2016-10-25, 00:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Snälla, detta är till och med under din nivå.
Clinton hade inte ens kommit upp i de 2382 som krävdes utan sina superdelegater.

Och jag vet vilket svar du kommer ge mig men det är inte lönt, seriöst.
Jag kan inte tolka detta som annat än att det inte finns några som helst belägg för påståendena du kommer dragandes med, undantaget den gamla (om än genomskinliga) ursäkten "many people are saying".
Citera
2016-10-25, 00:15
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag kan inte tolka detta som annat än att det inte finns några som helst belägg för påståendena du kommer dragandes med, undantaget den gamla (om än genomskinliga) ursäkten "many people are saying".

Du är rätt gullig du faktiskt.
Jag har en länk uppe här och nu, till och med från CNN (det är väl vad som krävs för dig?), tog ungefär 10 sek att googla fram men vet du vad, jag har inte behovet utav att mäta kuk* på Flashback med någon som dig. Att du överhuvudtaget försöker häva dig i denna fråga är bara korkat och har inget med det sakpolitiska att göra.

*Då det ändå verkar som att du inte ligger inne med en, så är det en unfair contest, om än jag inte har 30 slak.
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-10-25 kl. 00:28.
Citera
2016-10-25, 00:29
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Du är rätt gullig du faktiskt.
Jag har en länk uppe här och nu, till och med från CNN (det är väl vad som krävs för dig?) men vet du vad, jag har inte behovet utav att mäta kuk* på Flashback med någon som dig.
Du förstår, jag följde med ganska noga i demokraternas primärval där i början av året. Och det var 100% avgjort, i februari-mars.

Så när du kommer och säger att "nej, det var faktiskt precis tvärtemot!" så förväntar jag mig åtminstone någon form av belägg eller exemplifiering av ditt "himlen är faktiskt grön!"-yttrande?

För om så inte finnes så har jag svårt att inte tolka din utsaga som ytterligare försök att etablera någon sorts "post-truth"-värld, som tycks vara väldigt populär ute på högerkanten?
Senast redigerad av zergrush 2016-10-25 kl. 00:32.
Citera
2016-10-25, 01:14
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Så när du kommer och säger att "nej, det var faktiskt precis tvärtemot!" så förväntar jag mig åtminstone någon form av belägg eller exemplifiering av ditt "himlen är faktiskt grön!"-yttrande?

Fullt möjligt att himlen är "grön", allt är relativt vet du väl?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2166917/We-DONT-colours-say-scientists-claim-persons-red-anothers-blue.html

Hur som haver, jag skulle inte säga Februari själv men tidigt i Mars var det över, ja. Men detta mycket pga att Clinton garanterat skulle få superdelegaterna.

Men att säga att Clinton utan dem var en tidig vinnare? Ja, lika säker som Clinton var emot Obama. Hade Bernie legat 200 efter istället för nästan 800 inför New York så hade vi haft två väldigt olika race och att säga att detta inte skarpt hade gynnat Bernie, är ganska naivt.

Hur som, det ändrar inte på det faktum att DNC själva har medgett att de aktivt arbetat emot Bernie.
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-10-25 kl. 01:26.
Citera
2016-10-25, 01:19
Medlem
Reko45s avatar
bara jag som hört mer skit om hillary på vissa youtube kanaler nu då hennes "borttappade mail" lyckats återställas och läsas. hon är bla mot obamacare å mer hyckleri som väntat.

men massmedia skiter i detta. varför framställer de så felaktigt och fokuserar på trumps grodor mot kvinnor hela tiden? de är känt sen långt tillbaka och är ingen nyhet. så jävla onödigt.

riktigt ovärdigt att hillary får mer sken på sig än skit. dock platsar båda två i sandlådan såklart.
Citera
2016-10-25, 09:32
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
riktigt ovärdigt att hillary får mer sken på sig än skit. dock platsar båda två i sandlådan såklart.

Nej, Trump är den enda i sandlådan... för Hillary Clinton platsar i finkan.
Citera
2016-10-25, 14:48
Medlem
arbetets avatar
Flash: Petition to remove George Soros' Voting Machines:

Citat:
We the people ask congress to meet in emergency session about removing George Soros owned voting machines from 16 states

This man has been linked to a persons campaign who is running in the election and has a clear bias to one candidate. His ownership of voting machines in 16 states is clear breach of integrity of our electoral system.

https://petitions.whitehouse.gov/petition/we-people-ask-congress-meet-emergency-session-about-removing-george-soros-owned-voting-machines-16-s tates
Citera
2016-10-25, 15:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
bara jag som hört mer skit om hillary på vissa youtube kanaler nu då hennes "borttappade mail" lyckats återställas och läsas. hon är bla mot obamacare å mer hyckleri som väntat.

men massmedia skiter i detta. varför framställer de så felaktigt och fokuserar på trumps grodor mot kvinnor hela tiden? de är känt sen långt tillbaka och är ingen nyhet. så jävla onödigt.

