2016-03-20, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej. Kvinnor vill bara ha kuken resten är värdelöst cue "män är vandrande dildos" det är så kvinnor ser på män.

2) Vad skulle kvinnor gilla med män? Istället för att äta kakor och titta på TV?

3) Jag är ledsen om det här sabbar din dag men du (ni) är lika intressanta för kvinnor som träd och stenar.

Män har ögon man kan drunkna i.

Män har skön ironi.

Män är ibland högt begåvade och intressanta.

Män vet saker kvinnor inte har en aning om.

Män är beskyddande och artiga.

Män kan göra de mest konstiga saker för att försöka imponera.

Män är starka och uthålliga.

Män gillar kvinnor.
Citera
2016-03-20, 13:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rule2024
Män har ögon man kan drunkna i.

Män har skön ironi.

Män är ibland högt begåvade och intressanta.

Män vet saker kvinnor inte har en aning om.

Män är beskyddande och artiga.

Män kan göra de mest konstiga saker för att försöka imponera.

Män är starka och uthålliga.

Män gillar kvinnor.

1) Jämför det med att bli våldtagen av ett tentakel monster,

- ett tentakel monster är äckligt.

- ett tentakel monster trycker in sina tentakler i alla dina hål fast du inte vill.

- ett tentakel monster bryr sig inte om dina känslor och använder dig för sin egen njutning.

- ett tentakel monster ger dig en intressant upplevelse som ingen man kan ge dig "giggity".

- ett tentakel monster ger dig mycket penetration.

2) När jag var ung brukade jag runka till tentakel monster men jag runkade aldrig till män. See how that works?

3) Så om en man är äcklig och kan ge dig mycket penetration då tänder man på honom för att han är lite som ett tentakel monster. Det är attraktivt för kvinnor. Det här är varför alla kvinnor skulle knulla Ron Jeremy till exempel.
Citera
2016-03-20, 13:41
Medlem
Citat:
Jag har gjort DP som är det skönaste sexet som kvinnor kan ha. Jag har testat DA som är det mest intensiva sexet som man kan ha. Båda är mycket bättre än vanlig vaginal penetration som är ungefär lika roligt som att stirra in i en vägg.

1) Vad är det som är skönt?

2) Förstår du att vävnaden inne i vaginan är ungefär som vävnaden på insidan av kinden fast mycket mindre känslig. Så om någon gnuggar dig på insidan av kinden känner du njutning då?
Och? Om det är vad du njuter av sexuellt så är det väl så du ska njuta! Så nu skriver du alltså själv att det finns sex du tycker är skönt och njuter av. Vad är då ditt problem? Att du tror att du är unik och den enda kvinna som har upplevt skönt sex? Eller att du har tråkigt i trollskogen?
Citera
2016-03-20, 13:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Och? Om det är vad du njuter av sexuellt så är det väl så du ska njuta! Så nu skriver du alltså själv att det finns sex du tycker är skönt och njuter av. Vad är då ditt problem? Att du tror att du är unik och den enda kvinna som har upplevt skönt sex? Eller att du har tråkigt i trollskogen?

Jag förklarar att,

a) vaginal penetration är inte skönt för kvinnor.

b) sexuell njutning är inte intressant.

c) kvinnor får mycket mer njutning av kakor så även om det var skönt med sex skulle kvinnor inte vara intresserade.

d) antingen tänder man (njuter av) på det äckliga i sex eller så blir man bara äcklad av det äckliga i sex. Sex är inte roligt och härligt för kvinnor det är bara äckligt.
Citera
2016-03-20, 13:59
Medlem
Citat:
Jag förklarar att,

a) vaginal penetration är inte skönt för kvinnor.

b) sexuell njutning är inte intressant.

c) kvinnor får mycket mer njutning av kakor så även om det var skönt med sex skulle kvinnor inte vara intresserade.

d) antingen tänder man (njuter av) på det äckliga i sex eller så blir man bara äcklad av det äckliga i sex. Sex är inte roligt och härligt för kvinnor det är bara äckligt.
Du berättar hur du har det i trollskogen. Och jag har talat om att sex är tändande och jäkligt skönt för oss kvinnor som har sex med män som tänder oss och där sex är mer än "att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen". Beklagar att dina sexupplevelser inte varit bättre, men det innebär tursamt nog inte att alla har det så.

Det är inte bara klitoris ollon som består av känsliga nervändar, utan de finns i hela klitoris som kan vara upp till 10 cm lång. Om du inte känner något när mannen penetrerar dig vaginalt så prova att byta vinkel och öka intensiteten. Eller ha en typ av sex som du njuter av, det finns mer än vaginalsex vet du...
Citera
2016-03-20, 14:02
Medlem
Babianens avatar
1) Det här är vad kvinnor tänder på sexellt (jag kan inte tänka mig någon kvinna som inte tänder på tentakler),

http://javfor.me/44257.html

http://javfor.me/65165.html

http://javfor.me/48142.html

http://javfor.me/63219.html

2) Analysera det som gör det här hett,

- det är äckligt.
- kvinnan får tentakler i alla hål.
- kvinnan blir tvingad eller utnyttjad.
- kvinnan är undergiven.
- kvinnan är het/söt, monstret är äckligt.

3) Samma princip gäller om man gillar sex, det ska vara äckligt, mannnen ska vara äcklig, man ska bli utnyttjad/vara undergiven, man ska få kuk i alla hål, man ska ha kontrasten mellan "en het kvinna och en ful man".

