2016-03-28, 09:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Exakt, detta med sannolikhetstänk är inte deras starka sida. Samma sak med kvinnor som gång på gång hamnar i relationer där killen är våldsam. Officiella förklaringen är att hon är ett offer, men sanningen är att kvinnan själv har velat ha våldet.

De går igenom 1000 killar på dejtingsajter och kommer fortfarande fram med argument som att hon visst är intresserad av sex "men inte med dig". Men hon är inte intresserad av 1000 andra heller, hur ska man då tro på att hon är intresserad av sex.

1) Sex intresse funkar inte så att man är intresserad av att ha sex med 1 speciell man. Man är intresserad av att ha sex med (i princip) alla män sen har man favoriter som man gillar bättre.

2) Tänk dig att alla tjejer som du såg var unga och snygga och din kuk var hård 24/7. Skulle du bara vilja ha sex med 1 speciell tjej då? Nej just det.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Men på vilket sätt kan någon veta det? Kvinnorna skickar väl ingen förteckning över vilka andra hon ligger med till dem hon nekar? Det där är ju ett antagande.

Men varför skulle hon neka? Om man gillar sex då nekar man inte. En man skulle inte neka en kvinna som ville ha sex med honom.
Citera
2016-03-28, 09:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kan du berätta vilka sätt det är? För jag är kvina och jag vet inte hemliga sätt som kvinnor skaffar sex på.

2) Om man gillar sex då tar man vad som helst det är även upphetsande att ta vad som helst. Jämför med bögar knullar inte de vem som helst?

3) Inse att antingen är man Melanie Moon och knullar vem som helst eller knullar man inte nån. Det finns ingen "middle road" där "good girls" knullar män med six pack, VD jobb, bostad i innerstan, Ferrari men nekar män som inte har det.
Du tycker kanske så. Acceptera att alla inte är beredda att knulla med vem eller vad som helst.
Citera
2016-03-28, 09:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För att sex är bättre med någon som vet vad han gör, det är slöseri att ligga med en kille som är fumlig och uppenbart har noll koll. Jag gillar att GA en kk som man känner hyfsat, och sexet blir avsevärt bättre än med en främling.

För att ni utgår från manlig sexualitet som norm, allt som avviker från den måste då tyda på ointresse vilket inte är fallet.

1) Nej det här är fel. Mina krav på sex är,

- att mannen har en kuk.
- har alla armar och ben.
- är villig att knulla mig i några minuter.

allt annat är extra.

2) För det som man tänder på är att få kuk i sig. Om det är bra, man får orgasm, mannen är attraktiv är extra det är inget krav för att det ska vara bra.

3) Tänk på bögar som suger kuk i gloryholes. De är ute efter att suga kuk allt annat är extra. De får ingen fysisk njutning av att suga kuk, det är inga attraktiva män som gör sånt, men det spelar ingen roll för att det är att få kuk som är grejen.

4) Tänk på det som att kvinnan har en kuk fetish och vilken kuk som helst duger. Så funkar det för kvinnor som gillar sex.

5) Det betyder att alla kvinnor som inte är villiga att suga av 20 okända män i en park gillar inte sex för att de har ingen kuk-fetish.

Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Tja uppenbarligen gör du något fel !

Vet du inte hur man förför någon eller vet du inte var G-punkten sitter eller klitoris eller att du ska börja med att förföra hennes hjärna

Starta hjärnan först och det gör du förslagsvis genom att stimulera fantasierna och väcka nyfikenheten och lusten .

Jag är kvinna jag har förfört och blivit förförd av kvinnor så jag har mer koll än vad du någonsin kommer att ha.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-28 kl. 09:30.
Citera
2016-03-28, 09:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Men även om kvinnor knullade alfahannar varför skulle de tacka nej till andra? Om man gillar sex vill man ha så mycket som möjligt.

2) Vad har personligheten med sex att göra? Man har sex med kuken inte med hans personlighet.

Nej det är en myt. ALLT sex är bra sex. Bra sex är extra bra. Men man tackar inte nej till dåligt sex för att det är fortfarande sex.

1) Ja kvinnor som är fucked up på något sätt brukar gilla sex. Till exempel jag hade en vän som inte kunde få barn och hon klädde sig som en man och gillade sex.

2) Jag tror att testo gör kvinnor mer sexuellt aggressiva men jag vet inte om de gillar sexet mer.

