2016-03-20, 14:59
Medlem
krok600s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
3) Poängen med penetration är inte att mannen ska stimulera klitoris då kan man lika gärna runka och få mer stimulans på klitoris.

Tjejer "runkar" inte. Sluta vara äcklig.
Citera
2016-03-20, 15:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
So? Folk gör ändå så.

1) Vill du bli uppvaktad och sen erövrad av en man? Hur tror du att det känns?

2) Nej detta är ett skitargument eftersom man inte behöver gilla sex för att ha sex.
Vad har bögsex med ämnet att göra? Du kommer med skitargument.
Citera
2016-03-20, 16:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Länka till kvinnor som söker sex på Internet?

1) Eftersom jag är kvinna själv vet jag att det inte finns någon "parningslek".

2) Vad skulle kvinnor få ut av att "bli uppvaktade och erövrade"?

Var finns de kvinnorna?

1) Posta bevis.

2) Det funkar inte så. Singel kvinnor ligger med män som är upptagna.

1) Varför skulle kvinnor behöva sex och vilja ha sex? Har du tänkt på att kvinnor kan tillfredsställa sina sexuella behov genom godis, TV, shopping istället?

2) Statistiken säger att a) 50% av kvinnorna säger att de har låg sex lust b) average sex för gifta kvinnor är 4 gånger/månad. Indikerar det att kvinnor är intresserade av sex?

Nej för kvinnor kan ha sex när de vill bli gravida och sen sluta ha sex. Det är den inställningen som de flesta kvinnor har till sex.
Jag och flera andra har ju redan förklarat. Läs på om människans sexdrift och om kvinnans könsorgan som jag länkade till. Det står klart och tydligt att kvinnor har känsel inuti vaginan, inte enbart i klitoris. Jag antar att de flesta kvinnor kan bekräfta det. Du sitter m.a.o och sprider felaktiga uppgifter vilket iofs inte är förvånande då du är ett troll.

Citat:
Förgården

Mellan slidmynningen och slidkransen finns förgården. Området har många känselnerver vilket gör det till ett lustfyllt område för många kvinnor och det skönaste stället i slidan för stimulering. Men det kan också vara ett område som orsakar smärta för de kvinnor som drabbas av inflammation i förgården (vestibulit).

Den innersta delen av slidan

Den tredje och innersta delen av slidan har färre känselnerver än förgården. Men den gränsar mot urinröret, och svällkroppsvävnaden som sitter där kan ge sköna lustkänslor vid stimulering. Även stimulering längst in kring livmodertappen kan ge en skön känsla.
Citera
2016-03-20, 16:10
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Här är en kvinna som är representativ,

ni kan se att kvinnor äter hellre godis än har sex för att godis ger mer njutning och de behöver inte ha en man ovan på sig eller suga kuk.
Nej, en kvinna är inte representativ för världens alla kvinnor eller alla kvinnor genom världshistorien. Makalöst usel argumentationsteknik.
Citera
2016-03-20, 16:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) För att om en annan kvinna har valt mannen då måste det finnas något bra med honom. Om en kvinna är desperat efter en man kommer hon garanterat att sikta på en upptagen man.

2) Sexuellt (i de fall där det händer) handlar det om,

- du vet att mannen får ligga så han kommer att vara bättre i sängen.
- ha kommer inte at stalka dig eller vara klängning efteråt.
- det är en pervers grej att knulla en annan kvinnas man.
Du vet inte vad pervers betyder. Avvikande sexuellt beteende, typ smörja in sig i skit när man har sex, ha sex i blöjor, tända sexuellt på djur, barn eller döda, att vara sexualsadist, hålla på med spysex osv. Det är perverst. Att vara otrogen är i sig inte perverst. Kanske dags att lära sig vad ord betyder innan du använder dem?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Perversion

Dessutom betyder inte singel "man eller kvinna som inte kan skaffa sig en partner". Singel är i regel en tillfällig status mellan två förhållanden. Återigen lägger du in helt egna tolkningar av ord. Verklighetsfrånvända tolkningar.

Citat:
1) När man gillar sex då är man Quagmire, https://www.youtube.com/watch?v=y7giEWjbnmk poängen är inte att det ska vara skönt det är att man tänder mentalt på äckliga grejer, till exempel,

- "Ron Jeremy all right!"
- "En hemlös snubbe! oh yeah!"
- "Suga av en främling i parken giggity!"

det är som att ha ett filter där äckliga saker är upphetsande.

