• 1
  • 2
2014-12-29, 22:21
Medlem
Vilka erfarenheter har ni frn denna sida? Serisa?
Sidan ser lite B ut tycker jag.
mste ha fatt i sttdmpare bak till bilen och dom hade rtt verkomliga priser p just det.

Mvh
Tomcat13
Citera
2014-12-29, 22:35
Medlem
Har bestllt frn bildelaronline24.se flera gnger, har hittills funkat klockrent.

Bestllt p sndagar, har haft delarna p trappan hemma p fredagen.
Citera
2014-12-29, 23:34
Medlem
-defekt-s avatar
dom har ftt dliga recensioner p ntet, kolla http://www.bildelar-online.se/
Bestller du s har du grejerna p 3 dagar. upptill Stockholm. Bra priser med
Citera
2014-12-29, 23:48
Medlem
Bestll frn Polen, 3/4 billigare n det priset svenska reservdelssidor vill ha.
Citera
2014-12-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -defekt-

fyfan det var inga dumma priser.. fr se nr det nrmare sig mste byta sttdmparna. Dom fryser s illa att dom blir stumma nr det r minusgrader
Citera
2014-12-31, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -defekt-

He He det dr r SAMMA SOM RESERVDELAR24.SE ,,, jag har handlat mycket hos res24 och det r friktionsfritt ,, frakten kan dock strula tidsmssigt ibland men grejorna kommer alltid fram
Citera
2014-12-31, 14:23
Medlem
zoombos avatar
Kp i Tyskland. Funkar klockrent, leverans fram till drren och mrkesdelar till halva priset eller lgre.
http://profiteile.de/
Citera
2014-12-31, 17:27
Citat:
Ursprungligen postat av 163cm
Har bestllt frn bildelaronline24.se flera gnger, har hittills funkat klockrent.

Bestllt p sndagar, har haft delarna p trappan hemma p fredagen.

Har kpt saker dr ifrn,10-talet gnger.Funkar jttebra.Med den bifogade fakturan fr man ven en rabbattkod p 10% till att utnyttja nsta gng man bestller.
Har ven bestllt frn Mister auto men dr tycker jag att posthanteringen r lite seg och vldigt olika frn gng till gng.Bestller man frn bildelaronline24 s vet man nr man fr sakerna.
Citera
2014-12-31, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfamats
Har kpt saker dr ifrn,10-talet gnger.Funkar jttebra.Med den bifogade fakturan fr man ven en rabbattkod p 10% till att utnyttja nsta gng man bestller.
Har ven bestllt frn Mister auto men dr tycker jag att posthanteringen r lite seg och vldigt olika frn gng till gng.Bestller man frn bildelaronline24 s vet man nr man fr sakerna.
den rabattkoden har numera krymt till 5% och chattar man med dom nr man lgger ordern fr man direkt en 3% rabattkod ,,

dessa firmor r VERLGSET billigare n dom svenska handlarna som r HUTLSA .. .. skruvat.se kan VISA ggr ha samma totalkostnad p produkterna men som alltid (frn svenska alternativ) fr man vad man betalar fr ,, d r delarna rena skrpet ,, jag har mnga ggr bestllt frn reservdelar24.se och blivit mer eller mindre chockad nr grejorna vl trillat in

kommer allrahelst ihg en komplett drivaxel till en japanare av tidigt 2000 tal ,, dr ville dom svenska alternativen (Bds mekonomen ad och allt vad dom heter ) ha minst 6600 :- plus moms + stomme (osker p stomme men jag tror den skulle tillbaka ) ,, bestllde hem den frn reservdelar24 istllet och inom en vecka trillade den in 1200:- INKLUSIVE FRAKT (och ingen stomme ) och ytterligare chockerande var nr jag ppnade ldan och konstaterade att axeln jag ftt var en ORGINAL-AXEL .... Betnk att dom svenska alternativen r "alternativa reservdelar" inte orginal ..

Visst frstr jag att man inte driver en butik fr att det r kul utan fr att tjna pengar men kan ngon frklara varfr det behver vara en sn ENORM SKILLNAD I PRIS ? varfr ska allt vara s SATANS dyrt i detta land ??

personligen skulle jag f vertalas ett par ggr fr att bka hem en komplett drivaxel frn tyskland fr en ersttning av 1200 :- och som sagt det r vad jag fick betala totalt hos reservdelar24.se ,, om jag ska lgga ngon kritik mot reservdelar24.se s r det fr deras leveransalternativ ,, nu har dom en enhetsfrakt p 80 :- (man handlar du fr ver 2500:- r ven frakten fri ) s det r inte mycket att brka om MEN jag skulle vilja ha ett snabbare alternativ (och r naturligtvis beredd att betala fr det ) .. skulle dom hlla samma priser och skaffa ett 24 eller 36 H alternativ med sjyssta pengar p frakten s skulle dom snka dom svenska butikerna ganska fort

och samtidigt har jag sett en del som kritiserar dom fr leverans av felaktiga produkter .. dom levererar bara vad DU bestllt s det hnger helt och hllet p DIG att det blir rtt grejor bestllda

MEN dom har ven en "experhjlpsfunktion" r du osker p vad du ska ha till din bil kan man lta en "expert" titta igenom ordern innan den gr s det skerligen ska bli rtt grejor skickade

(vilket jag i sig tycket r ganska "hftigt" jobbat med bilar sedan brjan av 80 talet och visa (speciellt franska bilar ) behver man demontera delen p frst innan man bestller fr att f rtt .. visa peugoter tex som har 8 olika bromssystem att vlja p fram ..
Citera
2015-01-02, 09:50
Medlem
Enydrions avatar
http://www.bildelar24.com

det hr r ocks samma stlle...

kollar p kamremssatser och vattenpumpar, r det med packningar till vattenpumpen om de r med p bilden, verkar lite oskert om det r med eller ej?
Citera
2015-01-02, 10:21
Medlem
har bestllt frn bildelaronline24.se flera ggr och ftt det jag betalat fr

man ska beakta om man har en udda bilmodell i Sverige s kan tillgngen p delar vara begrnsad

vi har ca 9 mil invnare, tyskland ca 90 milj
Citera
2015-01-02, 11:24
Medlem
Baalzamons avatar
Mister auto har ocks billiga bildelar. Lnga leveranstider dock, senast fick jag vnta tv veckor.

http://www.mister-auto.se/sv/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in