Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
För att sex är bättre med någon som vet vad han gör, det är slöseri att ligga med en kille som är fumlig och uppenbart har noll koll. Jag gillar att GA en kk som man känner hyfsat, och sexet blir avsevärt bättre än med en främling.
För att ni utgår från manlig sexualitet som norm, allt som avviker från den måste då tyda på ointresse vilket inte är fallet.
1) Nej det här är fel. Mina krav på sex är,
- att mannen har en kuk.
- har alla armar och ben.
- är villig att knulla mig i några minuter.
allt annat är extra.
2) För det som man tänder på är att få kuk i sig. Om det är bra, man får orgasm, mannen är attraktiv är extra det är inget krav för att det ska vara bra.
3) Tänk på bögar som suger kuk i gloryholes. De är ute efter att suga kuk allt annat är extra. De får ingen fysisk njutning av att suga kuk, det är inga attraktiva män som gör sånt, men det spelar ingen roll för att det är
att få kuk som är grejen.
4) Tänk på det som att kvinnan har en kuk fetish och vilken kuk som helst duger. Så funkar det för kvinnor som gillar sex.
5) Det betyder att alla kvinnor som
inte är villiga att suga av 20 okända män i en park gillar inte sex för att de har ingen kuk-fetish.
Citat:
Ursprungligen postat av
skalman1973
Tja uppenbarligen gör du något fel !
Vet du inte hur man förför någon eller vet du inte var G-punkten sitter eller klitoris eller att du ska börja med att förföra hennes hjärna
Starta hjärnan först och det gör du förslagsvis genom att stimulera fantasierna och väcka nyfikenheten och lusten .
Jag är kvinna jag har förfört och blivit förförd av kvinnor så jag har mer koll än vad du någonsin kommer att ha.