2014-12-28, 11:13
Medlem
nero1s avatar
Snubblade över det här märkliga videoklippet när jag slösurfade efter gamla svenska p-klassiker på xHamster.

http://xhamster.com/movies/2873029/swedish_19_years_old_slut_getting_banged_in_public .html

Detta kanske är en normal företeelse nu för tiden, jag tyckte dock att det var bland det skabbigaste jag sett och det mest anmärkningsvärda är att det är svenska ungdomar som ivrigt klappar händerna till ett naket par i 20 års åldern, samtidigt som en svensk DJ kommenterar och peppar paret genom hela deras patetiska sexuella aktivitet.
Liknande klipp dyker ju upp då och då, men jag har aldrig sett ett lika tydligt klipp med svenska aktörer, där allt är på högljudd fyllesvenska. Tycker nästan detta klipp är lika skabbigt som klippet från en nattklubb på Mallorca där en ung brittiska till DJ'n stöd sprang runt och stoppa massa slappa kukar i sin mun...

Så: Var utspelar sig detta någonstans? Inte kan det väl vara på en klubb här i Sverige?? Jag får för mig att det är nere på nån medelhavs-resort. Men hur som helst, arrangemanget verkar helsvenskt och..... vilka är dom tragiska ursäkterna till människor, som visar upp sina taffliga färdigheter framför massa skrålande barbesökare? Vem är arrangör av "evenemanget" och vad är det för något "evenemang"?? På dom flesta klubbar brukar liknande beteende rendera i att DJ'n kallar på vakterna, men den jönsen verkar ju tycka att det dom gör är helt lysande..?

[Klippet är uppladdat för nio månader sen, och har det redan avhandlats så får väl mod slänga trådstarten åt helvete]
Citera
2014-12-28, 11:41
Medlem
Zaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Snubblade över det här märkliga videoklippet när jag slösurfade efter gamla svenska p-klassiker på xHamster.

http://xhamster.com/movies/2873029/swedish_19_years_old_slut_getting_banged_in_public .html

Detta kanske är en normal företeelse nu för tiden, jag tyckte dock att det var bland det skabbigaste jag sett och det mest anmärkningsvärda är att det är svenska ungdomar som ivrigt klappar händerna till ett naket par i 20 års åldern, samtidigt som en svensk DJ kommenterar och peppar paret genom hela deras patetiska sexuella aktivitet.
Liknande klipp dyker ju upp då och då, men jag har aldrig sett ett lika tydligt klipp med svenska aktörer, där allt är på högljudd fyllesvenska. Tycker nästan detta klipp är lika skabbigt som klippet från en nattklubb på Mallorca där en ung brittiska till DJ'n stöd sprang runt och stoppa massa slappa kukar i sin mun...

Så: Var utspelar sig detta någonstans? Inte kan det väl vara på en klubb här i Sverige?? Jag får för mig att det är nere på nån medelhavs-resort. Men hur som helst, arrangemanget verkar helsvenskt och..... vilka är dom tragiska ursäkterna till människor, som visar upp sina taffliga färdigheter framför massa skrålande barbesökare? Vem är arrangör av "evenemanget" och vad är det för något "evenemang"?? På dom flesta klubbar brukar liknande beteende rendera i att DJ'n kallar på vakterna, men den jönsen verkar ju tycka att det dom gör är helt lysande..?

[Klippet är uppladdat för nio månader sen, och har det redan avhandlats så får väl mod slänga trådstarten åt helvete]

Håller med dig OP.

Det är sjukt skabbigt, har aldrig hänt på någon av festerna jag har varit på och kommer förhoppningsvis aldrig hända.
Citera
2014-12-28, 11:59
Medlem
Om inte jag misstar mig så har jag sett detta klipp förr och finns redan en tråd .

Rhodos på grabbarna grus
Citera
2014-12-28, 12:00
Medlem
Sebzors avatar
Ska vi skita i turken och hålla oss till ämnet kanske?