3) Det generella för kvinnor som gillar sex är (min teori) att man är kopplad mer som en man i huvudet. Det betyder inte att man är "manlig" men man är mer lugn, logisk, inte hysterisk, och så vidare.
Sista gången jag svarar dig babianen, jag har svarat på samma frågor du ställer FLERA gånger, vi har helt enkelt olika åsikter. Angående var kvinnor träffar exempelvis potentiella kks så har de flesta ett umgänge utanför nätet. Jag har träffat killar på exempelvis vänners hemmafester, eller vänners bekanta på olika tillställningar.

Sexet blir för det allra mesta bättre med en person som vet vad han gör och om vi attraheras av varandra. Det tycker jag, jag respekterar att du tycker annorlunda, ge mig samma respekt tillbaka.

Nu slutar jag svara dig i den här tråden då jag får migrän av ogrundat tjat från dig och andra.
Citera
2016-03-28, 09:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej, allt sex är inte bra sex men när du säger det så menar du egentligen att det är extremt få som kan uppfylla vad du tycker är bra sex. Vi har ju pratat om det där och dina preferenser är inte normala på något sätt. Och om du menar att han är dålig i sängen för att han inte uppfyller dina preferenser för vad som är bra sex så har du exkluderat 99 % av alla killar, då kan jag lätt konstatera att du inte alls gillar sex.

Killar har sex i alla former, de tar vad de får utan krav på något annat. Förstår du? De kräver inte att den de har sex med ska vara VD eller ingenjör men det gör kvinnor.

1) "Bra sex" är en myt. Vi talar om att bli knullad av Ron Jeremy här. Då handlar det inte om att det ska vara skönt eller kvinnan ska få orgasm. Antingen tänder man på att bli knullad av Ron Jeremy eller så blir man äcklad av det. Det spelar ingen roll om det är bra eller dåligt för att det är konceptet " knullad av Ron Jeremy" som är grejen.

2) Till exempel om jag blir knullad av Ron Jeremy i 5 minuter då blir jag nöjd. Det spelar ingen roll att jag inte kommer och att det inte är skönt för att det är den mentala grejen som räknas. Om en kvinna som inte gillar sex blir knullad av Ron Jeremy i 2 timmar och kommer 20 gånger kommer det fortfarande att vara dåligt sex för henne för att hon gillar inte konceptet mentalt.

Citat:
Det är en tolkningsfråga, skönt sex som är givande och ger orgadmer/attraktion på något sätt bör finnas. Och i begreppet attraktion är det inte nödvändigtvis en perfekt yta. Jag har ett stort behov och har en hög leksaker när jag inte just träffar någon, skulle väl säga att ingen kille jag träffat har haft min stamina.

Vad är skönt sex? Sex är inte skönt om man inte blir DPad.
Citera
2016-03-28, 09:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnlyYoda
Nej. Det handlar om att sexet kräver vissa saker för att bli bra. Eller är sex sekundärt för heterosexuella män om dem inte är villiga att även ha sex med första bästa man? För sex är ju sex, det finns inga omständigheter att prata om.

1) Kan du berätta vilka saker det är?

2) För kvinnor går det ut på att få kuk. Det spelar ingen roll vilka omständigheter.

Citat:
lägg ner. Jag är kvinna. Och har lika stor rätt att framföra min åsikt, det där är ohederligt och töntigt av dig.

Jaså? Då var det något helt annat jag sysslade med förra helgen.

Här postade jag bevis på att jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/e58914474182027 har du också gjort det?

Citat:
Sista gången jag svarar dig babianen, jag har svarat på samma frågor du ställer FLERA gånger, vi har helt enkelt olika åsikter. Angående var kvinnor träffar exempelvis potentiella kks så har de flesta ett umgänge utanför nätet. Jag har träffat killar på exempelvis vänners hemmafester, eller vänners bekanta på olika tillställningar.

Sexet blir för det allra mesta bättre med en person som vet vad han gör och om vi attraheras av varandra. Det tycker jag, jag respekterar att du tycker annorlunda, ge mig samma respekt tillbaka.

Nu slutar jag svara dig i den här tråden då jag får migrän av ogrundat tjat från dig och andra.

1) Varför skulle kvinnan gå på fest om hon är ute efter sex? Det är bara att gå på Internet och välja mellan flera 1000 män då kan man dessutom få flera.

2) Om du som fulgubbe kunde gå på Internet och välja mellan 1000 olika kvinnor som ville ha sex med dig och dessutom ta flera på samma gång skulle du gå på fest då? Nej just det.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-28 kl. 09:54.
Citera
2016-03-28, 09:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Kan du berätta vilka saker det är?