4) Om man inte tänder på det här som kvinna då tänder man inte på sex överhuvudtaget, för att sex är redan en äcklig grej.
Citera
2016-03-20, 14:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du berättar hur du har det i trollskogen. Och jag har talat om att sex är tändande och jäkligt skönt för oss kvinnor som har sex med män som tänder oss och där sex är mer än "att bli petad på ryggen eller gnuggad på armbågen". Beklagar att dina sexupplevelser inte varit bättre, men det innebär tursamt nog inte att alla har det så.

Det är inte bara klitoris ollon som består av känsliga nervändar, utan de finns i hela klitoris som kan vara upp till 10 cm lång. Om du inte känner något när mannen penetrerar dig vaginalt så prova att byta vinkel och öka intensiteten. Eller ha en typ av sex som du njuter av, det finns mer än vaginalsex vet du...

1) Det är det äckliga i sex som är tändande. Att ha sex med Brad Pitt på en säng med ros blad och levande ljus i rummet är inte tändande.

2) Vad exakt är det som är skönt?

3) Jo alla har det så för att det är så vaginan är konstruerad.
Citera
2016-03-20, 14:05
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
1) Det är det äckliga i sex som är tändande. Att ha sex med Brad Pitt på en säng med ros blad och levande ljus i rummet är inte tändande.

Är det inte dags att lägga ner med ditt trams nu. Bara för att du tycker en sak så betyder inte att alla andra också gör det. Människor är olika. Kan du inte förstå det är du rent ut sagt korkad.
Citera
2016-03-20, 14:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Är det inte dags att lägga ner med ditt trams nu. Bara för att du tycker en sak så betyder inte att alla andra också gör det. Människor är olika. Kan du inte förstå det är du rent ut sagt korkad.

1) Jag har postat massor med bevis för att det inte är skönt med vaginal penetration.

2) Måste jag posta bevis för att det är äckligt att ha sex med en man eller kan du inse det av att tänka dig in i situationen?

3) Om kvinnor inte tyckte att sex med män är äckligt då skulle kvinnor vara lika intresserade som män right? Så var finns alla kvinnor på tinder som skriver saker som "måste ha kuk ikväll, ring nu!".
Citera
2016-03-20, 14:26
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
1) Jag har postat massor med bevis för att det inte är skönt med vaginal penetration.

2) Måste jag posta bevis för att det är äckligt att ha sex med en man eller kan du inse det av att tänka dig in i situationen?

3) Om kvinnor inte tyckte att sex med män är äckligt då skulle kvinnor vara lika intresserade som män right? Så var finns alla kvinnor på tinder som skriver saker som "måste ha kuk ikväll, ring nu!".
1. Det räcker inte som bevis för att alla tycker så. Finns dessutom några som säger motsatsen i den här tråden tex.
2. Och hur skulle du kunna bevisa det? Att du tycker det och några till är en sak men det betyder inte att alla gör det.
3. Kvinnor tänker inte som män och tänder inte på samma sätt, därför så skriver dom inte såna saker.
Citera
2016-03-20, 14:38
Medlem
Citat:

Du tycker det. Jag har förklarat vad jag tycker är skönt med sex. Att du aldrig upplevt det och inte ens kan föreställa dig det, är bara att beklaga. Men gläds åt att du åtminstone tänder på att du tycker sex är äckligt. Tids nog kanske du får njutning av det också!

För mig är det inte omgivningen utan mannen och det vi gör som är tändande. Men krävs det en speciell miljö för att du ska tända så får du väl undvika män och miljöer där du inte blir äcklad, så att du iallafall blir tänd även om du inte har det skönt.

Om din vagina är konstruerad så att mannen inte når någon del av din 10 cm långa klitoris vid penetration oavsett vinkel så är det ett tecken på att alla vaginor inte är konstruerade på samma sätt.
Citera
2016-03-20, 14:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
1. Det räcker inte som bevis för att alla tycker så. Finns dessutom några som säger motsatsen i den här tråden tex.
2. Och hur skulle du kunna bevisa det? Att du tycker det och några till är en sak men det betyder inte att alla gör det.
3. Kvinnor tänker inte som män och tänder inte på samma sätt, därför så skriver dom inte såna saker.

1) Men jag har postat studier där man har undersökt hur känslig vävnaden är på flera 100 kvinnor. Det bevisar att ingen kvinna har känsel inuti (man känner tryck och temperatur men ni förstår vad jag menar). De som säger motsatsen är fulgubbar.

2) Simples, http://javfor.me/63389.html tror du att jag som kvinna ser de här männen som mer attraktiva än vad du gör?

3) Varför skulle de inte göra det? Kvinnor är mycket mer rakt på sak än män för att sex är ingen big deal för kvinnor.

Citat:
Du tycker det. Jag har förklarat vad jag tycker är skönt med sex. Att du aldrig upplevt det och inte ens kan föreställa dig det, är bara att beklaga. Men gläds åt att du åtminstone tänder på att du tycker sex är äckligt. Tids nog kanske du får njutning av det också!

För mig är det inte omgivningen utan mannen och det vi gör som är tändande. Men krävs det en speciell miljö för att du ska tända så får du väl undvika män och miljöer där du inte blir äcklad, så att du iallafall blir tänd även om du inte har det skönt.

Om din vagina är konstruerad så att mannen inte når någon del av din 10 cm långa klitoris vid penetration oavsett vinkel så är det ett tecken på att alla vaginor inte är konstruerade på samma sätt.

1) Oh really? Kan inte du beskriva vad som är tändande med en man?

2) Vad är det som du gör med en man som är tändande?

3) Poängen med penetration är inte att mannen ska stimulera klitoris då kan man lika gärna runka och få mer stimulans på klitoris.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-20 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in