2016-04-01, 18:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnarrokvantar
Du kan väl inte ärligt tro att du är snyggare än henne? Hennes kropp är perfekt medan din kropp är äcklande att ens se på bild, och du erkände nyss att din mage är trasig. Nog förstår du väl att deformerade kroppsdelar inte är heta?

Tror du att den kvinnan är tjock?

1) Jag önskar att det inte var så men vi kan alla se att jag är bättre än henne tyvärr.

2) Posta en bild på henne, jag kan ta en likadan, vi kan jämföra side-by-side.

3) Ja hon har blivit fet.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det jag menade är att om man har varierad grad testosteron så ser man sig ju ändå som kvinna. Kvinnors sexlust brukar vara mer ojämn än mäns beroende på var i cykeln man befinner sig. Jag blir galen en vecka i månaden och kan bara tänka på en sak

Nej så funkar det inte. De flesta kvinnor har ingen sexlust överhuvudtaget. Varför skulle de vilja ha sex med en man? Kvinnor får ut 0 av det.
Citera
2016-04-01, 18:55
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag önskar att det inte var så men vi kan alla se att jag är bättre än henne tyvärr.

2) Posta en bild på henne, jag kan ta en likadan, vi kan jämföra side-by-side.

3) Ja hon har blivit fet.

Nej så funkar det inte. De flesta kvinnor har ingen sexlust överhuvudtaget. Varför skulle de vilja ha sex med en man? Kvinnor får ut 0 av det.
Du fortsätter i samma stil. Nej hon är inte tjock. Att väga 45 låter inte så hälsosamt, ät upp dig några kilon. Undervikt påverkar sexlusten.

Jag gillar sex, jag är inte särskilt konstig. Deal With it
Citera
2016-04-01, 19:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du fortsätter i samma stil. Nej hon är inte tjock. Att väga 45 låter inte så hälsosamt, ät upp dig några kilon. Undervikt påverkar sexlusten.

Jag gillar sex, jag är inte särskilt konstig. Deal With it

1) Jämför henne med mig då kommer du att se att hon är överviktig.

2) Varför skulle någon kvinna gilla sex?

3) Bland kvinnor anses det som konstigt och perverst att gilla sex det är ungefär som att vara blottare bland män.
Citera
2016-04-01, 19:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jämför henne med mig då kommer du att se att hon är överviktig.

2) Varför skulle någon kvinna gilla sex?

3) Bland kvinnor anses det som konstigt och perverst att gilla sex det är ungefär som att vara blottare bland män.
Ingen bryr sig om det där bleka taniga spöket på dina bilder.
Vi har redan förklarat. Sluta ställ samma fråor gång på gång din jävla papegoja.
Nej det är inte konstigt eller perverst att tycka om sex som kvinna 2016. Möjligen i vissa muslimska samhällen.
Citera
2016-04-01, 19:46
Bannlyst
Har två frågor egentligen tre.

Vem är http://cdn.niketalk.com/6/6b/500x1000px-LL-6b0d1afa_7332120980_737e23e08b_b.jpeg

2. Testosteron och kvinnor är inte väl inte likte cineastens besatthet binär.
Men ens sak är väl klar och det är att om kvinnor tillför testosteron utifrån så blir de mer manliga.
Sen har jag läst att kvinnors sexlust styrs av mer än testosteron. Men om det nu är som babianen säger så behövs det väl knappast något att sätta igång inget.

3) Cineasten varför är du så elak? Speciellt mot babianen, du kallar henne för ful och äcklig. Var det inte du som var empatisk?
Citera
2016-04-01, 19:54
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Var inte Aletta Ocean världens sexigaste kvinna enligt dig tidigare?
Citera
2016-04-01, 19:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Har två frågor egentligen tre.

Vem är http://cdn.niketalk.com/6/6b/500x1000px-LL-6b0d1afa_7332120980_737e23e08b_b.jpeg

http://www.xvideos.com/profiles/aletta-ocean#_tabVideos,videos-best

Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
2. Testosteron och kvinnor är inte väl inte likte cineastens besatthet binär.
Men ens sak är väl klar och det är att om kvinnor tillför testosteron utifrån så blir de mer manliga.
Sen har jag läst att kvinnors sexlust styrs av mer än testosteron. Men om det nu är som babianen säger så behövs det väl knappast något att sätta igång inget.