2) För kvinnor går det ut på att få kuk. Det spelar ingen roll vilka omständigheter.

Här postade jag bevis på att jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/e58914474182027 har du också gjort det?

1) Varför skulle kvinnan gå på fest om hon är ute efter sex? Det är bara att gå på Internet och välja mellan flera 1000 män då kan man dessutom få flera.

2) Om du som fulgubbe kunde gå på Internet och välja mellan 1000 olika kvinnor som ville ha sex med dig och dessutom ta flera på samma gång skulle du gå på fest då? Nej just det.
Fulgubbandet igen. Lägg ner, jag är kvinna. Jävla trams.
För att personer mina vänner känner är som regel vettiga, och det är betydligt enklare att göra sig en uppfattning om personer i sociala sammanhang..jag jar dejtat män via dejtingsajter också, det är ingen motsättning.

. Jag tänker inte posta filmer på min fiffi, om du tycker det är bra får det stå för dig. Kan ta en vanlig bild med nick och datum.

Skulle ju inte svara dig men vid det här laget vet du säkerligen på vilket sätt du bäst kan irritera andra på.
Citera
2016-03-28, 11:05
Bannlyst
Citat:
1) Sex intresse funkar inte så att man är intresserad av att ha sex med 1 speciell man. Man är intresserad av att ha sex med (i princip) alla män sen har man favoriter som man gillar bättre.

2) Tänk dig att alla tjejer som du såg var unga och snygga och din kuk var hård 24/7. Skulle du bara vilja ha sex med 1 speciell tjej då? Nej just det.

Citat:
1) "Bra sex" är en myt. Vi talar om att bli knullad av Ron Jeremy här. Då handlar det inte om att det ska vara skönt eller kvinnan ska få orgasm. Antingen tänder man på att bli knullad av Ron Jeremy eller så blir man äcklad av det. Det spelar ingen roll om det är bra eller dåligt för att det är konceptet " knullad av Ron Jeremy" som är grejen.

2) Till exempel om jag blir knullad av Ron Jeremy i 5 minuter då blir jag nöjd. Det spelar ingen roll att jag inte kommer och att det inte är skönt för att det är den mentala grejen som räknas. Om en kvinna som inte gillar sex blir knullad av Ron Jeremy i 2 timmar och kommer 20 gånger kommer det fortfarande att vara dåligt sex för henne för att hon gillar inte konceptet mentalt.

Ja nåt sånt. Killar kan ju tänka sig att ha sex med väldigt många kvinnor men kvinnor vill knappt ha sex med någon kille om det inte finns något annat villkor som ger henne högre levnadsstandard eller liknande. Och så länge som man är fokuserad på kringliggande villkoren så hävdar jag bestämt att hon inte alls vill ha sex.

Ställ dessa mot varandra, räkna hur många kvinnor som vill ha sex kontra hur många killar som vill ha sex. Killar kräver inget annat, de kräver inte att kvinnan ska vara chef osv.
Citera
2016-03-28, 12:11
Medlem
Citat:
Så det är själva ansvaret som förvandlar potensen? Intressant.

Jo flustret är välkänt. Aldrig mer

Och slentrian.

Nyhetens behag förhöjer ofta potensen/lusten!

Likväl bekräftar Flustret min tes...även o Norrlands nation var mitt stamhak på den tiden det begav sig. De riktigt desperata provade lyckan på Baldakinen.
Citera
2016-03-28, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Varför ha sex med någon som är motbjudande om man inte måste? Hellre då ha sex med någon som är sexig, eller hur?

En motbjudande person kan tänkas vara vara väldigt bra i sängen.
Hur var det? Var det sexet de var ute efter, eller var det primärt något annat?
Citera
2016-03-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du tycker kanske så. Acceptera att alla inte är beredda att knulla med vem eller vad som helst.

Nå..är män och kvinnor lika selektiva? Är kvinnor och män lika aktiva med att hitta ONS-ragg sista halvtimmen på krogen. Eller är föreligger en könsskillnad?
Citera
2016-03-28, 12:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
En motbjudande person kan tänkas vara vara väldigt bra i sängen.
Hur var det? Var det sexet de var ute efter, eller var det primärt något annat?
Uteliggar-Ullis med flera lager stinkande kläder, skabb, löss och fastgrodd smuts kanske är en jävel på att suga kuk men hon får inte smaka min kuk för det. Motbjudande människor vill jag varken prata med eller röra vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in