2) Titta på den här videon, http://javfor.me/63389.html jag skulle ha sex med de här männen och komma av det för att det är upphetsande att knulla män som är så äckliga. Samma sak gäller för kvinnan i filmen.

3) Tänk på bögar som sitter vid gloryholes får de ut något av det fysiskt? Nej det är perversionen i att suga av en massa okända män som är grejen.
Om så vore fallet, varför har du inte sex med hemlösa, smutsiga, illaluktande luffare? Kanske för att du bara snackar dynga.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-20 kl. 16:31.
Citera
2016-03-20, 20:54
Bannlyst
Citat:
Det är tvärtom "tjock dvärg honom vill jag bli knullad av!" Så tänker alla andra kvinnor som gillar sex också.

Ja exakt jag inte attraktiv för vanliga män så jag måste betala äckliga män för att knulla mig.

Det är antagligen sant för dig, för i din värld är ju allt upp och ner.

Ja, det är väl därför du försöker få folk att kolla på dina äckel-videos och på cam, dvärgtjockisen är ju arbetslös och det verkar du också vara. Det finns väl någon tragisk själ som vill plåga sig genom att se på ditt missfoster till fru som tillfredställer sig själv, för det finns ju tydligen alla möjliga perversa läggningar och fetischer.

Citat:
När Melanie Moon gör bukkake tror du att hon gör det för att det är fysiskt skönt? Nej. Men jag kan garantera dig att hon blir mer tillfredsställd av det än av att ha vaginal sex och få 10 orgasmer.

Antar att det är någon porraktris, och hon gör det därför för pengar såklart...
Senast redigerad av Majoris 2016-03-20 kl. 20:57.
Citera
2016-03-21, 00:11
Medlem
Flickpojkens avatar
Ja men Babianen är de verkligen ett bra argumet att vi tycker att de skulle va äckligt att ha sex med en man?

Jag har i och för sej tänkt tanken skälv. Hur kan dom där förtjusande små liven vilja ha en kuk i sej när skulle kunna liggan mellan lakan med en annan kvinna med silkeslen hud! de gör ju i och för sej alla raka tjejer ändå regelbundet med sina kompisar. så någotmåste va trevligt med en mann också?

man ska inte underaktta den bilogiska faktorn heller de frisätts faktiskt ämnen i kvinnohjärnan och kroppen av lukten av en mans svett.och kvinnor mår bra av mäns bakterie flora. de flesta bakterier är bra för oss och män gar mera per kvadrat centimeter! av någon anledning som vi inte känner till.

även sperma verkar va bra för kvinnor studier visar att kvinnor som får ulösning i sej har mindre depressioner än kvinnor som har sex utan att får sperma i sej! låter som något trams med de stämmer faktiskt. de finns allt möjligt i sperma som tas upp i de tunna slämhinnorna. man kan gnugga in de ordentligt. så blir de vitt och stannar kvar.

kvinnor som som sover med en man har lägre nivåer av stress hormonet kortisol. på hela taget verkar parförhållandet med en man ge en hel del.
Senast redigerad av Flickpojken 2016-03-21 kl. 00:14.
Citera
2016-03-21, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Ja men Babianen är de verkligen ett bra argumet att vi tycker att de skulle va äckligt att ha sex med en man?

Jag har i och för sej tänkt tanken skälv. Hur kan dom där förtjusande små liven vilja ha en kuk i sej när skulle kunna liggan mellan lakan med en annan kvinna med silkeslen hud! de gör ju i och för sej alla raka tjejer ändå regelbundet med sina kompisar. så någotmåste va trevligt med en mann också?

man ska inte underaktta den bilogiska faktorn heller de frisätts faktiskt ämnen i kvinnohjärnan och kroppen av lukten av en mans svett.och kvinnor mår bra av mäns bakterie flora. de flesta bakterier är bra för oss och män gar mera per kvadrat centimeter! av någon anledning som vi inte känner till.

även sperma verkar va bra för kvinnor studier visar att kvinnor som får ulösning i sej har mindre depressioner än kvinnor som har sex utan att får sperma i sej! låter som något trams med de stämmer faktiskt. de finns allt möjligt i sperma som tas upp i de tunna slämhinnorna. man kan gnugga in de ordentligt. så blir de vitt och stannar kvar.

kvinnor som som sover med en man har lägre nivåer av stress hormonet kortisol. på hela taget verkar parförhållandet med en man ge en hel del.

Nu misstänker jag att du befinner dig någonstans där du inte borde vara men du har några rätt. Sperma är mycket bra för kvinnor då det har nautrligt antidepressiv verkan. Det med bakterier vet jag inget om.

