanden??
Citera
2016-04-02, 06:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Verkar det vara de "testosteronstinna" damerna som gör små närmanden??
Hmm, tjejer som har en annan stil än mig skulle jag väl säga...
Citera
2016-04-02, 12:09
Medlem
Citat:
Hmm, tjejer som har en annan stil än mig skulle jag väl säga...

Hur som helst förefaller även dessa ha ett sexuellt intresse.

Men ja...hormonfrågan är intressant att diskutera....den slår säkert igenom i ett antal sammanhang.
Citera
2016-04-02, 12:25
Avslutad
Citat:
2. Testosteron och kvinnor är inte väl inte likte cineastens besatthet binär.
Men ens sak är väl klar och det är att om kvinnor tillför testosteron utifrån så blir de mer manliga.
Sen har jag läst att kvinnors sexlust styrs av mer än testosteron. Men om det nu är som babianen säger så behövs det väl knappast något att sätta igång inget.
Det är möjligt att de blir lite kåtare men testa själv att ta lite testo och se om du blir bög av det. Det är väl helt klart så att testosteron gör dig kåtare men det gör inte att du tänder mer på män om man inte redan gör det då.
Sexualitet är en mental grej till stor del så man kan inte säga att nån kommer gillar mer av x för att de har mer av y.

Tex:
Många tjejer gillar inte att suga kuk, det spelar ingen roll vilken dag i månaden det är de kommer inte att suga kuk för de tycker att det är äckligt. Vissa tjejer gillar att suga kuk så de suger kuk nästan varje dag. Vissa killar gillar inte att slicka fitta så de kommer inte göra det oavsett vilken dag i månaden det är eller hur mycket testo de har.
Senast redigerad av zuluwanker 2016-04-02 kl. 12:37.
Citera
2016-04-02, 14:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
ÄR du en riktig man då? Du platsar redan på min alternativa lista, men vill ha underlag för att sätta dig på den ordinarie trolllistan

Jag tycker babianen ser helt okej ut för att vara 30+. Har du sett damerna i Aftonbladet som viker ut sig med jämna mellanrum? De som går ut med slogan. "här är en riktig mammakropp". Har du sett en riktig kvinna i hennes ålder? Eller har du bara sett Pretty woman och porrfilmer?

Din average tonårs tjej ser ut som en 40 årig fet tant både i ansiktet och i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är möjligt att de blir lite kåtare men testa själv att ta lite testo och se om du blir bög av det. Det är väl helt klart så att testosteron gör dig kåtare men det gör inte att du tänder mer på män om man inte redan gör det då.
Sexualitet är en mental grej till stor del så man kan inte säga att nån kommer gillar mer av x för att de har mer av y.

Tex:
Många tjejer gillar inte att suga kuk, det spelar ingen roll vilken dag i månaden det är de kommer inte att suga kuk för de tycker att det är äckligt. Vissa tjejer gillar att suga kuk så de suger kuk nästan varje dag. Vissa killar gillar inte att slicka fitta så de kommer inte göra det oavsett vilken dag i månaden det är eller hur mycket testo de har.

1) Ja det stämmer. Men det räcker inte med att tända på män man måste tända på äckliga män för att det är det som är grejen.

2) Så det är som att säga att testo skulle få hetero män att tända på att bli knullade av Ron Jeremy.

3) Så att övertala en kvinna till sex är som att ni skulle övertala en annan man till suck & fuck med Ron Jeremy.

4) Då kan ni se att mäns chanser att få ligga (utan att betala för det) är -500 på en skala från 1 till 10.

5) Ni kan också se varför det naturliga för kvinnor är att ha 0 intresse för sex annat än för att skaffa barn.
Citera
2016-04-02, 19:38
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Din average tonårs tjej ser ut som en 40 årig fet tant både i ansiktet och i kroppen.

1) Ja det stämmer. Men det räcker inte med att tända på män man måste tända på äckliga män för att det är det som är grejen.

2) Så det är som att säga att testo skulle få hetero män att tända på att bli knullade av Ron Jeremy.

3) Så att övertala en kvinna till sex är som att ni skulle övertala en annan man till suck & fuck med Ron Jeremy.

4) Då kan ni se att mäns chanser att få ligga (utan att betala för det) är -500 på en skala från 1 till 10.

5) Ni kan också se varför det naturliga för kvinnor är att ha 0 intresse för sex annat än för att skaffa barn.
Vem bestämmer att det är så eftersom det du säger inte stämmer överens med verkligheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in