• 2
  • 3
2014-12-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffet420
har jag missat eller var detta i sverige?

Läs tråden en gång till och du får svaret ett flertal gånger.....
Citera
2014-12-28, 19:41
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Hehe.. bara att köra. Ingen som minns denna händelse på internetz om några veckor ändå. Ungefär som hon engelska bruden som "sög av" 20 killar eller vad det var för lite sen.. finns filmen ens att hitta än och vem fan söker efter den om den ens finns.
Tja, eftersom denna har diskuterats i flertalet trådar här på Flashback sedan 2011 är det bara att konstatera att du har fel.

Massmedia tog tillochmed upp det.
Senast redigerad av TrueC 2014-12-28 kl. 19:44.
Citera
2014-12-28, 19:53
Medlem
Detta var precis vad man varnade för på 30-talet när då man införde krav införde danstillstånd.

Sex är ju, som vi alla vet livsfarligt. Men detta skulle aldrig kunna hända i Sverige. Vi har danstillstånd. Här kan man minsann inte bara börja dansa hur som helst.

Det har inget att göra med att jag inte kan dansa, men dans är farligt. Så visst blir man jävligt förbannad när man ser folk dansa helt utan moral.

Har de infört licens på dans där nere nu efter 1930... Jag menar, 2010?
Senast redigerad av A-Z.a-z.0-9 2014-12-28 kl. 19:59.
Citera
2014-12-28, 19:55
Medlem
Ta reda på vilka de är och meddela föräldrarna omedelbart!
Citera
2014-12-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hambbur
Ta reda på vilka de är och meddela föräldrarna omedelbart!
Varför inte polisen?

Det är säkert en klubb utan danstillstånd. Någon som vet om Grabbarna Grus hade danstillstånd nittonhundr... Eller, jag menar tvåtusentio?

Någon som kan spendera söndagskvällen med att kolla upp detta? Hade kunnat be mormor göra detta, men hon är fullt upptagen med att skontrollera så att inte grannungarna hittar på fuffens genom kikaren och kritisera deras fördärvade beteenden.

Och jag är upptagen med att hytta med näven åt detta moraliska förfall. Jag håller dessutom på att skriva en insändare om ungdomens dekadens till den lokala tidningen med andra handen.
Senast redigerad av A-Z.a-z.0-9 2014-12-28 kl. 20:10.
Citera
2014-12-28, 20:30
Medlem
District9s avatar
Repost lås tråden

Finns redan en väldigt stor tråd om detta.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in