Det är för att ingen är förvånad över att hon är emot AcA, Clinton är en republikansk-demokrat, har hon alltid varit så det blir ingen nyhet.

Det krävs riktigt saftiga saker för att det ska bli en nyhet av det och inte något som folk hela tiden har misstänkt.
Citera
2016-10-25, 17:26
Medlem
raxmouses avatar
Citat:

jaa, jag instämmer i det du säger.

Detta är också brytpunkten för "journalistiken" och debatten kring informationen, tror väl knappast att https://twitter.com/JamesOKeefeIII kommer få något präktigt journalistpris i något fint sammanhang men alla med lite rationell koll vet ju ändå att detta https://www.youtube.com/watch?v=EEQvsK5w-jY och fortsättningen, utan tvekan, är året största journalistiska arbete. Detta är större än watergate, detta kommer inte kunna ignoreras när James O'Keefe juridiskt och sakligt förklarar kopplingarna.

Det där med "donald ducks" var ju riktigt smart av Hillary att förespråka, gillar idén och dubbelmeningen....synd bara att hillary och hennes bedårande väljarskara totalt gjort bort sig för att vinna valet så pass NU att detta är ovesäntligt

Etablissemangen kommer få lov att erkänna Donald Trump varesig dom vill eller inte, Hillary och Demokraterna har inte en opinionsmässig balans för att kunna visualisera sin vision.

Synd att Alex Jones lägger ner, så länge som han hållt på....men det är väl lika bra att han erkänner. https://www.youtube.com/watch?v=BJGQfhYWpa4 Bill Hicks konspirationen blev för mycke

spännande tider
Senast redigerad av raxmouse 2016-10-25 kl. 17:33.
Citera
2016-10-25, 17:40
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
jaa, jag instämmer i det du säger.

Detta är också brytpunkten för "journalistiken" och debatten kring informationen, tror väl knappast att https://twitter.com/JamesOKeefeIII kommer få något präktigt journalistpris i något fint sammanhang men alla med lite rationell koll vet ju ändå att detta https://www.youtube.com/watch?v=EEQvsK5w-jY och fortsättningen, utan tvekan, är året största journalistiska arbete. Detta är större än watergate, detta kommer inte kunna ignoreras när James O'Keefe juridiskt och sakligt förklarar kopplingarna.

Det där med "donald ducks" var ju riktigt smart av Hillary att förespråka, gillar idén och dubbelmeningen....synd bara att hillary och hennes bedårande väljarskara totalt gjort bort sig för att vinna valet så pass NU att detta är ovesäntligt

Etablissemangen kommer få lov att erkänna Donald Trump varesig dom vill eller inte, Hillary och Demokraterna har inte en opinionsmässig balans för att kunna visualisera sin vision.
skulle det inte kunna vara en idé att åtminstone vara öppen för möjligheten att han inte kommer att vinna en jordskredsseger som fullkomligen sveper det demokratiska partiet ur all framtida valprocess, och gör Jill Steins gröningar till nytt oppositionsparti? Ha en exit plan, typ?

Jag menar, ju mer man bygger upp förväntningarna....
Citera
2016-10-25, 17:46
Medlem
raxmouses avatar
Ifall någon har missat Project Veritas https://www.youtube.com/channel/UCEE8w-v6Gg4j3ze3oX-urEw så har ni youtube-kanalen här, första dagen hade första filmen över 5 miljoner träffar på bara tuuuuben och sammantaget på hela webben det dubbla. Detta kommer fortsätta eskalera och MSM's politiska polare till Hillary kommer få lov att ducka detta med riktiga analyser ihopp om att det inte ska fastna på webben, men tyvärr, ser den ut som en anka och låter den som en anka så är det en anka.

Rå information kontrar allt, så är det bara.
Citera
2016-10-25, 17:49
Medlem
TatueradeSnutkukars avatar
På tal om Project Veritas, denna videon https://www.youtube.com/watch?v=EEQvsK5w-jY som O'keefe släppte igår, hur verkar den påverka MSM och väljare i USA?

Jag kan liksom inte se vilket nyhetsvärde den når utanför twitter och Fox News. Behandlar MSM fortfarande detta som dynga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in