Babianen själv har sagt att kvinnor ligger för att få pengar. Vad är svårt att förstå med det?
Citera
2016-03-21, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Nu misstänker jag att du befinner dig någonstans där du inte borde vara men du har några rätt. Sperma är mycket bra för kvinnor då det har nautrligt antidepressiv verkan. Det med bakterier vet jag inget om.

Babianen själv har sagt att kvinnor ligger för att få pengar. Vad är svårt att förstå med det?

De kanske Babianen har sagt. Men min sambo ville inte ha betalt efter nattens ligg. Vakna upp och sätt i gång tråden
Citera
2016-03-22, 19:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Vad menar du?

Citat:

1) Svaret är att kvinnor vill inte ha sex med varken män eller kvinnor för att andra saker ger mer njutning än sex,

Citat:
But as far as gratification, the brownie is always there. I have to work for my orgasms.

Citat:
I mean I don’t have to say, “Was that brownie as good for you as it was for me?” And I don’t have to think, I’m almost near the brownie, I’m almost near it, oop, here it is! I got the brownie. And that type of thing. Having an orgasm—I do have orgasms—is more like an award. I’ve planted the flag on Everest. But as far as the effort to get there, a lot of times it’s not worth it.

du kan se att det är lättare för kvinnor att få njutning genom att äta kakor än genom att ha sex. För män är typ sexuell njutning och typ njutning av mat olika saker men för kvinnor är det samma sak sexuell njutning = godis, TV, shopping, att få uppmärksamhet, att sminka sig, med mera. Ingen av de här sakerna kräver att kvinnan får en kuk i sig eller blir svettig, att äta ett paket kakor framför TVn är mycket bättre än sex för kvinnor.

2) Det enda som är trevligt med en man är att kvinnan får en massa saker i utbyte mot sex.

Citat:

Ja det är nyttigt för kvinnor att bli knullade det får kvinnan att vara mentalt stabil. Men det betyder inte att kvinnor vill bli knullade trots att det är för deras eget bästa.

Citat:

Ja kvinnor mår bra av att få sperma men tänk på det som medicin det smakar inte bra oralt och det är jobbigt att få det injicerat i kroppen så de flesta kvinnor vägrar att ta sin medicin om de kan komma undan med det.

Citat:

1) Om kvinnan får en man som knullar henne ordentligt och bestämmer över henne då mår hon bra och blir normal.

2) De flesta kvinnor har inte det här därför handlar deras relationer om att parasitera på mannen så mycket som möjligt samtidigt som de är fittiga.
Citera
2016-03-22, 19:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
De kanske Babianen har sagt. Men min sambo ville inte ha betalt efter nattens ligg. Vakna upp och sätt i gång tråden

1) Det finns 100 olika sätt att få betalt på det vanligaste är att mannen tar ansvar för alla jobbiga saker i kvinnans liv,

- dra in störe delen av inkomsten.
- köpa och underhålla en bostad.
- köpa och underhålla en bil.
- sköta ekonomin.
- göra allt som är fysiskt jobbigt.
- sköta hemmet har blivit vanligare att männen gör för att kvinnorna är för lata.
- med mera.

2) Det som ni missar är att kvinnor är lata + inkompetenta det gör att kvinnor inte kan ta hand om sig själva och inte vill ta hand sig själva. Därför skaffar kvinnor män som kan göra det åt dem.

3) Tänk på kvinnor som mentalt + fysiskt handikappade. Då förstår ni varför kvinnor är tillsammans med män.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-22 kl. 19:19.
Citera
2016-03-23, 06:47
Avslutad
Citat:
1) Det finns 100 olika sätt att få betalt på det vanligaste är att mannen tar ansvar för alla jobbiga saker i kvinnans liv,

- dra in störe delen av inkomsten.
- köpa och underhålla en bostad.
- köpa och underhålla en bil.
- sköta ekonomin.
- göra allt som är fysiskt jobbigt.
- sköta hemmet har blivit vanligare att männen gör för att kvinnorna är för lata.
- med mera.

2) Det som ni missar är att kvinnor är lata + inkompetenta det gör att kvinnor inte kan ta hand om sig själva och inte vill ta hand sig själva. Därför skaffar kvinnor män som kan göra det åt dem.

3) Tänk på kvinnor som mentalt + fysiskt handikappade. Då förstår ni varför kvinnor är tillsammans med män.

Ett stort skratt briserar!Vilken festlig analys!
Herr Babian är i sitt esse. Undrar vad flashback brudarna säger om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in