Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
Jag kanske är väldigt gammaldags...men är det verkligen snyggt med ett par "meloner" till smala kroppar? Dessutom tycker jag blotta vetskapen att det handlar om en porrstjärna är avtändande....men jag är väl dessutom en "gammal moralist" då!
Om man gillar stora bröst, så gäller att ju större (mer "oproportioneliga") bröst i förhållande till kroppen i övrigt, desto bättre.
Det här med balans och proportioner är något som främst upplevs som positivt av homosexuella modeskapare och kvinnor. Lite som när Flashbackmän sitter och diskuterar inbördes, utan kontakt med kvinnor, och bestämmer att kvinnor tycker om alfahannar och Zyzz.
Om man gillar stora rumpor, så gäller det samma fast för rumpan. Om man gillar långt hår så... Etc. Och om man gillar samma "balanserade" och "proportionella" look som bögar och tjejer, så gör man det. Vissa har en stark fetisch för riktigt små bröst. Vissa gillar tjejer som är anorektiska eller androgyna. Någon skrev att han gillade muskulösa tjejer utan kvinnliga former (högtestoutseende) för ett par dagar sedan.
Alla är olika, men det är relativt vanligt att killar gillar riktigt stora tuttar. Det är ju inte svårt att räkna ut, när så många som lever på att vara sexiga och attraktiva för män, har jättebröst.