Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
"De" menade jag.
Jaha, okej då. Det är ju häftigt att du lyckades leta fram en faktisk marxistisk analys när du babblade om marxister den här gången. Håller du faktiskt på att lära dig vad det är för något?
Exakt vad din poäng är förblir oklart, de renodlade marxisterna är ju inte någon större kraft i svensk politik.
Citat:
Du kan inte se skillnaden i sexuell beteende mellan kvinnor och män?
Jo, det finns absolut skillnader. Vad dessa skillnader sedan beror på blir nog inte mycket annat än spekulation.
Citat:
I vilken Värld lever du? Vad sägs om att jag lägger upp en profilbild på dejtingställe med en hyfsad snygg kvinna och sedan en hyfsad snygg man? Hur många posts hinner kvinnan få innan mannen får en endaste post?
Posts...? Vad ska vi egentligen lära oss av det här förutom att klientelet på de flesta dejtingsidor är förfärligt?
Citat:
Vad sägs om att vi ber en hyfsad snygg kvinna gå fram och fråga "vill du knulla?" till okända män (vilken success rate tror du hon får?) och sedan se ifall en hyfsad snygg man som säger det klarar sig undan att de polisanmäler honom?
Ärligt talat ganska dålig i båda fallen. De flesta människor - ja till och med män - hyser tro det eller ej betänkligheter kring att knulla främlingar på stan vars första fras är det.
Citat:
Vad sägs om att jag söker sälja en porrtidning med unga män som visar upp deras styva kukar och lyckas jag då sälja några exemplar till andra grupper än homosexuella män?
Jag tror rena porrtidningar slutade vara gångbara någon gång kring millennieskiftet.
Citat:
Varför är det fler unga män som säljer sig till homosexuella gubbar än heterosexuella kvinnor trots att heterokvinnor är en 10-20 gånger större grupp potentiella konsumenter?
Det gör de inte, det är ännu en av dina kvinnohatarmyter.
Citat:
Sant, du kan inte dö utan sex. En rättelse vore ungefär att lust är som konstant hunger som aldrig går bortom det du känner av att gå en dag utan att äta (på ett sånt där ungefär).
Nu får du ge dig, hunger är ett direkt fysiskt lidande, det är inte jämförbart med att vara kåt.
Citat:
Kritik som kommer från distant håll med moraliserande toner gör ingen större skillnad, och gör saker bara värre. Att feminister är emot porr gör det närmast omöjligt att komma med kritik mot porr från annat håll. Feminismen har förlorat kampen från första början.
Att "feminister är emot porr" är en ganska grov generalisering. Inte för att jag tror att isländska mäns porrvanor blev grövre när det förbjöds.
Citat:
För att inte tala om den patetiska försöket att kritisera tvspel som politiserade en annars tämligen opolitisk grupp övervuxna grabbar och möjligen röstade fram Trump i rebellisk fuckyou finger till de SJW som sökte suga ut det roliga ur nördarnas privata små nöjen.
Du tänker på riktigt argumentera för att Trump vann valet på grund av Gamergate? Jag har inga högre tankar om amerikaner men det åter lite väl dumt. Vad har det förresten med något att göra?
Citat:
Ifall man däremot kritiserar porr för att det är dåligt för mäns maskulina viralitet eller lycka eller deras energi och mentala harmoni har man större chans, man demoniserar inte dem utan söker ut en hjälpande hand för att förbättra deras liv.
Coolt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Så pass viktigt att de känner sig som kvinnor trots att hela deras omgivning säger motsatsen, ifall du ser igenom hela videon så finns det en rad könsegenskaper som tex flickor får när de utsätts för en vis kvantitet hormoner i livmodern som gör att de påvisar typiska manliga egenskaper och dessutom blir lesbiska.
Även tvillingsstudier där de växt i olika miljöer och visar upp samma könsdimorfism.
Dina teorier om att samhället hjärntvättar folk att de tillhör ett kön är ju själva definitionen av spekulationer och inte vetenskap, finns ju inga som helst kontrollstudier eller allvarliga försök att söka upp motsatsen av den egna tesen - för det är så man stärker en teori i allvarliga vetenskapliga fält som söker studera den objektiva Världen och inte subjektivt anta hur Världen bör vara; dessa ideologiska humaniora fälten är helt ointresserade i att objektivt anta tesens motsats och göra kontrollstudier ifall så var fallet.
Viktigt är det absolut, men finns det vetenskapliga bevis för att det är biologiskt betingat bara för det? Nej, självklart inte.
Om du fortfarande pratar om transsexualitet så har jag absolut inte påstått att samhället hjärntvättar barn till att bli transsexuella (det är nog ännu en antifeministisk vanföreställning), min hållning är tvärtom densamma som hos mannen i videon, det finns extremt lite forskning på området, och därför kan vi inte veta säkert vilka samband som finns. Rönen han tar upp är absolut intressanta, men inte mer.