1) Om det var så enkelt skulle det räcka med att ge kvinnor testo då skulle de bli kåta. Men du kan se att man har aldrig lyckats skapa ett medel som gör kvinnor kåta. För att kvinnor har i princip ingen sex lust.

2) Ni måste inse att för kvinnor är det naturliga att ha sex för att få barn, om man inte försöker skaffa barn finns det 0 anledning för kvinnor att ha sex.

3) Att ha sex för njutning är en onaturlig grej för kvinnor det är bara "freaks" som gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Var inte Aletta Ocean världens sexigaste kvinna enligt dig tidigare?

Ja hon är väldigt sexig och väldigt bra. Men på senare tid har hon fläskat till sig. Hon är fortfarande on average den sexigaste kvinnan i världen men fläsket drar ner betyget.
Citera
2016-04-01, 22:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
http://www.xvideos.com/profiles/aletta-ocean#_tabVideos,videos-best

1) Om det var så enkelt skulle det räcka med att ge kvinnor testo då skulle de bli kåta. Men du kan se att man har aldrig lyckats skapa ett medel som gör kvinnor kåta. För att kvinnor har i princip ingen sex lust.

2) Ni måste inse att för kvinnor är det naturliga att ha sex för att få barn, om man inte försöker skaffa barn finns det 0 anledning för kvinnor att ha sex.

3) Att ha sex för njutning är en onaturlig grej för kvinnor det är bara "freaks" som gör det.

Ja hon är väldigt sexig och väldigt bra. Men på senare tid har hon fläskat till sig. Hon är fortfarande on average den sexigaste kvinnan i världen men fläsket drar ner betyget.
Sexigast enligt dig. Inse att det inte finns någon objektiv smak. Smak är subjektivt. Lär dig det nån gång. Nej Omeletta Ocean är inte objektivt sexig eller snyggast i universum. Det finns mängder med kvinnor som är fan så mycket snyggare och sexigare enligt min och många andras åsikt. Du kan inte sätta dig över oss och säga "jag har rätt och resten av världen har fel" och tro att du ska bemötas seriöst.
Citera
2016-04-01, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Sexigast enligt dig. Inse att det inte finns någon objektiv smak. Smak är subjektivt. Lär dig det nån gång. Nej Omeletta Ocean är inte objektivt sexig eller snyggast i universum. Det finns mängder med kvinnor som är fan så mycket snyggare och sexigare enligt min och många andras åsikt. Du kan inte sätta dig över oss och säga "jag har rätt och resten av världen har fel" och tro att du ska bemötas seriöst.

ÄR du en riktig man då? Du platsar redan på min alternativa lista, men vill ha underlag för att sätta dig på den ordinarie trolllistan

Jag tycker babianen ser helt okej ut för att vara 30+. Har du sett damerna i Aftonbladet som viker ut sig med jämna mellanrum? De som går ut med slogan. "här är en riktig mammakropp". Har du sett en riktig kvinna i hennes ålder? Eller har du bara sett Pretty woman och porrfilmer?
Citera
2016-04-01, 23:37
Medlem
Citat:
Det jag menade är att om man har varierad grad testosteron så ser man sig ju ändå som kvinna. Kvinnors sexlust brukar vara mer ojämn än mäns beroende på var i cykeln man befinner sig. Jag blir galen en vecka i månaden och kan bara tänka på en sak

Pengar och status??
Citera
2016-04-01, 23:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Pengar och status??
Gulle...nej, jag tänker betydligt syndigare tankar än så. Har en snygg granne, så tänker hur det vore att träffa på honom i tvättstugan...😉
Citera
2016-04-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Jag kanske är väldigt gammaldags...men är det verkligen snyggt med ett par "meloner" till smala kroppar? Dessutom tycker jag blotta vetskapen att det handlar om en porrstjärna är avtändande....men jag är väl dessutom en "gammal moralist" då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in