Jag skulle tippa på att detta är Magaluf eller Rhodos
Citera
2014-12-28, 12:02
Medlem
ganglere2s avatar
Säkerligen utomlands. Någon slemmig semesterort där dylikt tillåts. I Sverige så hade det stoppats och varit olagligt.
Orkade inte se mer än början av eländet. WT minst sagt. Vilket slödder.
Citera
2014-12-28, 12:45
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebrat2
Om inte jag misstar mig så har jag sett detta klipp förr och finns redan en tråd .

Rhodos på grabbarna grus
Är det samma klipp då? Vet att det finns en snarlik från Grekland eller vart fan det vart, med två två horor som försöker ge en mycket klent utrustad kille oralsex. Mycket likt detta. Men det kanske finns om den här skabbiga saken redan.

Hur fan kan man sjunka så jävla lågt, spelar liksom ingen roll hur packad man är, nån spärr har väl dom flesta friska? Men trots det tycker jag nästan ändå att DJ'n är vidrigast. Skottpengar på såna. På hela högen förresten.
Citera
2014-12-28, 12:47
Medlem
Tror det här är Rhodos, men det är några år sedan. Har för mig att jag såg den här redan 2010!
Citera
2014-12-28, 12:50
Medlem
Chevrons avatar
Den där var på tapeten i media för något år sedan...

http://nyheter24.se/nyheter/internet/736029-hangdes-felaktigt-ut-pa-natet-efter-sexvideo-nu-talar-lisa-ut

Aftonbladet uppmärksammade den dessutom med vinklingen "förkastligt beteende", "ungt oförstånd", "nu sprids den på internet" men drog i och med detta igång drevet mot personerna i videon. En vanlig backfire med andra ord...
Citera
2014-12-28, 12:52
Medlem
Rhodos, han som pratar i mikrofonen säger "det här är Rhodos".
Citera
2014-12-28, 12:52
Medlem
SYSTEMexes avatar
Hände på grabbarna grus i rhodos 2011 har jag för mig
Citera
2014-12-28, 13:07
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Den där var på tapeten i media för något år sedan...

http://nyheter24.se/nyheter/internet/736029-hangdes-felaktigt-ut-pa-natet-efter-sexvideo-nu-talar-lisa-ut

Aftonbladet uppmärksammade den dessutom med vinklingen "förkastligt beteende", "ungt oförstånd", "nu sprids den på internet" men drog i och med detta igång drevet mot personerna i videon. En vanlig backfire med andra ord...
Men då kan det ju vara lagom tid för en liten "backfire" till. Så dom inte glömmer hur dekadent förkastligt dom uppträdde för några år sedan.

Edit: Läste länken och läser att det inte skall vara hon då. (enligt henne, vilket kanske stämmer vad vet jag) Så om detta redan är så uppmärksammat får väl mod slänga tråden.
Senast redigerad av nero1 2014-12-28 kl. 13:16.
Citera
2014-12-28, 13:16
Medlem
Rektangels avatar
Liknande har skett redan under min tid på semesterorter runt om medelhavet så tidigt som på 70-talet även om vi inte kunde filma det då. Moralen var inte bättre då om man vill ha den vinklingen.

Jag var idrottskille och vid invigningsritualerna på föräldrafria träningsläger utomlands fick vi t ex runka ikapp med hjälp av tjejer varav en del höll upp porrtidningar, en del mer bokstavligt, en del tjejer fick raka killarna och gissa var och tvärtom. Ville tjejerna gå längre var det upp till dem själva och även annat skedde offentligt när rus och kåthet blandades.

Idag är två VD för börsnoterade företag i Sverige och en av tjejerna har förkommit i affärstidningar och även hon har varit VD för ett börsnoterat större bolag. Fråga mig inte vilka. De flesta övriga har akademiska yrken idag och hörde på den tiden (70-talet) till medelklassen/övre medelklassen så det var inte precis WT.

Vilka tråkiga liv ni verkar ha levt.

Jag har även rest runt om i tjänsten/privat och det är inte ovanligt med BJ-barer runt om i Asien där man gör jobbet "in public"....

Nu är detta fenomen så välbekant att en del av dessa så ökända barer/klubbar även har egna hemsidor. Sök på BJ-barer och Bangkok-Pattaya eller whatever så lär ni finna.

Senast redigerad av Rektangel 2014-12-28 kl. 13:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in